Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
paranoid80
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Arris VIP4302W ongelmia ja kysymyksiä.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Elikäs olen nyt noin 20h tapellu ton digiboxin kanssa. Ensin tein kaiken niinkuin mukana tulleissa ohjeissa neuvottiin, tuloksena loputon uudelleenkäynnistys looppi. Sitten pistin ohjeista poiketen sen ethernetpiuhalla kiinni jolloin se alkoi lataamaan ja asentamaan ohjelmistoa ja kysyi salasanat. Mutta jos meni valikosta digiboxin asetuksiin niin ei ruutuun tullut mitään eikä kaukosäätimestä tapahtunut enään mitään lisäksi netflix antaa koodin 1510 ja youtube on pelkkä mustaruutu. Nyt noin kymmenennen resetoinnin jälkeen asetukset alkoivat toimia paitsi toi kaukosäätimen paritus koska säätimen bluetooth yhteys katkeaa heti kun tuo telia asentuu boxiin.

 

Elikäs kysymys kuuluu toimiiko joillakin tuo vip4302w langattomasti? Entä pelittääkö siinä netflix tai youtube? Saako tuota kaukoa toimimaan bt:lla? Vai veisinkö ton vehkeen vaan suosiolla ekotorille kun ei tosta hirveesti mitään iloa ole 2hd kanavaa enemmän kuin kaapelissa?

29 vastausta
rouvitu
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Raha kyllä kelpaa!! mutta ominaisuuksien puutumisesta ei kerrota ostaessa 😉

Aika heikkoa on Telian toiminta. En jatkossa suosittele kenellekkään Telian tv palveluja.

Hyvitystä on tietenkin turha odottaa!

LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 145 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moro!

 

@rouvitu, Sen verran voin oikaista tietoa että etätallennus on saatavilla Telia TV-palveluun ominaisuutena olemassa oleviin digibokseihin merkkiin tai malliin katsomatta.

 

Tuon etätallennuksen toimimattomuus on sitten sitten toisenlainen ongelma ja se rajautuu tällä hetkellä 17.1 jälkeen tilattuihin Telia TV käyttäjiin. Tätä ongelmaa ratkotaan kyllä ja uskonkin sen tulevan kuntoon piakkoin. Eli vanhemmilla (tilattu ennen 17.1.2018) käyttäjillä tuo etätallennus toimii normaalisti.


Jos olet tilannut ja saanut palvelusi käyttöösi ennen 17.1.2018 niin otathan häiriöpuolelle vielä yhteyttä niin katsotaan mistä tuo probleema voi johtua.

rouvitu
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LiAnttikirjoitti:

Moro!

 

@rouvitu, Sen verran voin oikaista tietoa että etätallennus on saatavilla Telia TV-palveluun ominaisuutena olemassa oleviin digibokseihin merkkiin tai malliin katsomatta.

 

Tuon etätallennuksen toimimattomuus on sitten sitten toisenlainen ongelma ja se rajautuu tällä hetkellä 17.1 jälkeen tilattuihin Telia TV käyttäjiin. Tätä ongelmaa ratkotaan kyllä ja uskonkin sen tulevan kuntoon piakkoin. Eli vanhemmilla (tilattu ennen 17.1.2018) käyttäjillä tuo etätallennus toimii normaalisti.


Jos olet tilannut ja saanut palvelusi käyttöösi ennen 17.1.2018 niin otathan häiriöpuolelle vielä yhteyttä niin katsotaan mistä tuo probleema voi johtua.


Moro.

Vikaa ollaan ratkomassa! Kukaan asiakaspalvelussa ei kertonut sen johtuvan 17.1 jälkeen tehtyjen tilausten ongelmasta.

Kiitos tiedosta!

rouvitu
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tallennus ongelma ilmeisesti jatkuu kesään asti! Aika huonosti tästä tiedotetaan mitään!! Itse puran sopimuksen, tämän tiedottamisen ostovaiheessa ja jälkeen päin. Itse on saanut soittaa ja kysellä tilannetta!

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 149 custom-general.kudos
  • 552 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moro rouvitu,

 

tästä ei valitettavasti ole kauheasti lisätietoa antaa nyt. Tarkempaa aikataulua ei pysty lupaamaan mutta työn alla tämä on koko ajan. 

Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tervehdys! Meillä on yli kymmenen vuotta vanha tilaus ja etätallennus ei ole toiminut nyt 3-4 viikkoon. Digiboksi on joku ikivanha Motorolan musta möhkäle ja reititin Thompson tahi Tecnicolor, mutta kummallakaan ei toimi. Joten ei tämä ongelma koske pelkästään uusia liittymiä. Saanko taas perinteisesti odottaa puoli vuotta ennen kuin mitään tapahtuu?

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 413 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Caacao73, ongelma koskettaa tosiaan tosiaan näitä 17.1. tai sen jälkeen tilattuja uusia tv-palveluita sekä  muutamaa jo aiemmin TeliaTV:n tilannutta asiakasta. Etätallennusongelman korjaus on työn alla. Ilmoitamme teille tässä yhteisön keskustelussa, kun ongelma on saatu korjattua.

Caacao73
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 47 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vastauksesta kiitän, mutta kai minulle muutenkin ilmoitetaan kuin tämän yhteisön kautta, olemme jättäneet asiasta useamman palvelu-/vikapyynnön? En edes tiennyt, että asiakas saa tulla tänne itse etsimään vastauksia ongelmiinsa. Ymmärrän, että nyky-yhteiskunnassa kannustetaan omatoimisuuteen, mutta alkaa tämä olla liikaa maksutettavista palveluista.

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 413 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @Caacao73, saat toki ilmoituksen viankorjaantumisesta myös tekstiviestillä, koska olet jättänyt häiriöilmoituksen liittymästäsi. Tervetuloa tosiaan tänne yhteisöön keskustelemaan 🙂 . Olethan huomannut, että tallennuspalvelu toimii edelleen kaukosäätimesi ohjelmaoppaasta vaikka etätallennus ei tällä hetkellä toimi.

Anssi5
Kommentaattori
  • 21 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

Moro rouvitu,

 

tästä ei valitettavasti ole kauheasti lisätietoa antaa nyt. Tarkempaa aikataulua ei pysty lupaamaan mutta työn alla tämä on koko ajan. 


Kohta kolme kuukautta olen odotellut, että saisitte tämän etätallennuksen kuntoon. Joko alkaa aikataulu olemaan selvillä? Voisko tämän työn laittaa sellaisen työntekijän työlistalle, joka myös tekee töitä?

 

Omalla alallani meillä on tapana antaa asiakaille hyvityksiä silloin, kun tulee ongelmia. Mites siellä Telialla?