Arris VIP4302W ongelmia ja kysymyksiä.


Elikäs olen nyt noin 20h tapellu ton digiboxin kanssa. Ensin tein kaiken niinkuin mukana tulleissa ohjeissa neuvottiin, tuloksena loputon uudelleenkäynnistys looppi. Sitten pistin ohjeista poiketen sen ethernetpiuhalla kiinni jolloin se alkoi lataamaan ja asentamaan ohjelmistoa ja kysyi salasanat. Mutta jos meni valikosta digiboxin asetuksiin niin ei ruutuun tullut mitään eikä kaukosäätimestä tapahtunut enään mitään lisäksi netflix antaa koodin 1510 ja youtube on pelkkä mustaruutu. Nyt noin kymmenennen resetoinnin jälkeen asetukset alkoivat toimia paitsi toi kaukosäätimen paritus koska säätimen bluetooth yhteys katkeaa heti kun tuo telia asentuu boxiin.

 

Elikäs kysymys kuuluu toimiiko joillakin tuo vip4302w langattomasti? Entä pelittääkö siinä netflix tai youtube? Saako tuota kaukoa toimimaan bt:lla? Vai veisinkö ton vehkeen vaan suosiolla ekotorille kun ei tosta hirveesti mitään iloa ole 2hd kanavaa enemmän kuin kaapelissa?


29 kommenttia

Hei @neteerol 

 

Mitään yleistä vikaa tuon suhteen ei ole näiden laitteiden välillä. Olethan kytkenyt digiboksin TG799 Xtreamin 5GHz verkkoon? Jos tämä ok niin palvelureititin kannattaa vielä resetoida painamalla reset-nappia 10 sekunttia laite käynnissä ja kun laite käynnissä taas niin digiboksi yhdistää vielä uudestaan 5GHz verkkoon. Langattoman verkon nollauksen ohjeen löydät täältä. Jos näistä ei ole apua niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä häiriöilmoituksiin vaikkapa chatin kautta niin tutkitaan tarkemmin. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tulee mieleen, että käyttäjän verkko on sen verran hidas, että ohjelmiston lataus hidastuttaa sitä hetkellisesti. Näinhän voi olla vaikka ADSL:n kanssa, jossa kuorma vaikuttaa joskus vasteaikoihin ja erityisesti viivekriittisiin palveluihin, kuten verkkopeleihin.

Kyllä se 5Ghz toimii Arrisin kanssa ethernetin kautta, mutta ei wifillä. Sama 2,4Ghz verkon kanssa. Ja todellakin wifi lataamme ohjelmistoa toiminto ei koskaan mennyt lävitse. Kaiken lisäksi ko. toiminto blokkasi koko verkon eli kukaan ei päässyt sen aikana verkkoon. Pikkuinen korjaus ohjelmiston suhteen taitais olla aiheellista.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@neteerol laitatko meille aiheesta vikailmoituksen tulemaan ja linkitätkö siihen tämän sivuston -missä asiaa on jo alustavasti käsitelty.

Vastaa