Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
seppojupi
Kommentaattori
  • 10 custom-general.kudos
  • 44 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

C MoreTV irtisanominen ja uudelleen avaus

Cmoore.fi:stä sanoin cmoren irti, ja se loppuu 16.5. laitoin sinne viestiä, että jatkankin siä. Kun sieltä ei mitän vahvistusta kuulunut, niin tein Telia myyntipisteesä  Cmore tv sopimuksen. Nyt mulla on tavallaan kaksi reilun viikon ajan, kun Telian kanssa tehty alkaa heti. On hankalaa, kun Telian pisteissä ei ole yhteyttä Cmoore asiakaspalveluun. Onko mahdollista, että on kaksi samaa sovellusta käytössä, vaikka nyt vain viikon ajan.

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

5 vastausta
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 319 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions

 


@seppojupi  kirjoitti:

Cmoore.fi:stä sanoin cmoren irti, ja se loppuu 16.5. laitoin sinne viestiä, että jatkankin siä. Kun sieltä ei mitän vahvistusta kuulunut, niin tein Telia myyntipisteesä  Cmore tv sopimuksen. Nyt mulla on tavallaan kaksi reilun viikon ajan, kun Telian kanssa tehty alkaa heti. On hankalaa, kun Telian pisteissä ei ole yhteyttä Cmoore asiakaspalveluun. Onko mahdollista, että on kaksi samaa sovellusta käytössä, vaikka nyt vain viikon ajan.

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi


Ymmärsinkö oikein, että sinulla on ollut C Moren suoratoistopalvelu ja sen olet nyt vaihtanut C More TV -palveluun? Kun olet ottanut käyttöön C More -tuotteen, sinulla on C More -käyttäjätunnus, jota tarvitset, kun haluat katsella C Moren sisältöjä. C More -tunnuksella kirjaudutaan C More -sovellukseen ja cmore.fi-verkkosivuille. Jos käytössäsi on Telia TV sovellus, sinulla on sen käyttöön Telia TV tunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. 

Telia Yhteisön moderaattori
seppojupi
Kommentaattori
  • 10 custom-general.kudos
  • 44 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Asia on nyt ok eli vaihdoin sen Telia tv:hen ja Telian laskutukseen. Asia hoitui Telian myyntipisteessä.

 

seppojupi
Kommentaattori
  • 10 custom-general.kudos
  • 44 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Asia on nyt ok. Vaihdoin sen Telian pisteessä , myös Telian laskuun.

azizeh
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

irtisanon C mor .En käytä kanavan .

 

Edit SannaMKoo: Poistettu nimitieto lopusta

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 381 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions


@azizeh  kirjoitti:

irtisanon C mor .En käytä kanavan .


Heippa @azizeh ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan 😊

 

Kaikki keskustelu täällä tapahtuu julkisesti ja ilman asiakastietoja. Tästä syystä emme esimerkiksi irtisanomista voi tätä kautta hoitaa lainkaan. Jos sinulla on C More meidän kauttamme tilattu, niin voit kirjautua täältä asiakassivuillesi, klikata Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt. Pystyt sieltä sen katkaisemaan. Ja toki asiakassivuille kirjautumisen jälkeen tavoitat meidät chat-asiakaspalvelun kautta (avoinna ympäri vuorokauden) ja voimme siellä myös opastaa oikeaan paikkaan jos näillä ohjeilla ei löydy. 😊

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat