toimintoa ei voi suorittaa


Minulla on puhelimena Nokia N71 ja käytössä sekä langaton laajakaista sekä 4g-mokkula, johon tarvittaessa yhteys. Pääsen puhelimella googleen, mutta kun yritän avata sen tarjoamia linkkejä, niin tulee ilmoitus, että toimintoa ei voi suorittaa.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@PETRIHAAPA kirjoitti:

Minulla on puhelimena Nokia N71 ja käytössä sekä langaton laajakaista sekä 4g-mokkula, johon tarvittaessa yhteys. Pääsen puhelimella googleen, mutta kun yritän avata sen tarjoamia linkkejä, niin tulee ilmoitus, että toimintoa ei voi suorittaa.




Hei PETRIHAAPA ja tervetuloa Klaaniin!


 


Nokia N71 puhelin on 3G -verkkoa tukeva puhelin ja selaimena Nokian selain oletettavasti. Symbian puhelimille ei enää juurikaan saa minkäänlaista tukea. Itsellä löytyy Nokia C7-00 ja aika kankeasti siinäkin toimii netti (wlanilla 4G-modeemilla). 


Google löytyy ja muuten joutuu kirjoittamaan selaimelle osoitteet, koska vanhat linkit eivät juuri toimi. Varmenteitakin kyselee joillekin sivuille.


Kokeile pääsetkö googlesta vaikka iltalehden sivuille, kun kirjoitat selaimen osoitekenttään www.iltalehti.fi :)

Et oo tosissasi! Meinaat surffailla 10 vuotta vanhalla puhelimella?? No johan itse olet todennut, että ei toimi. Käytä sitä puhelimena, sellaisena varmasti on oikein pätevä laite. Mutta hyvä ihminen, hanki nettikäyttöön jokin modernimpi laite!

Vastaa