Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
keskone
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

C More MAX Kirjasto ei toimi.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Otsakkeesta käy ilmi ongelman laatu. Aiemmin ei suostunut aloittamaan lähetystä alusta suoraan "OK":ta painamalla, vaan piti siirtyä valikoissa kirjastoon, ja sieltä sai aloitettua ohjelman alusta. Nykyisin koko kanavan kirjasto on mykkänä, ja ilmoittaa vaan vikakoodia 602. Sama ohjelma näkyy esim LIIGA:ssa kirjaston kautta, mutta ei siis tuolta MAX:in kautta. Olenko ainoa jolla näin, vai onko tämäkin taas vain uusi ominaisuus?

21 vastausta
keskone
Kommentaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ymmärrät varmaankin että mulle tuollaisesta laastaripaikkauksesta rikkinäiseen softaan ei siis ole mitään hyötyä.

Jos palveluntarjoajan korjaukset ovat tuolla tasolla, niin mistä se oikein kertoo? Olisivatko ylimielisyys ja välinpitämättömyys lähimpänä kuvaavia sanoja.

Viimeksi kun saatiin softa kuntoon kesti palttiarallaa kuukauden. Tuo opetti ettei henkeään kannata pidätellä odotusaikaa.

Edelleen ainoa mikä on toiminut melko hyvin on laskutus, ja siitä pitää noinkin välinpitämättömällä asenteella toimivasta yrityksestä kyllä antaa pisteet ja hämmästyneenä hurrata.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 134 custom-general.kudos
  • 755 custom-general.replies
  • 66 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@keskone@  kirjoitti:

Ymmärrät varmaankin että mulle tuollaisesta laastaripaikkauksesta rikkinäiseen softaan ei siis ole mitään hyötyä.


Mistään laastaripaikkauksesta ei ole kyse, vaan ehdotuksesta ongelman ratkaisemiseen. Uudella digiboksilla saisit käyttöösi C More -sovelluksen, josta löytyy haluamasi Formula -tallenteet ja paljon muutakin sisältöä TV -ruudulta katsomiseen. Digiboksin vaihto on järkevää myös tulevian ohjelmistopäivityksien vuoksi. Uusimmat ohjelmistot vaativat digiboksilta jatkuvasti enemmän, eli vanhemman mallin bokseissa suorituskyky ei välttämättä riitä palvelun sujuvaan käyttöön tulevaisuudessa. Suosittelen siis ottamaan yhteyttä ja pyytämään uutta digiboksia Telia TV -palvelulle.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.