Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kristoforo72_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

sonera 4g hidastelee ja tökkii ja hidastelee ja tökkii ....

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei. Meillä on taloudessamme käytössä soneran 4g ja huawei b593 modeemi, taipaleen alussa yhdistelmä pelasi todella hyvin. Mutta nyt jo useamman kuukauden ajan nopeudet ovat olleet jopa alle 3g yhteyden nopeuksia, tälläkin hetkellä reititin on pakotettuna 3g:lle joka on nopeampi kuin 4g verkko!!!
Sim-korttia on käytetty useammassakin eri laitteessa ja sama ongelma vain jatkuu.
Päivällä 4g verkossa nopeus liikkuu 2-6 megan seutuvilla.... liittymä on sentään 50mb:n liittymä, johtuuko tämä ruuhkasta vai mikä voisi aiheuttaa moisen kuristumisen nopeudessa?
Liittymä sijaitsee Torniossa Saarenpään kaupunginosassa.
6 vastausta
Pia__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 217 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kristoforo72,

samaiselta alueelta on tullut muutamia samantyyppisiä vikailmoituksia. Vika on siis meidän tiedossamme ja laitettu asiaa eteenpäin. Toivottavasti saadaan korjaus aikaiseksi tähän mahdollisimman pian.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Rippeli00_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt on kohta kuukausi kulunut ja tilanne on edelleen sama, Soneran 4g ei jostakin syystä pelitä meidän alueella. Tälläkin hetkellä 3g on nopeampi ja luotettavampi kuin 4g, mikä ihme tuossa oikein sakkaa. Meillä on käytössä ulkoantenni ja kuuluvuus on todella hyvä, täydet tolpat.
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Rippeli00!

Kiitos viestistäsi. Jotta paikkakuntasi 4G-verkon ja liittymäsi tilannetta voidaan tarkemmin tutkia, lisäisitkö tämän Keskustelupalstan profiiliisi asiakasnumerosi (10 numeroa), joka ei näy muille tämän Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan asiakasnumerosi, joka löytyy esimerkiksi liittymäsi laskuista => Lähetä.

Mikä on käytössäsi olevan mobiilireitittimen merkki ja malli?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Rippeli00_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tapani V kirjoitti:
Hei Rippeli00!

Kiitos viestistäsi. Jotta paikkakuntasi 4G-verkon ja liittymäsi tilannetta voidaan tarkemmin tutkia, lisäisitkö tämän Keskustelupalstan profiiliisi asiakasnumerosi (10 numeroa), joka ei näy muille tämän Keskustelupalstan käyttäjille.

Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan asiakasnumerosi, joka löytyy esimerkiksi liittymäsi laskuista => Lähetä.

Mikä on käytössäsi olevan mobiilireitittimen merkki ja malli?


Hei. Laitoin asiakasnro:n tietoihini, laite on huawei b593 4g reititin. Eli olen siis tuo ketjun aloittaja Kristoforo72, kirjauduin vahingossa tuolla toisella käyttäjätunnuksella viime kerralla. Tilanne alkaa olla aika huolestuttavalla tolalla, nyt (klo 21.50) saan 1.63mb.n download ja 5.73mb.n upload tuloksen. Siis 4g verkossa, 3G verkosta irtoaa 7.83/2.03 mb. Eikö tuon 4g.n vaihteluvälin alaraja ole 5mb, nyt ei päästä lähellekkään ja tämä vaiva on ollut jo pitkään. Vaadin hyvitystä koska sovittua palveluntasoa ei voida ylläpitää.
Rippeli00_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt sitten kyykähti 3g verkkokin, "sinulla ei ole palveluun oikeutta" - virhe tulee kun yrittää kirjautua verkkoon. 4g verkko katosi kokonaan, ei löydä ollenkaan. Toivottavasti nämä johtuvat verkon korjaustoimista...
Pia__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 217 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Rippeli00 kirjoitti:
Nyt sitten kyykähti 3g verkkokin, "sinulla ei ole palveluun oikeutta" - virhe tulee kun yrittää kirjautua verkkoon. 4g verkko katosi kokonaan, ei löydä ollenkaan. Toivottavasti nämä johtuvat verkon korjaustoimista...


Hei Rippeli,

viime yönä on tehty 4G-verkkoon päivityksiä ja siitä ei ole valituksia tullut, päinvastoin. Tältä alueelta ei ole tullut myöskään vikailmoituksia tänään. Katselin alueen kaikki tukiasemat ja sieltäkään ei nyt löydy mitään. Mikäli vika vielä jatkuu, niin kirjaudutko Omien SIvujen kautta ja teetkö aiheesta vikailmoituksen meille.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu