ARRIS VIP 5305

  • 27 August 2019
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Moi, Kyseinen boksi toimii miten sattuu. Vaihtaa omatoimisesti kolmoskanavalle,  Ja stoppaa tallennuksen katsomisen aina silloin tällöin. Ohjelmistovikako?


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Kalkkaro1970@  kirjoitti:

Moi, Kyseinen boksi toimii miten sattuu. Vaihtaa omatoimisesti kolmoskanavalle,  Ja stoppaa tallennuksen katsomisen aina silloin tällöin. Ohjelmistovikako?


Moikka @Kalkkaro1970 Kiva kun löysit meidät täältä Telia Yhteisöstä. Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi! :smileyhappy:

 

Oletko resetoinut palvelureitittimen sekä digiboxin? Normaalilta tilanteelta tämä ei vaikuta. Mikäli laitteiden resetoinnit eivät auta, niin silloin voisit olla meidän Häiriöilmoituksiin yhteydessä esim. Ajanvarauksen kautta Häiriöilmoituksiin

 

Ohjeita laitteiden resetointiin löytyy mm. Laitteiden käyttöohjeista ja tarvittaessa Telia Helppi avittaa

Vastaa