C-More Play


Minulla kyseinen kanavapaketti käytössä, mutta kun yritän katsoa tietokoneelta C-more play kirjastoa, niin herjaa että minun pitää hankkia kanavapaketti, vaikka olen kirjautuneena sisään sonera viihde mobiiliin.

Ellei kyseinen palvelu toimi Sonera viihde mobiilissa niin irtisanon kyllä varmasti, koska juuri siksi otin kanavapaketin että saan alakerran tietokoneelta katsottua sarjoja ja elokuvia.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tuo ohjelmakirjasto kuuluu kyllä MTV Total kanavapaketin kylkeen, mutta ei MTV Total Sport pakettiin. Onko sinulla siis Mobiiliviihteeseen kytkettynä tuo MTV Total paketti? Tämän voisi helposti tarkistaa myös omien sivujen kautta, että mikä kanavapaketti siellä on käytössä. Tuo mainitsemasi virheilmoitus viittaisi siihen, että siellä ei ole kanavapakettia aktivoituna ollenkaan. Näkyykö sinulla C-More leffakanavat normaalisti Mobiiliviihteen kautta?

Mulla on c-more film kanavapaketti. Telkkarissa näkyy kanavat sekä ohjelmakirjasto, mutta ei tietokoneelta mitään.

Ei elokuvat, sarjat eikä kanavat.

Eikö c-more film näy mobiilissa ollenkaan?

Jos ei näy niin irtisanon sen heti, koska maksan aivan turhasta sitten.

Halusin juuri elokuva kanavan jota voin katsoa alakertani tietokoneelta, rauhassa kun lapset nukkuvat.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Kyllähän tuon C-More Filmin saa myös Mobiiliviihteeseen. Tässä vielä kanavakartta, mistä näkee kaikki saatavilla olevat paketit. Mikäli et saa omien sivujen kautta aktivoitua C-Moren pakettia maksutta Mobiiliviihteelle, niin laita meidän asiakaspalveluun viestiä tästä. Asiakaspalveluun saat yhteyden omien sivujen chatin avulla, Twitterissä tai Facebookissa.

Noniin, saatiin c-more näkymään viihteen mobiilissa. Olin yhteydessä twitterin kautta, tekivät muutaman "kikan" niin alkoi näkymään. Ilmeisesti ei ollut laitettu oikein sieltä soneralta aluksi....no sellaista sattuu :)

Vastaa