Aiheeton lasku


Hei!
Meillä oli kokeilussa Sonera viihde (peruspaketti, hbo ja cmore) 3kk (maaliskuun lopusta kesäkuun loppuun) kun sen sai ilmaiseksi. Nyt tuli kuitenkin lasku huhtikuulta ja summakin on kummallinen 6,42e. Minkään noista paketeista ei pitäisi olla tuon hintainen silloinkaan kun niistä veloitetaan normaalisti. Mitähän ihmettä tämä nyt on?

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@pp123 kirjoitti:
Hei!
Meillä oli kokeilussa Sonera viihde (peruspaketti, hbo ja cmore) 3kk (maaliskuun lopusta kesäkuun loppuun) kun sen sai ilmaiseksi. Nyt tuli kuitenkin lasku huhtikuulta ja summakin on kummallinen 6,42e. Minkään noista paketeista ei pitäisi olla tuon hintainen silloinkaan kun niistä veloitetaan normaalisti. Mitähän ihmettä tämä nyt on?

Moi,

 

En osaa sanoa. Oletko katsonut laskun tai Sonera Viihde -palveluun kytketyt palvelut Omilta Sivuilta? Siellä on myös Soneran chat, joka voi myös tarkistaa yhdessä kanssasi epämääräisen laskun. Toki voit myös soittaa asiakaspalveluun halutessasi :)

Tämä menee hieman aiheen vierestä. 

 

Kun tilasin uuden muistikortin Soneralta ja siinä kysyttiin milloin maksan sen.  Ajattelin,  että 2  viikon päästä,  mutta kuinkas kävikään -  Sonera liitti sen rahoitukseen. Olisihan tuon voinut käteiselläkin maksaa,  mutta helpompi oli tilata. 

 

Rahoituksessa minulla on toinen laite. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Kätevää palvelua Poistettu käyttäjä! Tuli vissii väärinymmärrys, mutta toki voit maksaa Sonera Rahoituksen osuudesta tuon muistikortin pois niin sen jälkeen se ei vaivaa 😉> Mutta eikö Soneralla voisi olla samanlainen kuin esimerkiksi Klarna Lasku (ilman lisäkuluja). 2 viikkoa aikaa tai joskus voisi olla kampanja pidennetyllä maksuajalla ja halutessaan voisi siirtyä käyttämään Sonera Rahoitusta 🙂>

Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Tämä menee hieman aiheen vierestä. 


 


Kun tilasin uuden muistikortin Soneralta ja siinä kysyttiin milloin maksan sen.  Ajattelin,  että 2  viikon päästä,  mutta kuinkas kävikään -  Sonera liitti sen rahoitukseen. Olisihan tuon voinut käteiselläkin maksaa,  mutta helpompi oli tilata. 


 


Rahoituksessa minulla on toinen laite. 




Laitekaupassa voi valita, maksaako heti vai korottomalla maksuajalla. Eikö sinulla tilausta tehdessä tullut näitä valintoja? Tälläkin hetkellä valikoimassa on mm. SanDisk Ultra muistikortti, jolle pystyy maksutavan valitsemaan.

Sonera lähetti minulle  paperilaskun matkapuhelinliittymästä. Olen kyllä tämän maksanut jo aikoja sitten e - lasku a,  mutta pankki väittää muuta.

Tarkistin kuitenkin Soneran tili ja viitenumerot ja lisäksi laskun numeron. 

 

 

 

Soitin Soneralle ja sielläkin virkailija ihmetteli tuota asiaa. Soittaa minulle,  kunhan ensin selvittää. 

Vastaa