C More-sovellus edelleen punainen Telian digiboksilla?

  • 29 November 2021
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Tänään on C More mainostanut, että sen brändiväri on vaihtunut violetiksi, eli Telian väriksi. Miksi C More-sovellus kuitenkin jatkaa edelleen punaisena Telia tv:n digiboksilla? Kapinoitteko?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Uusi violetiksi värjätty mobiilisovellus päivittyy heti maanantaina 29.11. Jos väri ei vaihdu automaattisesti, voit päivittää sovelluksen laitteesi omasta sovelluskaupasta. Viimeistään 9.12. kaikkiin sovelluksiin ajetaan kuitenkin automaattinen violetin ulkoasun omaava päivitys.

Luki C Moren sivuilla 😉>

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +14

@jarkko35  kirjoitti:

Tänään on C More mainostanut, että sen brändiväri on vaihtunut violetiksi, eli Telian väriksi. Miksi C More-sovellus kuitenkin jatkaa edelleen punaisena Telia tv:n digiboksilla? Kapinoitteko?


Tänään sanoivat telkkarissa että "nyt on aika laittaa C More pauselle". Itse teinkin jo niin viime kuun puolella. Muutuukohan tuon värin lisäksi myös tekninen ja ohjelmien laatu katselukelpoiseksi?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@SINAD  kirjoitti:




Tänään sanoivat telkkarissa että "nyt on aika laittaa C More pauselle". Itse teinkin jo niin viime kuun puolella. Muutuukohan tuon värin lisäksi myös tekninen ja ohjelmien laatu katselukelpoiseksi?




Mihinkään muuhun värimuutos ei tässä kohtaa vaikuta. Toki palvelut jatkavat yhä kehittymistään ja C Moren sisällöt esimerkiksi tulevat monipuolistumaan vastedeskin. Suoraan tuohon laatuun tai sen muuttumiseen minulla ei siis ole vastausta. Olitkin tässä ketjussa hyvin asiaa jo avannut ja ollut yhteydessä suoraan asiakaspalveluunkin, he varmasti ovat ottaneet siellä palautteesi ylös. Itselläni ei ihan tuollaista samanlaista kotiteatterijärjestelmää ole millä pääsisin testailemaan tarkemmin, mutta toki C Morea tulee muuten ahkerasti katseltua. Omalla TV:lläni ja sen äänentoistolla olen ollut tyytyväinen enkä ole huomannut laadussa mitään sen ihmeempiä.


 


Mutta tosiaan hyvä kun olit ollut yhteydessä ja asiaa käyty tarkemmin läpi. Varmasti palvelut kehittyvät koko ajan tulevaisuudessakin ja siinä on myös saamillamme palautteilla tärkeä rooli. 

Vastaa