uusi SIM-kortti ei aktivoidu

  • 4 December 2020
  • 1 kommentti
  • 75 katselukertaa

Moi. Äidille ostettiin lahjaksi eka älypuhelin ja samalla Telian liittymä. Laitoin hänelle uuden SIM kortin uuteen puhelimeen valmiiksi ja sen piti aueta viikon päästä.Nyt oli päivä milloin piti aueta uuden liittymän ja vanha sulkeutui. Uusi ei nyt kuitenkaan aktivoida toimintaan. Mikähän vikana ja mitä voin tehdä hänen puolestaan etänä?


 


Edit HannaMarikaL: Muokattua hieman otsikkoa


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@anakondaantti@  kirjoitti:

Moi. Äidille ostettiin lahjaksi eka älypuhelin ja samalla Telian liittymä. Laitoin hänelle uuden SIM kortin uuteen puhelimeen valmiiksi ja sen piti aueta viikon päästä.Nyt oli päivä milloin piti aueta uuden liittymän ja vanha sulkeutui. Uusi ei nyt kuitenkaan aktivoida toimintaan. Mikähän vikana ja mitä voin tehdä hänen puolestaan etänä?


 


Edit HannaMarikaL: Muokattua hieman otsikkoa




Minun Telia-sivuilta saat selville sim-korttinumeron liittymänumeron kohdalta. Mikäli sim-kortti ei täsmää, niin voit aktivoida sieltä. Mikäli tulee ongelmaa, niin kannattaa ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä puh. 020 690 400 (mpm/pvm). 

Vastaa