5G reititin TV-palveluun


Koska on mahdollista saada 5G reititin toimimaan Telia TV-palvelussa (digiboxilla)? Lähin tukiasema päivitetty ja 4G on pätkinyt iltaisin koko kevään.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@hietti@  kirjoitti:

Koska on mahdollista saada 5G reititin toimimaan Telia TV-palvelussa (digiboxilla)? Lähin tukiasema päivitetty ja 4G on pätkinyt iltaisin koko kevään.




Telia TV-palvelu digiboksilla ottaa yhteyden netin kautta eli jos sinulla on 5G-reititin / 5G-liittymäksi päivitetty kokonaisuus, niin silloin yhteys tulisi langattoman verkon kautta normaalisti myös digiboksille. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Pari viikkoa olen katsonut telia TV-pallvelua Telian 5G liittymällä  ja kylläpä toimii hienosti.

Liittymänä on se "hidas" 300 meganen ja se näyttäisi riittävän hyvin koko talon tarpeisiin.

Tämä 5G on ainoa vaihtoehto minulle kun kaapelia ei ole ja kuparista tulee max 15 megaa.

Vielä kun Telia laittaisi meidät samalle viivalle kiinteän laajakaistan kanssa, että saisi mm. jatkuvan tallenuksen, kovalevyn ym,ym. Hintahan tässä on sama mutta "tavaraa" ei saa kuin osan.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Eeros@  kirjoitti:

Pari viikkoa olen katsonut telia TV-pallvelua Telian 5G liittymällä  ja kylläpä toimii hienosti.


Liittymänä on se "hidas" 300 meganen ja se näyttäisi riittävän hyvin koko talon tarpeisiin.


Tämä 5G on ainoa vaihtoehto minulle kun kaapelia ei ole ja kuparista tulee max 15 megaa.


Vielä kun Telia laittaisi meidät samalle viivalle kiinteän laajakaistan kanssa, että saisi mm. jatkuvan tallenuksen, kovalevyn ym,ym. Hintahan tässä on sama mutta "tavaraa" ei saa kuin osan.


 




Kiva kuulla, että 5G riittää sulla koko talon tarpeisiin ja nopeuttakin on reippaasti. Näitä käyttäjäkokemuksia on mukava lukea ja niitä saa ehdottomasti laittaa meille lisääkin 🙂> Mä vien tästä sun palautetta meillä eteenpäin tuon digiboksi -palvelun osalta, kiitos palautteesta.

Vastaa