C More MAX Kirjasto ei toimi.


Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Otsakkeesta käy ilmi ongelman laatu. Aiemmin ei suostunut aloittamaan lähetystä alusta suoraan "OK":ta painamalla, vaan piti siirtyä valikoissa kirjastoon, ja sieltä sai aloitettua ohjelman alusta. Nykyisin koko kanavan kirjasto on mykkänä, ja ilmoittaa vaan vikakoodia 602. Sama ohjelma näkyy esim LIIGA:ssa kirjaston kautta, mutta ei siis tuolta MAX:in kautta. Olenko ainoa jolla näin, vai onko tämäkin taas vain uusi ominaisuus?


21 kommenttia


@keskone@  kirjoitti:

Otsakkeesta käy ilmi ongelman laatu. Aiemmin ei suostunut aloittamaan lähetystä alusta suoraan "OK":ta painamalla, vaan piti siirtyä valikoissa kirjastoon, ja sieltä sai aloitettua ohjelman alusta. Nykyisin koko kanavan kirjasto on mykkänä, ja ilmoittaa vaan vikakoodia 602. Sama ohjelma näkyy esim LIIGA:ssa kirjaston kautta, mutta ei siis tuolta MAX:in kautta. Olenko ainoa jolla näin, vai onko tämäkin taas vain uusi ominaisuus?


Onko sinulla koko kirjasto tyhjä eli et saa avattuakaan sitä? Jos katsot digiboksin kautta niin tässä voisi kokeilla sellaista, että ottaa siitä digiboksista virtajohdon kokonaan irti. Odottelee minuutin verran ja kytkee virtapiuhan takaisin. Lähteekö tämän jälkeen toimimaan normaalisti?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

En ymmärrä kysymystäsi koko kirjastosta. Mainitsin jo että esim LIIGA:n kirjasto toimii. Pitääkö mun nyt joka ainoa kanava täällä erikseen mainita mitkä toimivat?

 


@keskone@  kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi koko kirjastosta. Mainitsin jo että esim LIIGA:n kirjasto toimii. Pitääkö mun nyt joka ainoa kanava täällä erikseen mainita mitkä toimivat?

 


Kerroit aikasemmassa viestissä ettei MAX:in kirjasto toimi ollenkaan. Etkö pääse sinne MAX:in vai et saa katsottua sieltä mitään? Testasitko tuota virtajohdon irroittamista?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Kun se kerran ei toimi, niin en saa katsottua sieltä mitään. Olisiko jotain muitakin vaihtoehtoja. Saako muut tallennettua noihin kirjastoihin jotain, vai mitä muita toimintoja siellä oikein olisi. Valikkoa saa selattua, ja kun valitsee ohjelman niin saa palkinnoksi ilmoituksen yhteysvirheestä ja virhekoodin 602. Mielestäni tuo ei silloin oikein toimi. Teillä saattaa tuntua että kyseessä on aivan normaali ominaisuus, ja kirjasto toimii täysin, mutta vain ohjelmat eivät näy. Kaikenlaista jumppaa tuon toosan ja sen piuhojen kanssa olen harrastanut sinä aikana kun se täällä on ollut, ja laskutus tuntuu olevan ainoa asia joka on jatkuvasti toiminut.


@keskone@  kirjoitti:

Kun se kerran ei toimi, niin en saa katsottua sieltä mitään. Olisiko jotain muitakin vaihtoehtoja. Saako muut tallennettua noihin kirjastoihin jotain, vai mitä muita toimintoja siellä oikein olisi. Valikkoa saa selattua, ja kun valitsee ohjelman niin saa palkinnoksi ilmoituksen yhteysvirheestä ja virhekoodin 602. Mielestäni tuo ei silloin oikein toimi. Teillä saattaa tuntua että kyseessä on aivan normaali ominaisuus, ja kirjasto toimii täysin, mutta vain ohjelmat eivät näy. Kaikenlaista jumppaa tuon toosan ja sen piuhojen kanssa olen harrastanut sinä aikana kun se täällä on ollut, ja laskutus tuntuu olevan ainoa asia joka on jatkuvasti toiminut.


Mikäli teet tallennuksia niin ne näkyvät tallennus valikon alla. Kirjastoihin ohjelmat tulee kunkin palveluntarjoajan puolelta. Tässä MAX:in tapakusessa kirjastoon tulee ohjelmat MTV:ltä. Kirjastoihin ei voi itse tallentaa ohjelmia. Ottaisitko yhteyttä meille niin päästään katsomaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

@MikaelMu@  kirjoitti:

@keskone@  kirjoitti:

Kun se kerran ei toimi, niin en saa katsottua sieltä mitään. Olisiko jotain muitakin vaihtoehtoja. Saako muut tallennettua noihin kirjastoihin jotain, vai mitä muita toimintoja siellä oikein olisi. Valikkoa saa selattua, ja kun valitsee ohjelman niin saa palkinnoksi ilmoituksen yhteysvirheestä ja virhekoodin 602. Mielestäni tuo ei silloin oikein toimi. Teillä saattaa tuntua että kyseessä on aivan normaali ominaisuus, ja kirjasto toimii täysin, mutta vain ohjelmat eivät näy. Kaikenlaista jumppaa tuon toosan ja sen piuhojen kanssa olen harrastanut sinä aikana kun se täällä on ollut, ja laskutus tuntuu olevan ainoa asia joka on jatkuvasti toiminut.


Mikäli teet tallennuksia niin ne näkyvät tallennus valikon alla. Kirjastoihin ohjelmat tulee kunkin palveluntarjoajan puolelta. Tässä MAX:in tapakusessa kirjastoon tulee ohjelmat MTV:ltä. Kirjastoihin ei voi itse tallentaa ohjelmia. Ottaisitko yhteyttä meille niin päästään katsomaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.


Kiitos tuosta linkistä. Tuntuu vaan niin surkuhupaisalta. "Minun Telia-sovellukseen ja Omille Sivuille (telia.fi)-kirjautumisessa mobiilivarmenteen ja pankkitunnuksen kautta esiintyy häiriöitä. Vika korjauksessa. "


@keskone@  kirjoitti:
Kiitos tuosta linkistä. Tuntuu vaan niin surkuhupaisalta. "Minun Telia-sovellukseen ja Omille Sivuille (telia.fi)-kirjautumisessa mobiilivarmenteen ja pankkitunnuksen kautta esiintyy häiriöitä. Vika korjauksessa. "

Tällä hetkellä kirjautuminen onnistuu myös mobiilivarmenteen tai pankkitunnusten kautta. Jos saat vieläkin tuota ilmoitusta niin suosittelen tyhjentämään selaimen historian. Kirjautumista voi kokeilla myös toisella selaimella.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Mun mielestäni joko palvelun tarjoaja, ja siitä laskuttava yhtiö on todella välinpitämätön tuotteidensa laadun suhteen, tai sitten on mennyt työvoiman rekrytointi aika pahasti pieleen. Vikaa on nyt "tarmokkaasti korjattu" jo jonkin aikaa. Olen tilanteessa jossa viimeinen yhteydenotto taisi olla viime kuun 15.päivä, ja sisällössä oli maininta että voin vaan odottaa tekstiviestiä että vika on saatu korjattua. Onneksi aiemmat kokemukseni ovat osoittaneet ettei ainakaan henkeään kannata pidättää odottaessaan että asiat tulevat kuntoon. Onkohan seuraava selitys ettei tekstiviesti ei ole tullut koska on ollut niin kiire ja ruuhkaa linjoilla. ...juu ei. Vikaa ei ole korjattu.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@keskone@  kirjoitti:

Mun mielestäni joko palvelun tarjoaja, ja siitä laskuttava yhtiö on todella välinpitämätön tuotteidensa laadun suhteen, tai sitten on mennyt työvoiman rekrytointi aika pahasti pieleen. Vikaa on nyt "tarmokkaasti korjattu" jo jonkin aikaa. Olen tilanteessa jossa viimeinen yhteydenotto taisi olla viime kuun 15.päivä, ja sisällössä oli maininta että voin vaan odottaa tekstiviestiä että vika on saatu korjattua. Onneksi aiemmat kokemukseni ovat osoittaneet ettei ainakaan henkeään kannata pidättää odottaessaan että asiat tulevat kuntoon. Onkohan seuraava selitys ettei tekstiviesti ei ole tullut koska on ollut niin kiire ja ruuhkaa linjoilla. ...juu ei. Vikaa ei ole korjattu.


Mainitsemasi häiriö on tiedossamme ja korjauksen alla. Tarkempaa tietoa ei ole meillä tähän antaa esim. aikataulujen osalta. Saat kyllä viestin, kun tämä on korjattu. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

   Onkohan taas uusi ominaisuus, vai lieneekö oikein vika, kun C More Max:in kirjastoon tulee vain osa ohjelmista. Tämän viikonlopun F1 aika-ajoista/harjoituksista esim on nähtävänä vain 30.4. 13:25 alkanut lähetys. Ei siis ollenkaan 2. eikä 3. harjoitusta. Myös esim aika-ajot loistavat poissaolollaan.

   Mitähän salaista noissa kaikissa puuttuvissa tallenteissa mahtaisikaan olla?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@keskone@  kirjoitti:

   Onkohan taas uusi ominaisuus, vai lieneekö oikein vika, kun C More Max:in kirjastoon tulee vain osa ohjelmista. Tämän viikonlopun F1 aika-ajoista/harjoituksista esim on nähtävänä vain 30.4. 13:25 alkanut lähetys. Ei siis ollenkaan 2. eikä 3. harjoitusta. Myös esim aika-ajot loistavat poissaolollaan.


   Mitähän salaista noissa kaikissa puuttuvissa tallenteissa mahtaisikaan olla?




Aika-ajot löytyvät kyllä, mutta virheellisesti vapaiden harjoitusten nimellä. F1-lähetyksissä on ollut vääriä tietoja ohjelmatiedoissa ja sen vuoksi myös tallenteen nimi on väärin. Selvitämme tilannetta ja pyrimme korjaamaan asian mahdollisimman pikaisesti. 
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

No kun ei löydy. Vapaista harjoituksistakin löytyy vain 30.4. 13:25 tallennus. Ei löydy toista eikä kolmattakaan harjoitusta.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@keskone@  kirjoitti:

No kun ei löydy. Vapaista harjoituksistakin löytyy vain 30.4. 13:25 tallennus. Ei löydy toista eikä kolmattakaan harjoitusta.


 




Jos kirjoitat "Vapaat harjoitukset" haku-kenttään, löytyy sillä yksi lähetys sekä aika-ajot. Puutteita siellä siis on, aivan totta ja olikin jo tiedossa sekä selvityksessä.
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Tulee näkyviin vain kansio jossa on vain yksi tallenne, ja se on tuo jo aiemmin mainitsemani. Ku,mma että taas väännetään jotain peräaukon tuotosta jos ei palveluntarjoajan tuote ole sellainen mistä maksan. Kerro ihmeessä  mistä ne aika-ajot löytyvät

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@keskone@  kirjoitti:

Tulee näkyviin vain kansio jossa on vain yksi tallenne, ja se on tuo jo aiemmin mainitsemani. Ku,mma että taas väännetään jotain peräaukon tuotosta jos ei palveluntarjoajan tuote ole sellainen mistä maksan. Kerro ihmeessä  mistä ne aika-ajot löytyvät




Lataa laitteellesi C Moren sovellus ja katso sen kautta vielä kertaalleen?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Millä tunnuksilla pääsen katsomaan noita maksukanavia joihin esim mulla tuo Max kuuluu.

Mä haluaisin katsella tuota digiboksin kautta televisiosta. Sellaisesta palvelusta maksankin että sen pitäisi olla mahdollista.

Auta nyt siis jos osaat.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@keskone@  kirjoitti:

Millä tunnuksilla pääsen katsomaan noita maksukanavia joihin esim mulla tuo Max kuuluu.


Mä haluaisin katsella tuota digiboksin kautta televisiosta. Sellaisesta palvelusta maksankin että sen pitäisi olla mahdollista.


Auta nyt siis jos osaat.


 


 




C Moren oma sovellus löytyy digiboksien malleista Arris 5305 ja Arris 4302. Sovellus löytyy Telia TV:n "ALKU" -valikon alareunan "Sovellukset" -osiosta ja kirjautumaan pääset Telia TV -tunnuksilla (Kirjaudu operaattoritunnuksilla). Saisitko tällä onnnistumaan?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Mulla on ARRIS VIP 2853, ja sen sisässä vartavasten siihen ostamani kiintolevy.

Jos lähetät mulle tuollaisen boksin, ja siihen sopii tuo kiintolevy, ja se myös sattuisi toimimaan siinä toisessa boksissa oikein, niin pistä ihmeessä tulemaan.

En halua kadottaa noita tallenteitani. Jos siis antamasi ohjeet perustuvat johonkin muuhun malliin, niin en oikein osaa arvostaa noita... ..."ohjeitasi".

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@keskone@  kirjoitti:

Mulla on ARRIS VIP 2853, ja sen sisässä vartavasten siihen ostamani kiintolevy.


Jos lähetät mulle tuollaisen boksin, ja siihen sopii tuo kiintolevy, ja se myös sattuisi toimimaan siinä toisessa boksissa oikein, niin pistä ihmeessä tulemaan.


En halua kadottaa noita tallenteitani.




Uuden digiboksin tilaaminen onnistuu meidän asiakaspalvelun kautta, täällä Yhteisössä emme voi tunnistaa asiakkuuttasi. Tämän VIP2853 -mallin kovalevy ei toimi uuden digiboksin kanssa yhteen, eikä vanhoja tallennuksia voi siirtää nykyiseltä kovalevyltä uuteen.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Ymmärrät varmaankin että mulle tuollaisesta laastaripaikkauksesta rikkinäiseen softaan ei siis ole mitään hyötyä.

Jos palveluntarjoajan korjaukset ovat tuolla tasolla, niin mistä se oikein kertoo? Olisivatko ylimielisyys ja välinpitämättömyys lähimpänä kuvaavia sanoja.

Viimeksi kun saatiin softa kuntoon kesti palttiarallaa kuukauden. Tuo opetti ettei henkeään kannata pidätellä odotusaikaa.

Edelleen ainoa mikä on toiminut melko hyvin on laskutus, ja siitä pitää noinkin välinpitämättömällä asenteella toimivasta yrityksestä kyllä antaa pisteet ja hämmästyneenä hurrata.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@keskone@  kirjoitti:

Ymmärrät varmaankin että mulle tuollaisesta laastaripaikkauksesta rikkinäiseen softaan ei siis ole mitään hyötyä.




Mistään laastaripaikkauksesta ei ole kyse, vaan ehdotuksesta ongelman ratkaisemiseen. Uudella digiboksilla saisit käyttöösi C More -sovelluksen, josta löytyy haluamasi Formula -tallenteet ja paljon muutakin sisältöä TV -ruudulta katsomiseen. Digiboksin vaihto on järkevää myös tulevian ohjelmistopäivityksien vuoksi. Uusimmat ohjelmistot vaativat digiboksilta jatkuvasti enemmän, eli vanhemman mallin bokseissa suorituskyky ei välttämättä riitä palvelun sujuvaan käyttöön tulevaisuudessa. Suosittelen siis ottamaan yhteyttä ja pyytämään uutta digiboksia Telia TV -palvelulle.

Vastaa