C Moren kanavapaketin ja suoratoistopalvelun erot


 


omien sivujen mukaan mulla on siis telia liigapassi + c more total. ja sitten on c more suoratoistopalvelu, jonka otin nyt myöhemmin, 12 kk sopimus 0€. tässä c moren suoratoistopalvelussa (joka oli käsittääkseni aiemmin c moreTV, josta mulla oli maksullinen sopimus aiemmin, jonka sitten purin) on sivuvalikot vasemmalla (elokuvat, sarjat, urheilu...) jne. tässä c more totalissa (jos se nyt on se mikä mun digiboksissa on) ei ole mitään sivuvalikkoja, etusivulla on vaan elokuvat ja vähän alempana sarjat.


 


Edit HannaMarikaL: Tehty aiheesta oma ketjunsa


 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@rv26031960  kirjoitti:

 


omien sivujen mukaan mulla on siis telia liigapassi + c more total. ja sitten on c more suoratoistopalvelu, jonka otin nyt myöhemmin, 12 kk sopimus 0€. tässä c moren suoratoistopalvelussa (joka oli käsittääkseni aiemmin c moreTV, josta mulla oli maksullinen sopimus aiemmin, jonka sitten purin) on sivuvalikot vasemmalla (elokuvat, sarjat, urheilu...) jne. tässä c more totalissa (jos se nyt on se mikä mun digiboksissa on) ei ole mitään sivuvalikkoja, etusivulla on vaan elokuvat ja vähän alempana sarjat.




Suosittelen, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta, niin sitä kautta voidaan nuo kanavasi tarkistaa. Tämän Yhteisön kautta emme pääse asiakastietoihin ollenkaan käsiksi, joten siitä syystä ohjaan sinut nyt tuonne asiakaspalvelun puolelle.

olen ollut chatin kautta yhteydessä useamman kerran ja toteavat vain että mulla on tuo kanavapaketti (liigapassi+c more total)! mutta toimiiko se ilman mitään käyttöönottoa, sitä tässä mietin ja ihmettelen. jos se on total, antaa väärän kuvan palvelusta verrattuna tuohon moreTV-palveluun!

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@rv26031960  kirjoitti:

olen ollut chatin kautta yhteydessä useamman kerran ja toteavat vain että mulla on tuo kanavapaketti (liigapassi+c more total)! mutta toimiiko se ilman mitään käyttöönottoa, sitä tässä mietin ja ihmettelen. jos se on total, antaa väärän kuvan palvelusta verrattuna tuohon moreTV-palveluun!




C Moren kanavapaketti ei vaadi erikseen käyttöönottoa vaan kanavat tulevat automaattisesti digiboksille katsottavaksi, kun tilaus on voimassa. Kaikkien kanavien, niin perus- kuin maksukanavien, kanavapaikat näet täältä. Haluatko kertoa tarkemmin, millä tavalla tuo C More Total antaa väärän kuvan palvelusta?

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

@rv26031960  Noita CMoren paketteja tilatessa saa olla tarkkana miten ja missä ne näkyy.

Juuri itsekkin tuskastelin niiden kanssa ja vaihdoinkin oman ainoastaa suoratoistopalvelussa näkyvän paketin sellaiseen joka näkyy digiboxilla. Nyt näkyy kaikki CMoren kanavat suoraan kanavavalikossa, eikä tarvitse mennä sovellukseen katsomaan että tulisiko jotain katsottavaa.

 

Vastaa