sim kortin aktivointi

  • 24 December 2016
  • 3 kommenttia
  • 22 katselukertaa

MOi!

yritetty vanhan sim kortin kautta saada aktivoitua uutta korttia (iphone 7)... hyvät ohjeet mutta aktivointi ei edelleenkään onnistu. 

 

laitetty viesti: 15400 TILAA KV

 

...sim kortin vaihto: vahvista kytkentä lähettämällä TXT KYTKE 15400

 

: kortin vaihdon kytkentä epäonnistui... ota yhteyttä...


3 kommenttia

"Uuden SIM-kortin käyttöönotto (aktivointi) tekstiviestillä

Jos olet tilannut uuden SIM-kortin asiakaspalvelusta esim. laitteenvaihdon yhteydessä, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön (eli aktivoida uuden SIM-korttisi) tekstiviestillä. Tällöin nykyinen liittymänumerosi alkaa toimimaan uudella SIM-kortillasi.

  1. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. Voit myös lähettää viestin toisesta käytössä olevasta (esim. perheenjäsenen) liittymästä, mikäli vanha SIM-korttisi ei enää toimi.
  2. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Liittymänumerosi toimii nyt uudella SIM-kortillasi ja voit asettaa sen laitteeseen."

TÄMÄKÄÄN EI SIIS TOIMINUT. VOIKO SYYNÄ OLLA SE ETTÄ NEITI LAITTOI HETI UUDEN KORTIN LAITTEESEEN, EIKÄ ENSIN (RAUHALLISESTI) LAITTANUT VANHASTA LIITTYMÄSTÄ AKTIVOINTIVIESTIÄ JA ODOTTANUT UUDEN LIITTYMÄN AUKEAMISTA?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Diginikke74 kirjoitti:

"Uuden SIM-kortin käyttöönotto (aktivointi) tekstiviestillä


Jos olet tilannut uuden SIM-kortin asiakaspalvelusta esim. laitteenvaihdon yhteydessä, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön (eli aktivoida uuden SIM-korttisi) tekstiviestillä. Tällöin nykyinen liittymänumerosi alkaa toimimaan uudella SIM-kortillasi.



  1. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. Voit myös lähettää viestin toisesta käytössä olevasta (esim. perheenjäsenen) liittymästä, mikäli vanha SIM-korttisi ei enää toimi.

  2. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Liittymänumerosi toimii nyt uudella SIM-kortillasi ja voit asettaa sen laitteeseen."


TÄMÄKÄÄN EI SIIS TOIMINUT. VOIKO SYYNÄ OLLA SE ETTÄ NEITI LAITTOI HETI UUDEN KORTIN LAITTEESEEN, EIKÄ ENSIN (RAUHALLISESTI) LAITTANUT VANHASTA LIITTYMÄSTÄ AKTIVOINTIVIESTIÄ JA ODOTTANUT UUDEN LIITTYMÄN AUKEAMISTA?




Hyvää joulua @Diginikke74 ja tervetuloa Soneran Klaaniin!


 


Näin joulun kunniaksi annan pienen vinkin:


1. Mene osoitteeseen https://www.sonera.fi/kirjaudu ja kirjaudu sisään (sinun tulee olla liittymän omistaja)


2. Napsauta etusivulla kyseessä olevaa liittymää


3. Oikean puolen alhaalla on kohta "Aktivoi SIM-kortti"


4. Syötä SIM-kortin sarjanumero (12 numeroa) ja lopuksi napsauta "Lähetä tilaus"


5. Rauhallista tulevaa uutta vuotta 2017! :)

VIP!

 

Kiitos paljon avusta, pelastit jouluni

T: Crista

Vastaa