Arris VIP 5305 W Päivitys aiheutti ongelmia


Käynnistin kyseisen laitteen ja ruudulle tuli ilmoitus uusista ominaisuuksista ym.

Nämä ominaisuudet aiheuttivat sen, että laite ilmoitteli yhteysvirheestä ja käynnisteli itseään loputtomasti.

Sain sen toimimaan resetoimella hybridin. Nyt kuitenkin osa kanavista puuttuu mm. Eurosportit ja lisäksi osa  kanavista järjesti itsensä uusille paikoille.

Voisko nämä uudet ominaisuudet heittää hittoon ja palata toimivaan järjestelmään??

 

ps. olen buutannut, irroitellut virtapiuhat ja resetoinut laitteet useamman kerran. Kaikki piuhat ovat varmasti kunnolla kiinni ja toimivia muuten...

Menin kokeilemaan digiboxin asetuksista laitteen uudelleen käynnistystä ja ongelmat alkoivat alusta, joten resetoin hybridin jne.........................edelleen kanavia puuttuu ja järjestys on muuttunut......


10 kommenttia


@Pappa55@  kirjoitti:

Käynnistin kyseisen laitteen ja ruudulle tuli ilmoitus uusista ominaisuuksista ym.

Nämä ominaisuudet aiheuttivat sen, että laite ilmoitteli yhteysvirheestä ja käynnisteli itseään loputtomasti.

Sain sen toimimaan resetoimella hybridin. Nyt kuitenkin osa kanavista puuttuu mm. Eurosportit ja lisäksi osa  kanavista järjesti itsensä uusille paikoille.

Voisko nämä uudet ominaisuudet heittää hittoon ja palata toimivaan järjestelmään??

 

ps. olen buutannut, irroitellut virtapiuhat ja resetoinut laitteet useamman kerran. Kaikki piuhat ovat varmasti kunnolla kiinni ja toimivia muuten...

Menin kokeilemaan digiboxin asetuksista laitteen uudelleen käynnistystä ja ongelmat alkoivat alusta, joten resetoin hybridin jne.........................edelleen kanavia puuttuu ja järjestys on muuttunut......


Minulle ei ole koko päivitystä tullut. Mitä ne uudet ominaisuudet olivat? Vai oliko uusi ominaisuus se, että boksi on entistäkin sekavampi?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

@jasu40@  kirjoitti:

@Pappa55@  kirjoitti:

Käynnistin kyseisen laitteen ja ruudulle tuli ilmoitus uusista ominaisuuksista ym.

Nämä ominaisuudet aiheuttivat sen, että laite ilmoitteli yhteysvirheestä ja käynnisteli itseään loputtomasti.

Sain sen toimimaan resetoimella hybridin. Nyt kuitenkin osa kanavista puuttuu mm. Eurosportit ja lisäksi osa  kanavista järjesti itsensä uusille paikoille.

Voisko nämä uudet ominaisuudet heittää hittoon ja palata toimivaan järjestelmään??

 

ps. olen buutannut, irroitellut virtapiuhat ja resetoinut laitteet useamman kerran. Kaikki piuhat ovat varmasti kunnolla kiinni ja toimivia muuten...

Menin kokeilemaan digiboxin asetuksista laitteen uudelleen käynnistystä ja ongelmat alkoivat alusta, joten resetoin hybridin jne.........................edelleen kanavia puuttuu ja järjestys on muuttunut......


Minulle ei ole koko päivitystä tullut. Mitä ne uudet ominaisuudet olivat? Vai oliko uusi ominaisuus se, että boksi on entistäkin sekavampi?


Ei mitään uutta.

 

Parin virtapiuhan irroituksen jälkeen suostui täällä asentumaan.

Mä irrottelin virtapiuhat muutamaan kertaan, resetoin ja buuttailin. Ei auttanut, en viitsi nyt heti koettaa, koska meinaan illalla katsella futista (Viasat toimii). Testailen huomenna koko kuurin uudestan, jos ongelmat aamulla jatkuvat 

Kunniamerkki +3

Sama täällä - päivityksen jälkeen boksi ei käynnistynyt vaan antoi 711 vikakoodia. Resetoin sekä boksin että palvelureittimen ja yhä sama vika, boksi ei käynnisty vaan ei suostu lataamaan mitään. Ongelma ratkesi kun laitoin vanhan palvelureitittimen uuden tilalle ja boksin siihen kiinni, silloin rupesi vihdoin lataamaan ohjelmistoa netin kautta. Ja toimi sen jälkeen kun laitoin sen takaisin kiinni uuteen reitittimeen (osallistun uuden reittimen pilottiin). Eli aika kinkkinen päivitys ;-(

Tästä olis kiva kuulla jotain myös "firman" henkilöiltä??

Ilmeisesti päivitystä ei ole tullut Telia tv digiboksi laajakaistalla- palveluun, koska itse en sitä ole saanut. Ja hyvä etten ole, jos boksi noin sekoaa.

Liitynee tähän: https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_199469992&lang=fi

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Pappa55@  kirjoitti:

Käynnistin kyseisen laitteen ja ruudulle tuli ilmoitus uusista ominaisuuksista ym.


Nämä ominaisuudet aiheuttivat sen, että laite ilmoitteli yhteysvirheestä ja käynnisteli itseään loputtomasti.


Sain sen toimimaan resetoimella hybridin. Nyt kuitenkin osa kanavista puuttuu mm. Eurosportit ja lisäksi osa  kanavista järjesti itsensä uusille paikoille.


Voisko nämä uudet ominaisuudet heittää hittoon ja palata toimivaan järjestelmään??


 


ps. olen buutannut, irroitellut virtapiuhat ja resetoinut laitteet useamman kerran. Kaikki piuhat ovat varmasti kunnolla kiinni ja toimivia muuten...


Menin kokeilemaan digiboxin asetuksista laitteen uudelleen käynnistystä ja ongelmat alkoivat alusta, joten resetoin hybridin jne.........................edelleen kanavia puuttuu ja järjestys on muuttunut......




Meillä oli tänään hetkellinen katkos  palvelun osalta, mutta se saatiin pikaisesti korjattua. Voit kokeilla irrottaa rohkeasti digiboksin johdon seinästä pois ja laittaa takaisin. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +6

 


@jasu40@  kirjoitti:

Ilmeisesti päivitystä ei ole tullut Telia tv digiboksi laajakaistalla- palveluun, koska itse en sitä ole saanut. Ja hyvä etten ole, jos boksi noin sekoaa.


On tullut, mutta ei siinä mitään uutta olekaan.


@Poksuvau@  kirjoitti:

 


@jasu40@  kirjoitti:

Ilmeisesti päivitystä ei ole tullut Telia tv digiboksi laajakaistalla- palveluun, koska itse en sitä ole saanut. Ja hyvä etten ole, jos boksi noin sekoaa.


On tullut, mutta ei siinä mitään uutta olekaan.


Telialla on hyviä nämä digiboksin päivitykset. Aina odottaa, että päivityksen mukana boksille tulisi vihdoin sovelluksia tai tallennuspalvelua kehitettäisiin, mutta ei - mitään ei ole tapahtunut! Tai siis on, konepellin alla tapahtuu. Mitähän siellä tapahtuu, kun ei se palvelun käyttäjälle näy.

Vastaa