Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
vahe1975_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

samsung galaxy s 4 active huolto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
moi. kytkypuhelimeni, joka on toiminut muuten loistavasti, sanoi puhelut irti. tai voin soittaa ja vastaanottaa puheluita, mutta linjan kumpikaan pää ei vaan kuule mitään...

onkohan yleinenkin probleema? olen asentanut uudelleen, käynnistänyt uudelleen, kiinnittänyt ja irrottanut kuulokkeet, kokeillut kuulokkeiden kanssa ja ilman, kaiuttimen kautta.... äänet toimii muuten ja kaittimet hyvin, mutta soittaessa ei. esim. spotifyn musa kuuluu, ja äänitallennin kyllä tallentaa ja toistaa ääntä. puhelut ei toimi...

eihän vika verkossa edes kai voi olla, koska tolpat on täynnä ja verkko yhdistää puhelut, mutta edes soiton valintaääntä ei linjalta kuulu... ja tekstiviestit tulee ja menee normisti läpi, ja netti pelaa.

oliskohan huollon paikka? takuutakin on jäljellä, varmuuskopiot kaikista tiedoista löytyy.

muuten, tarvitseeko takuutodistus mukaan jos huoltoon vie? nimittäin sellaista en etsimälläkään tunnu mistään löytävän. (ja en tosiaan voi soittaa asiakaspalveluun pyytääkseni uutta)

harmittava tilanne, koska puhelin muuten toimii todella hyvin ja olen siihen tyytyväinen.
1 vastaus
Ulla__
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei vahe1975,

ensimmäisenä kannattaa testata SIM-korttia toisessa laitteessa, jos vain mahdollista. Sillä saat selville onko ongelma laitteessa vai onko kortille tapahtunut jotain.

Jos kortti toimii toisessa laitteessa on vika sitten laitteen puolella. Koska sinulla on vielä takuuta jäljellä kannattaa puhelin toimittaa huoltoon lähimpään Sonera Kauppaan. Sonera Kaupasta saat huollon ajaksi käyttöösi toisen puhelimen.
Takuutodistuksen voimme toimittaa sinulle sähköpostiin, tuolla tiedoissasi on asiakasnumero minkä perusteella löydän tiedot täältä meidän puolelta.

Jos kortti ei toimi, saat uuden kortin myös Sonera Kauppiaalta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu