Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63281
Kirjoituksia 172664

10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta



Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 460
11/18

Vs: 10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta


@jpjartsa kirjoitti:

Missä on tää uus kanava frii... Ei ainakaan Riihimäellä toimi


Frii kanavan osalta meillä ei ole vielä sopimuksia olemassa, joten siksi sitä ei voida lähettää myöskään meidän verkossa. Tästä tiedotetaan tarkemmin kunhan saadaan asiaan selvyyttä. Toki tämä pyritään saamaan näkyville.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
Kirjoituksia: 8
12/18

Vs: 10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta

Tämä on kyllä soneralta kaiken huippu.

Ilman mitään ennakko varoitusta minultakin poistui MixM valitsemistani kanavista puolet.

Itsekkin tässä harkitsen että vaadinko koko viihde ja laajakaista sopimuksen purkua.

 

Onneksi anteeni tv:n kautta saa vastaavan kanavapaketin ja kanavatkin näkyy.

 

Tuo Soneran tiedottaminenkin on melkoinen vitsi, tiedotus tulee sittenkun on jo ehtinyt itse ihmetellä ja selvittää kaiken jos silloinkaan.

 

Ja jos jotain hyvitystä haluaa niin itse saa kysellä perään ja olla yhteydessä, sinne soneran asiakaspalveluun. Jossa on mailman raivostuttavin puheohjaus.

 

Odotankin että Sonera pikapuolin tiedottaa että onko sitä jatkoa nuiden kanavien osalta tulossa tai puran kaikki sopimukset ja toivottavasti kaikki muutkin tekevät saman. Semmoista kuraa on taas asiakkaiden kohtelu.

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 460
13/18

Vs: 10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta


@Mikko_A kirjoitti:

Tämä on kyllä soneralta kaiken huippu.

Ilman mitään ennakko varoitusta minultakin poistui MixM valitsemistani kanavista puolet.

Itsekkin tässä harkitsen että vaadinko koko viihde ja laajakaista sopimuksen purkua.

 

Onneksi anteeni tv:n kautta saa vastaavan kanavapaketin ja kanavatkin näkyy.

 

Tuo Soneran tiedottaminenkin on melkoinen vitsi, tiedotus tulee sittenkun on jo ehtinyt itse ihmetellä ja selvittää kaiken jos silloinkaan.

 

Ja jos jotain hyvitystä haluaa niin itse saa kysellä perään ja olla yhteydessä, sinne soneran asiakaspalveluun. Jossa on mailman raivostuttavin puheohjaus.

 

Odotankin että Sonera pikapuolin tiedottaa että onko sitä jatkoa nuiden kanavien osalta tulossa tai puran kaikki sopimukset ja toivottavasti kaikki muutkin tekevät saman. Semmoista kuraa on taas asiakkaiden kohtelu.


Asiasta tiedotettiin heti aamulla kaikissa somekanavissa ja nettisivuilla. Toki se tuli siinä mielessä viiveellä, että kanavat olivat jo katkenneet. Viivästynyt tiedotus johtui siitä, että neuvotteluita käytiin aivan viimemetreille saakka ja oletettiin ratkaisun löytyvän. Tämä on tosiaan erittäin harmillinen tilanne asiakkaiden kannalta.

Hyvityksistä sen verran, että asiakkaille on jo luvattu hyvittää Discovery paketin kuukausimaksu huhtikuun ajalta automaattisesti, joten sitä ei tarvitse kenenkään erikseen vaatia mistään.

Toivotaan tosiaan, että sopimukset saadaan piakkoin kuntoon ja kanavat takaisin toimintaan. Halutaan kuitenkin tarjota asiakkaille laaja kanavakattaus ja nämä kaikki ovat suosittuja kanavia. Tiedotamme asioista heti, kun on lisää kerrottavaa. Kannattaa seurata tätä infosivua.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
Kirjoituksia: 8
14/18

Vs: 10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta


@NikoNo kirjoitti:

@Mikko_A kirjoitti:

Tämä on kyllä soneralta kaiken huippu.

Ilman mitään ennakko varoitusta minultakin poistui MixM valitsemistani kanavista puolet.

Itsekkin tässä harkitsen että vaadinko koko viihde ja laajakaista sopimuksen purkua.

 

Onneksi anteeni tv:n kautta saa vastaavan kanavapaketin ja kanavatkin näkyy.

 

Tuo Soneran tiedottaminenkin on melkoinen vitsi, tiedotus tulee sittenkun on jo ehtinyt itse ihmetellä ja selvittää kaiken jos silloinkaan.

 

Ja jos jotain hyvitystä haluaa niin itse saa kysellä perään ja olla yhteydessä, sinne soneran asiakaspalveluun. Jossa on mailman raivostuttavin puheohjaus.

 

Odotankin että Sonera pikapuolin tiedottaa että onko sitä jatkoa nuiden kanavien osalta tulossa tai puran kaikki sopimukset ja toivottavasti kaikki muutkin tekevät saman. Semmoista kuraa on taas asiakkaiden kohtelu.


Asiasta tiedotettiin heti aamulla kaikissa somekanavissa ja nettisivuilla. Toki se tuli siinä mielessä viiveellä, että kanavat olivat jo katkenneet. Viivästynyt tiedotus johtui siitä, että neuvotteluita käytiin aivan viimemetreille saakka ja oletettiin ratkaisun löytyvän. Tämä on tosiaan erittäin harmillinen tilanne asiakkaiden kannalta.

Hyvityksistä sen verran, että asiakkaille on jo luvattu hyvittää Discovery paketin kuukausimaksu huhtikuun ajalta automaattisesti, joten sitä ei tarvitse kenenkään erikseen vaatia mistään.

Toivotaan tosiaan, että sopimukset saadaan piakkoin kuntoon ja kanavat takaisin toimintaan. Halutaan kuitenkin tarjota asiakkaille laaja kanavakattaus ja nämä kaikki ovat suosittuja kanavia. Tiedotamme asioista heti, kun on lisää kerrottavaa. Kannattaa seurata tätä infosivua.


No itse en kyllä maksa mitään kanava paketistani ennekuin selviää tulvatko kanavat takaisin vai eivät. Jos toinen osapuoli rikkoo sopimuksen niin en koe olevani velvollinen myöskään noudattaamaan sopimusta.

 

 

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
Kirjoituksia: 2
15/18

Vs: 10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta

Sonera on perheestä... Virheen teki taloyhtiö et vaihto Elisan teihin

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
Kirjoituksia: 23
16/18

Vs: 10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta


@NikoNo kirjoitti:

@Mikko_A kirjoitti:

Tämä on kyllä soneralta kaiken huippu.

Ilman mitään ennakko varoitusta minultakin poistui MixM valitsemistani kanavista puolet.

Itsekkin tässä harkitsen että vaadinko koko viihde ja laajakaista sopimuksen purkua.

 

Onneksi anteeni tv:n kautta saa vastaavan kanavapaketin ja kanavatkin näkyy.

 

Tuo Soneran tiedottaminenkin on melkoinen vitsi, tiedotus tulee sittenkun on jo ehtinyt itse ihmetellä ja selvittää kaiken jos silloinkaan.

 

Ja jos jotain hyvitystä haluaa niin itse saa kysellä perään ja olla yhteydessä, sinne soneran asiakaspalveluun. Jossa on mailman raivostuttavin puheohjaus.

 

Odotankin että Sonera pikapuolin tiedottaa että onko sitä jatkoa nuiden kanavien osalta tulossa tai puran kaikki sopimukset ja toivottavasti kaikki muutkin tekevät saman. Semmoista kuraa on taas asiakkaiden kohtelu.


Asiasta tiedotettiin heti aamulla kaikissa somekanavissa ja nettisivuilla. Toki se tuli siinä mielessä viiveellä, että kanavat olivat jo katkenneet. Viivästynyt tiedotus johtui siitä, että neuvotteluita käytiin aivan viimemetreille saakka ja oletettiin ratkaisun löytyvän. Tämä on tosiaan erittäin harmillinen tilanne asiakkaiden kannalta.

Hyvityksistä sen verran, että asiakkaille on jo luvattu hyvittää Discovery paketin kuukausimaksu huhtikuun ajalta automaattisesti, joten sitä ei tarvitse kenenkään erikseen vaatia mistään.

Toivotaan tosiaan, että sopimukset saadaan piakkoin kuntoon ja kanavat takaisin toimintaan. Halutaan kuitenkin tarjota asiakkaille laaja kanavakattaus ja nämä kaikki ovat suosittuja kanavia. Tiedotamme asioista heti, kun on lisää kerrottavaa. Kannattaa seurata tätä infosivua.


Mikä nyky ihmiskuntaa vaivaa. Imoitimme somessa ja nettisivuilla... Oletetaan että jos on laajakaista, että ollaan automaattisesti Sosiaalittomassa mediassa (lue naamakirja).

Olen alunperin ottanut 2,5 vuotta sitten soneralaajakaista, soneraviihteen ja Valioliiga HD paketin takia. Valioliiga HD poistettiin, sitten jossain välissä lähti mtv sarjat ja komedia yms. Välillä tarjottiin jotain lastenkanavia tilalle ja "hyvityskanaviksi" kuukaudeksi. Nyt .ituttaa kun Joulun alla tuli uusittua määräaikaisuus, sen verran halvempi oli MTV Total+sport kuin muuta kautta. Eikä kuulemma ole mitään mahdollisuutta irtisanoa ilman kuluja. Tietenkin tekisi mieleni kokeilla millainen on kuluttajan oikeudet Suomessa tälläisessä asiassa. Harkitaan...

Aina vedotaan kolmanteen osapuoleen. Sonera ei ota mitään vastuuta näistä. Odottakaa vaan sieltä tulee uutiskirje jossa luvataan loppu vuodeksi Disney Channel hyvitykseksi. Hymiö Erittäin onnellinen

 

Joo sain yhteyden Chatin kautta . Eipä auta mitään.

 

@Mikko_Aitse en ottaisi ainakaan mitään "korvaavaa pakettia" hyvityksenä... max 1 järkevä kanava loput puutaheinää. Ja samassa jamassa olet kun he päättävät poistaa taas kanavia, jotka ovat juuri sinun nipussa.

Itsellä on hermot jo menneet Soneran kanssa aiemmin, joten .... parempi kun ei kirjoitakaan...

Elizan kutsun kuulen tuolta kaukaa....

 

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
Kirjoituksia: 8
17/18

Vs: 10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta


@mrela kirjoitti:

@NikoNo kirjoitti:

@Mikko_A kirjoitti:

Tämä on kyllä soneralta kaiken huippu.

Ilman mitään ennakko varoitusta minultakin poistui MixM valitsemistani kanavista puolet.

Itsekkin tässä harkitsen että vaadinko koko viihde ja laajakaista sopimuksen purkua.

 

Onneksi anteeni tv:n kautta saa vastaavan kanavapaketin ja kanavatkin näkyy.

 

Tuo Soneran tiedottaminenkin on melkoinen vitsi, tiedotus tulee sittenkun on jo ehtinyt itse ihmetellä ja selvittää kaiken jos silloinkaan.

 

Ja jos jotain hyvitystä haluaa niin itse saa kysellä perään ja olla yhteydessä, sinne soneran asiakaspalveluun. Jossa on mailman raivostuttavin puheohjaus.

 

Odotankin että Sonera pikapuolin tiedottaa että onko sitä jatkoa nuiden kanavien osalta tulossa tai puran kaikki sopimukset ja toivottavasti kaikki muutkin tekevät saman. Semmoista kuraa on taas asiakkaiden kohtelu.


Asiasta tiedotettiin heti aamulla kaikissa somekanavissa ja nettisivuilla. Toki se tuli siinä mielessä viiveellä, että kanavat olivat jo katkenneet. Viivästynyt tiedotus johtui siitä, että neuvotteluita käytiin aivan viimemetreille saakka ja oletettiin ratkaisun löytyvän. Tämä on tosiaan erittäin harmillinen tilanne asiakkaiden kannalta.

Hyvityksistä sen verran, että asiakkaille on jo luvattu hyvittää Discovery paketin kuukausimaksu huhtikuun ajalta automaattisesti, joten sitä ei tarvitse kenenkään erikseen vaatia mistään.

Toivotaan tosiaan, että sopimukset saadaan piakkoin kuntoon ja kanavat takaisin toimintaan. Halutaan kuitenkin tarjota asiakkaille laaja kanavakattaus ja nämä kaikki ovat suosittuja kanavia. Tiedotamme asioista heti, kun on lisää kerrottavaa. Kannattaa seurata tätä infosivua.


Mikä nyky ihmiskuntaa vaivaa. Imoitimme somessa ja nettisivuilla... Oletetaan että jos on laajakaista, että ollaan automaattisesti Sosiaalittomassa mediassa (lue naamakirja).

Olen alunperin ottanut 2,5 vuotta sitten soneralaajakaista, soneraviihteen ja Valioliiga HD paketin takia. Valioliiga HD poistettiin, sitten jossain välissä lähti mtv sarjat ja komedia yms. Välillä tarjottiin jotain lastenkanavia tilalle ja "hyvityskanaviksi" kuukaudeksi. Nyt .ituttaa kun Joulun alla tuli uusittua määräaikaisuus, sen verran halvempi oli MTV Total+sport kuin muuta kautta. Eikä kuulemma ole mitään mahdollisuutta irtisanoa ilman kuluja. Tietenkin tekisi mieleni kokeilla millainen on kuluttajan oikeudet Suomessa tälläisessä asiassa. Harkitaan...

Aina vedotaan kolmanteen osapuoleen. Sonera ei ota mitään vastuuta näistä. Odottakaa vaan sieltä tulee uutiskirje jossa luvataan loppu vuodeksi Disney Channel hyvitykseksi. Hymiö Erittäin onnellinen

 

Joo sain yhteyden Chatin kautta . Eipä auta mitään.

 

@Mikko_Aitse en ottaisi ainakaan mitään "korvaavaa pakettia" hyvityksenä... max 1 järkevä kanava loput puutaheinää. Ja samassa jamassa olet kun he päättävät poistaa taas kanavia, jotka ovat juuri sinun nipussa.

Itsellä on hermot jo menneet Soneran kanssa aiemmin, joten .... parempi kun ei kirjoitakaan...

Elizan kutsun kuulen tuolta kaukaa....

 


Joo en todellakaan ota itsellä häipyi kaikki ne kanavat mitä tuli katsottua, no MAX jäi mutta saa nähä kuin kauoksi aikaa sekään.

 

Eiköhän se itselläkin ole vaihto toiselle taarjoalle, onneksi anteeni löytyy. Ja siellä vastaavat kanavat näkyvät.

Highlighted
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 932
18/18

Vs: 10 kanavaa poistui ilman ennakko ilmoitusta

Sivuillamme on maininta:

"Kerromme korvaavista ratkaisuista sekä mahdollisista hyvityksistä näillä sivuilla sekä suoraan kyseisiä kanavia tilanneille asiakkaille tekstiviestillä ja sähköpostilla" --> http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv+ja+viihde/kanavapaketit/discovery

Toki se ei tarkoita sitä etteikö ennakkovaroitus olisi ollut parempi mutta neuvotteluita on käyty ihan viimeiseen hetkeen asti ja näin on pyritty välttämään tämä koko ikävä tilanne.

Minulla itsellänikin on Discoveryn kanavat Viihteessä sekä mobiiliviihteessä, toivon että me Discoveryn ystävät saamme asialle hyvän lopputuloksen ja pääsisimme kanavia vielä katsomaan Hymiö Onnellinen
0 tykkäystä