Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65847
Kirjoituksia 178453

Arris Vip 5305W UHD-digiboksi, lisää sovelluksia



Arris Vip 5305W UHD-digiboksi, lisää sovelluksia

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 466 kpl

Arris Vip 5305W UHD-digiboksi, lisää sovelluksia

1/15

Hei! Tuleeko Arris Vip 5305W UHD-digiboksin mukana 4K:ta siirtävä Hdmi-kaapeli? Vai pitääkö se ostaa erikseen? Ja onko tuohon boksiin joskus tulossa muitakin sovelluksia kuin Youtube?

Vastaa
0 tykkäystä
14 vastausta

Vakiokalustoa
Viestejä 93 kpl

2/15

@jarkko35  kirjoitti:

Hei! Tuleeko Arris Vip 5305W UHD-digiboksin mukana 4K:ta siirtävä Hdmi-kaapeli? Vai pitääkö se ostaa erikseen? Ja onko tuohon boksiin joskus tulossa muitakin sovelluksia kuin Youtube?


Jos et telian omassa verkossa ole niin tuskin edes tulee mitään 4K katsottavaa ihan lähiaikoina. Sovellukset on työn alla mutta niistä ei ole vielä mitään kerrottavaa. Kehitämme palvelua koko ajan mutta tällä hetkellä ei ole aikataulua antaa. Tuossa siis normi vastaus mikä näihin kysymyksiin yleensä annetaan vastaukseksi.

Vastaa

Moderaattori
Viestejä 331 kpl

3/15

@jarkko35  kirjoitti:

Hei! Tuleeko Arris Vip 5305W UHD-digiboksin mukana 4K:ta siirtävä Hdmi-kaapeli? Vai pitääkö se ostaa erikseen? Ja onko tuohon boksiin joskus tulossa muitakin sovelluksia kuin Youtube?


Mukana lähtee hdmi-piuha, joka kykenee 4K:n siirtoon.  Tuota kyseistä boksia on jälleen saatavissa ensi kuusta eteenpäin, tällä hetkellä toimitamme Arris 4302W -mallia. 

Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 21 kpl

4/15

Pari viikkoa sitten tilasin liittymän laitteineen, ja kysyin että saako tätä uudempaa boxia, ei saa. No tilasin liittymän vanhalla boxilla, ja nyt sitten kerrotaankin että uudempaa boxia taas saa, ja tottakai olisin ottanut uudemman boxin kun paremmilla sisuskaluilla ja monipuolisimmilla liitännöillä.

 

Onko tätä vanhaa boxia mahdollista vaihtaa tuohon uudempaan ? Kun olisi kerrottu että sitä saa taas kohta niin olisin tilannut liittymän myöhemmin

Vastaa

Moderaattori
Viestejä 527 kpl

5/15

@Massabanaani  kirjoitti:

 

Onko tätä vanhaa boxia mahdollista vaihtaa tuohon uudempaan ? Kun olisi kerrottu että sitä saa taas kohta niin olisin tilannut liittymän myöhemmin


Voi olla ettei tarkempaa aikaa tuon tulemiselle ollut vielä tiedossa, kun soppari tehtiin kanssasi! Ymmärrän toki harmituksen, kun palvelu ei ole sinulla kauaa ollut vielä käytössä.

Tarjoamme myös boksin vaihtomahdollisuutta UHD-boksiin kun se tulee saataville. Todennäköisesti siinä on jokin kertamaksu, mutta näistä tiedämme tarkemmin lisää ensi kuussa Hymiö Onnellinen

Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 23 kpl

6/15

Eli siis lähitulevaisuudessa taas lisätietoa 😁

Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 21 kpl

7/15


@SannaMKoo  kirjoitti:

@Massabanaani  kirjoitti:

 

Onko tätä vanhaa boxia mahdollista vaihtaa tuohon uudempaan ? Kun olisi kerrottu että sitä saa taas kohta niin olisin tilannut liittymän myöhemmin


Voi olla ettei tarkempaa aikaa tuon tulemiselle ollut vielä tiedossa, kun soppari tehtiin kanssasi! Ymmärrän toki harmituksen, kun palvelu ei ole sinulla kauaa ollut vielä käytössä.

Tarjoamme myös boksin vaihtomahdollisuutta UHD-boksiin kun se tulee saataville. Todennäköisesti siinä on jokin kertamaksu, mutta näistä tiedämme tarkemmin lisää ensi kuussa Hymiö Onnellinen


 

Nooh, Nyt on seuraava kuukaus, onkos kuulunut mittään boxin suhteen ?


 

Vastaa
0 tykkäystä

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

8/15

@Massabanaani  kirjoitti:


Nooh, Nyt on seuraava kuukaus, onkos kuulunut mittään boxin suhteen ?


 


Vaihto uuteen boksiin on nyt mahdollista. Otatko yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan tilanne tarkemmin läpi. Huomioithan ennen boksin vaihtoa, että uudessa UHD-digiboksissa ei ole Netflix-sovellusta, vaikka sellainen on joistain vanhemmista malleista löytynyt.

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi keskustelija
Viestejä 11 kpl

9/15

Otin yhteyttä asiakaspalveluun digiboksin vaihdosta, lopputulos oli, kun minulla on Telian puhelinliittymä, Telian nettiliittymä ja Joukkuepassi, että digiboksi vaihdettiin ns. päikseen. Ainoa "haittapuoli" oli se, että jouduin aloittamaan 24 kk:n sopimuksen uudestaan, no minulle se ei ollut ongelma kun edellisen sopimuksen alkamisesta oli 3 kk. Muuten olisi Telia halunnut maksua vaihdosta.

 

Vastaa
0 tykkäystä

Moderaattori
Viestejä 991 kpl

10/15

@Wildlifewolfie  kirjoitti:

Otin yhteyttä asiakaspalveluun digiboksin vaihdosta, lopputulos oli, kun minulla on Telian puhelinliittymä, Telian nettiliittymä ja Joukkuepassi, että digiboksi vaihdettiin ns. päikseen. Ainoa "haittapuoli" oli se, että jouduin aloittamaan 24 kk:n sopimuksen uudestaan, no minulle se ei ollut ongelma kun edellisen sopimuksen alkamisesta oli 3 kk. Muuten olisi Telia halunnut maksua vaihdosta.

 


Tuolla combolla boksin vaihto onnistuu tosiaan maksutta. Hieno juttu että asia hoitui! 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.