Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65832
Kirjoituksia 178408

uusi SIM-kortti ei aktivoidu



uusi SIM-kortti ei aktivoidu

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

uusi SIM-kortti ei aktivoidu

1/2

Moi. Äidille ostettiin lahjaksi eka älypuhelin ja samalla Telian liittymä. Laitoin hänelle uuden SIM kortin uuteen puhelimeen valmiiksi ja sen piti aueta viikon päästä.Nyt oli päivä milloin piti aueta uuden liittymän ja vanha sulkeutui. Uusi ei nyt kuitenkaan aktivoida toimintaan. Mikähän vikana ja mitä voin tehdä hänen puolestaan etänä?

 

Edit HannaMarikaL: Muokattua hieman otsikkoa

Vastaa
0 tykkäystä
1 vastaus

Telialainen
Viestejä 804 kpl

2/2

@anakondaantti  kirjoitti:

Moi. Äidille ostettiin lahjaksi eka älypuhelin ja samalla Telian liittymä. Laitoin hänelle uuden SIM kortin uuteen puhelimeen valmiiksi ja sen piti aueta viikon päästä.Nyt oli päivä milloin piti aueta uuden liittymän ja vanha sulkeutui. Uusi ei nyt kuitenkaan aktivoida toimintaan. Mikähän vikana ja mitä voin tehdä hänen puolestaan etänä?

 

Edit HannaMarikaL: Muokattua hieman otsikkoa


Minun Telia-sivuilta saat selville sim-korttinumeron liittymänumeron kohdalta. Mikäli sim-kortti ei täsmää, niin voit aktivoida sieltä. Mikäli tulee ongelmaa, niin kannattaa ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä puh. 020 690 400 (mpm/pvm). 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.