Moi @Juks68
Onko asiasta tehty vielä häiriöilmoitusta tai häiriöilmoituksen kanssa tutkittu asiaa? Ongelmaa tulee selvittää häiriönä. Voit tehdä häiriöilmoituksen omilla sivuilla tai laittaa meille viestiä chatissa tai soittaa asiakaspalveluumme: 020 690 400 (Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30)
Oletko kokeillut laitteiden käynnistystä tässä järjestyksessä:
1. Irroita virtajohto digiboksista
2. Palauta reitittimelle tehdasasetukset, reitittimen ohjeiden mukaisesti
3. Odota, että reititin käynnistyy normaaliin tilaan (status valo ei vilku / ole punainen tmv. riippuen merkistä ja mallista)
4. Kytke virtajohto takaisin digiboksiin.
Onko digiboksi kytketty verkkokaapelilla vai langattomasti verkkoyhteyteen? Mainitsit kaapeleiden vaihdon, mutta koskiko se reitittimen johtoja?