Android tv paikannus

  • 9 September 2022
  • 2 kommenttia
  • 88 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Minulla on android tv digiboksi. Paikallisuutistet ei näy. Sijaintini Kainuussa, Kuhmossa. Ylen Paikallisuutiset tulee Uudeltamaalta vaikka pitäisi näkyä pohjoissuomesta.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@rekyl  kirjoitti:

Minulla on android tv digiboksi. Paikallisuutistet ei näy. Sijaintini Kainuussa, Kuhmossa. Ylen Paikallisuutiset tulee Uudeltamaalta vaikka pitäisi näkyä pohjoissuomesta.


Muistaakseni luin aiemmin, että tälle uudelle Android boksille ei ole vielä saatavilla paikallisuutisia. Mahdollisesti myöhemmin tulossa 🤔>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67  kirjoitti:


@rekyl  kirjoitti:

Minulla on android tv digiboksi. Paikallisuutistet ei näy. Sijaintini Kainuussa, Kuhmossa. Ylen Paikallisuutiset tulee Uudeltamaalta vaikka pitäisi näkyä pohjoissuomesta.




Muistaakseni luin aiemmin, että tälle uudelle Android boksille ei ole vielä saatavilla paikallisuutisia. Mahdollisesti myöhemmin tulossa 🤔>




Kiitos @kiisseli67 , juuri tämä on tilanne tällä hetkellä. Aikataulua muutokselle ei vielä ole antaa. Toistaiseksi Telia TV DV8919 -boksilla ei siis ole mahdollista valita oman alueen uutisia, vaan kaikilla Telia TV DV 8919 -digiboksin käyttäjillä näkyvät Uudenmaan alueuutiset. Vinkkinä @rekyl  sinulle, että digiboksista löytyvän Yle Areena -sovelluksen kautta voit katsoa oman alueen uutiset samana päivänä. Telia TV:n kautta ne näkyvät sitten seuraavana päivänä.

Vastaa