Kirjoitettu
05-04-2018
12:08
Muokattu
05-04-2018
12:15
RaMaria
Moi ilmennyt seuraavanlainen ongelma kun alan katsomaan tallennettua ohjelmaa, Ääni ei ala kuulumaan heti vaan pätkii jonku aikaa myös kuva pätkii joskus, Laitteet Arris VIP4302 Digiboxi
Palvelureititin Thomson TG789vn reititin useamman vuoden vanha....
Edit RaMaria: Otsikko
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
05-04-2018
12:24
Muokattu
05-04-2018
12:25
@kardu kirjoitti:
Moi ilmennyt seuraavanlainen ongelma kun alan katsomaan tallennettua ohjelmaa, Ääni ei ala kuulumaan heti vaan pätkii jonku aikaa myös kuva pätkii joskus, Laitteet Arris VIP4302 Digiboxi
Palvelureititin Thomson TG789vn reititin useamman vuoden vanha....
Edit RaMaria: Otsikko
Onko kyseessä verkkotallenteet vai kovalevytallenteet? Onko digiboksia kokeiltu resetoida? Jos ei, toimi alla olevan ohjeen mukaan.
Suosittelen myös resetoimaan palvelureitittimen pitämällä reset painiketta esim. klemmarilla noin. 30s painettuna. Mikäli resetoinnista ei ole apua, suosittelen tekemään vikailmoituksen Telialle.
Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
07-04-2018 09:02
Kiitti näillä tomenpiteillähän se korjaantui ....
18-05-2018 12:52
@kardu@ kirjoitti:Kiitti näillä tomenpiteillähän se korjaantui ....
18-05-2018 12:54
@kardu@ kirjoitti:Kiitti näillä tomenpiteillähän se korjaantui ....
Eihän se lopulta korjaatunutkaan vaikka resetoitiin ym tehtiin.. Olin yhteydessä asiantuntijaan niin tuli viesti että ongelma on tiedossa ja yritetään korjata,,, No tämä ongelma on jatkunut jo varmaan yli kuukauden ärsyttää.... Voiko tuota ongelman korjaamista seurata mistään ? Onkos muilla kyseistä vikaa laiteessa ?
21-05-2018 15:52
@kardu@ kirjoitti:
@kardu@ kirjoitti:Kiitti näillä tomenpiteillähän se korjaantui ....
Eihän se lopulta korjaatunutkaan vaikka resetoitiin ym tehtiin.. Olin yhteydessä asiantuntijaan niin tuli viesti että ongelma on tiedossa ja yritetään korjata,,, No tämä ongelma on jatkunut jo varmaan yli kuukauden ärsyttää.... Voiko tuota ongelman korjaamista seurata mistään ? Onkos muilla kyseistä vikaa laiteessa ?
Toimiiko kaikki muu Telia TV:ssä normaalisti, eli onko ongelma ainoastaan noiden tallenteiden alussa? Onko kaikissa tallenteissa sama ja onko tallenteet tosiaan verkkotallenteita? Onko sinulla digiboksi kytkettynä suoraan verkkokaapelilla modeemiin vai onko käytössä esim. datasähkölaitteet?
Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
23-05-2018 23:05
Kyllä toimii muuten normaalisti mutta aina silloin kun kelaa tallenetta, ja laittaa toiston päälle niin silloin kuva voi tärist' ja ääni ei kuulu heti....kyseessä on niin sanottu langaton systeemi... On toiminut täysin moitteettomasti varmaan 3. 4 vuotta ....Niin kuin sanoin sain tekstiviestin että ongelma on tiedossa eli onkos muillakin samaa vikaa ??? Mutta menee vaan pitkään enkä mistään ole löytänyt selitystä että olis yleisempi vika...
24-05-2018 20:39
Moi @kardu, väliaikatietona, että laitoin tästä nyt vähän kyselyä eteenpäin. Palataan asiaan.