peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53004 Jäsentä
152300 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

vastaaottaja ei kuule mun ääntä kun puhun puhelimessa

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 322
11/16

Vs: vastaaottaja ei kuule mun ääntä kun puhun puhelimessa

Mullahan ongelma on se että   puheen pätkiminen  ei  näy mulle  eli minä kyllä kuulen  täysin puheen  eli vaikeeta siinä on  sitten tarkkaa vikaselostusta antaa .

0 tykkäystä
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 803
12/16

Eihän vain mikään suojakotelo tai muu peitä yhtä tai useampaa puhelimen mikrofoneista?

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
13/16

Olis aika härskiä toimintaa jos viralliset kuoret peittäviä kriittisiä aukkoja.

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 807
14/16

@MMALINEN  kirjoitti:

Mullahan ongelma on se että   puheen pätkiminen  ei  näy mulle  eli minä kyllä kuulen  täysin puheen  eli vaikeeta siinä on  sitten tarkkaa vikaselostusta antaa .

Näin oli meilläkin Sony Xperia XZ1 Compact puhelimessa ja kaverin Samsung S9 puhelimessa, että vastaanottaja ei kuullut juuri mitään ja meille kuului kyllä. Sonyssa korjattiin mikrofoni ja päivitettiin ohjelmisto takuuseen.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
15/16

Tänään sain puhelimen kuulemma  mikki Likanen

Kai pitää alkaan putsaan mikkiä säännöllisesti rätillä.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
16/16

Odotan vielä vastausta samsungilta  miten  mikki voi olla likanen pölytiiviissä puhelimeessa

kummalliseksi asian tekee  se että mikkihän  on  kaiuttimen vieressä eli laitteen  pohjassa kun puhutaan  .

0 tykkäystä