Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kardu
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ääni pätkii Telia TV:n tallennuksissa

Moi ilmennyt seuraavanlainen ongelma kun alan katsomaan tallennettua ohjelmaa, Ääni ei ala kuulumaan heti vaan pätkii jonku aikaa myös kuva pätkii joskus, Laitteet Arris VIP4302 Digiboxi

Palvelureititin Thomson TG789vn reititin useamman vuoden vanha....


Edit RaMaria: Otsikko

7 vastausta
tilasto
Kunniajäsen
  • 1083 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions



@kardu kirjoitti:

Moi ilmennyt seuraavanlainen ongelma kun alan katsomaan tallennettua ohjelmaa, Ääni ei ala kuulumaan heti vaan pätkii jonku aikaa myös kuva pätkii joskus, Laitteet Arris VIP4302 Digiboxi

Palvelureititin Thomson TG789vn reititin useamman vuoden vanha....


Edit RaMaria: Otsikko


Onko kyseessä verkkotallenteet vai kovalevytallenteet? Onko digiboksia kokeiltu resetoida? Jos ei, toimi alla olevan ohjeen mukaan.

 

Suosittelen myös resetoimaan palvelureitittimen pitämällä reset painiketta esim. klemmarilla noin. 30s painettuna. Mikäli resetoinnista ei ole apua, suosittelen tekemään vikailmoituksen Telialle.

 

  1. Ota palvelun mukana toimitetusta digiboksista sähköjohto irti.
  2. Ota kaukosäädin valmiiksi ulottuvillesi.
  3. Kytke virta takaisin digiboksiin. Samalla osoita kaukosäädin digiboksia kohti ja Paina kaukosäätimen INFO-nappia, kun "Tervetuloa Telia TV -palveluun" tulee näkyviin.
  4. Ruudulle aukeaa ”Firmware Configuration Menu”.
  5. Valitse SYSTEM-valikko ja paina OK.
  6. Valitse REMOVE SOFTWARE ja paina OK.
  7. Digiboksi varmistaa vielä poiston, valitse YES ja paina OK.
  8. Navigoi nuolinäppäimillä kohtaan EXIT ja paina OK.
  9. Valitse valikosta REBOOT WITHOUT SAVING ja paina OK.
  10. Homma on valmis! Digiboksi käynnistyy nyt uudestaan. Syötä Telia TV -käyttäjätunnus ja -salasana tarvittaessa.

https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv/kaytto-ja-tilanteet-tv?utm_source=some&utm_me...

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

kardu
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kiitti näillä tomenpiteillähän se korjaantui ....

kardu
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@kardu@  kirjoitti:

Kiitti näillä tomenpiteillähän se korjaantui ....




kardu
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@kardu@  kirjoitti:

Kiitti näillä tomenpiteillähän se korjaantui ....


Eihän se lopulta korjaatunutkaan vaikka resetoitiin ym tehtiin.. Olin yhteydessä asiantuntijaan niin tuli viesti että ongelma on tiedossa ja yritetään korjata,,, No tämä ongelma on jatkunut jo varmaan yli kuukauden ärsyttää.... Voiko tuota ongelman korjaamista seurata mistään ? Onkos muilla kyseistä vikaa laiteessa ?

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions


@kardu@  kirjoitti:

@kardu@  kirjoitti:

Kiitti näillä tomenpiteillähän se korjaantui ....


Eihän se lopulta korjaatunutkaan vaikka resetoitiin ym tehtiin.. Olin yhteydessä asiantuntijaan niin tuli viesti että ongelma on tiedossa ja yritetään korjata,,, No tämä ongelma on jatkunut jo varmaan yli kuukauden ärsyttää.... Voiko tuota ongelman korjaamista seurata mistään ? Onkos muilla kyseistä vikaa laiteessa ?


Toimiiko kaikki muu Telia TV:ssä normaalisti, eli onko ongelma ainoastaan noiden tallenteiden alussa? Onko kaikissa tallenteissa sama ja onko tallenteet tosiaan verkkotallenteita? Onko sinulla digiboksi kytkettynä suoraan verkkokaapelilla modeemiin vai onko käytössä esim. datasähkölaitteet?

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

kardu
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kyllä toimii muuten normaalisti mutta aina silloin kun kelaa tallenetta, ja laittaa toiston päälle niin silloin kuva voi tärist' ja ääni ei kuulu heti....kyseessä on niin sanottu langaton systeemi... On toiminut täysin moitteettomasti varmaan 3. 4 vuotta ....Niin kuin sanoin sain tekstiviestin että ongelma on  tiedossa eli onkos muillakin samaa vikaa ??? Mutta menee vaan pitkään enkä mistään ole löytänyt selitystä että olis yleisempi vika...

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Moi @kardu, väliaikatietona, että laitoin tästä nyt vähän kyselyä eteenpäin. Palataan asiaan.