Arris Vip 4302


Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös tässä kuussa pitänyt tulla kovalevyllinen versio tosta teidän uudesta boxista.

Yritin etsiä teidän nykyään niin sekavilta sivuilta jotain infoa,mutta en mä ainakaan löydä mitään tietoa teidän laitteista.


4 kommenttia

Moi @hifk1969! Kovalevyllisen boksin pitäisi tulla saatavilla tässä kuussa. Aivan satavarmasti en uskalla luvata, mutta tilanne sen suhteen näyttää hyvältä :)

Koska kyseinen digiboksi käyttää usb-kovalevyä, niin tuleeko pelkästä kovalevystä  erillinen tarjous, jos boksi on  jo ennestään?

 

Niin ja onko Arris 4302 digiboksissa jo olemassa ominaisuus, joka ilmoittaa automaattisesti ohjelmapäivityksestä, vai pitääkö se edelleen tarkastaa aika ajoin uudelleenkäynnistyksellä, kuten aikaisemalla Arris 2853 boksilla?

 

 

Kunhan uusi kovalevy tulee myyntiin, ota asiakaspalveluun yhteyttä niin saadaan sitten katsottua tuo tarkka hinta.

 

Päivitysilmoitus pitäisi tulla ruutuun automaattisesti ilman uudelleenkäynnistystä. Itse asiassa olisi pitänyt tulla tuolla sinun vanhallakin boksilla.

Tietoa ohjelmapäivityksestä ei tullut taaskaan automaattisesti tällä uudellakaan boksilla, huomasin maininnan tarjottavasta päivityksestä toisessa keskustelussa ja tein uudelleenkäynnistyksen, jonka jälkeen päivitys käynnistyi kyllä. Onkohan kaikki asetukset teidän puolelta kunnossa, vai mistäköhän kiikastaa?

Vastaa