Android-boksin ominaisuudet - kaukosäädin ja mikrofoni


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Android-boxi kuulee ääneni. Onko tollainen sallittua? Missä on mikrofoni? onko se kakessa, boxissa vai modeemissa?


 


 


Edit AaTanja: irrotettu uusimmat kommentit omaksi ketjukseen ja otsikoitu uudelleen. 


10 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@aikuishuvitus  kirjoitti:

Android-boxi kuulee ääneni. Onko tollainen sallittua? Missä on mikrofoni? onko se kakessa, boxissa vai modeemissa?




Tässä tällainen havainnekuva sieltä Telia TV:n asetuksista, joista voi säätää nimenomaan mikrofonin (sijaitsee kaukosäätimessä) käyttöoikeutta. Pääset katsomaan sieltä onko mikrofoni sallittu Telia TV -sovelluksella sekä myös tarkistamaan millä kaikilla sovelluksilla se on sallittu. Voit tehdä halutessasi muutoksia näihin asetuksiin. 


 


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

minulle on pettymys ettei ole mtv:n tekstitelkkaria. mitä mä ulkomaisilla teen

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@aikuishuvitus  kirjoitti:

minulle on pettymys ettei ole mtv:n tekstitelkkaria. mitä mä ulkomaisilla teen




Toimiiko teksti-TV muilla kanavilla normaalisti? 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

joooo. toinen ihmetys on edelleen, notta suomenkielinen näppis onkin enkku joka ei sisällä skandeja. käytän pääasiassa

omaa ääntäni. loppuvaiheessa iltaa tai yötä ääni jo sammaltaa aikas pahasti mutta hyvin se toimii 🙂> Kyllon aikoohin eletty.

Melkoisia neroja ovat nämä suunnittelijat, ja saadaan mahtumaan niin pieneen tilaan.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

@aikuishuvitus  kirjoitti:

joooo. toinen ihmetys on edelleen, notta suomenkielinen näppis onkin enkku joka ei sisällä skandeja. käytän pääasiassa


omaa ääntäni. loppuvaiheessa iltaa tai yötä ääni jo sammaltaa aikas pahasti mutta hyvin se toimii 🙂> Kyllon aikoohin eletty.


Melkoisia neroja ovat nämä suunnittelijat, ja saadaan mahtumaan niin pieneen tilaan.




Kyllä tuossa ihan skandinaavinen näppäimistö on saatavilla, kunhan asetuksista on suomi valittuna näppäimistölle. Näin ainakin omalla ja toimiston boksilla. Mutta kyllä kieltämättä tuota äänikäskytystä tulee käytettyä enemmän!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

onnex maikkarin txt löytyy netistä

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

sanoitte ettei androidiin saa kapulaa erikseen ostaa. Pitääkö koko boksi tilata uusi jos kaukosäädin hajoo tai katoo ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@aikuishuvitus  kirjoitti:

sanoitte ettei androidiin saa kapulaa erikseen ostaa. Pitääkö koko boksi tilata uusi jos kaukosäädin hajoo tai katoo ?




Kyllähän meiltä saa uuden kaukosäätimen pientä korvausta vastaan jos kaukosäädin katoaa tai rikkoutuu. Laite voidaan myös vaihtaa takuuseen jos se lakkaa omia aikojaan toimimasta.  

Kunniamerkki +2

Voiko yleiskaukosäätimellä Samsungin Smart tv ohjata myös Telia Androidia, tai jollain muulla säätimellä?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Voiko yleiskaukosäätimellä Samsungin Smart tv ohjata myös Telia Androidia, tai jollain muulla säätimellä?

Telia Play digiboksille ei ole toteutettu tukea yleiskaukosäätimille. Emme voi siis taata, että muut kaukosäätimet toimisivat digiboksin kanssa.

Vastaa