Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kapinallinen
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

C more jatkuva kirjautuminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En nyt ollut varma viestin paikasta. Onko tuohon kirjautumiseen c moreen tullut jotain muutosta kun tuntuu kysyvän jatkuvasti kirjautumista. Ainakin ennen jos meni c moren palveluun selaimella ja sieltä operaattorin palvelun kautta niin pysyi noin viikon kirjautuneena vaikka sulki selainta jne.. nykyään kysyy ainakin kerran päivässä ja tämä ollut nyt huhtikuun alusta ainakin. Ei nyt maailmanloppu mutta jotenkin tuntuu turhalta noin useasti kirjautua. Koneella ei ole kuitenkaan ollut mitään muutoksia niin siksi aloin ihmetellä asiaa. 

10 vastausta
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Kapinallinen! Laitoin tästä kyselyä eteenpäin, joten palataan asiaan toivon mukaan hyvinkin pian 🙂

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kapinallinen: Sain C Moren tekniikan kavereilta vastauksen, että mitään muutoksia palveluun ei ole lähiaikoina tehty, eikä asiasta ole tullut heille myöskään yhteydenottoja. Joten jää hieman mysteeriksi, mistä tämä voisi johtua. Pystytkö testaamaan toistuuko sama juttu jollain toisella laitteella?

jarkko35
Konkari
  • 336 custom-general.kudos
  • 558 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aika outo vastaus C Morelta, kun juuri viime viikolla C Moren nettisivuilla luki, että palvelussa suoritetaan "huoltotöitä", jotka saattavat vaikuttaa katseluun. Siellä on siis tehty joitakin toimenpiteitä. Itsekin huomasin palvelun huonontuneen, ennen kun C Moreen kirjautua Telia tunnuksilla, pysyi kirjautumistiedot järjestelmässä reilusti yli viikon ajan vaikka selaimen ja koneen sammutti päivittäin usempaan kertaan. Nyt kirjautuminen pitää tehdä monta kertaa päivässä. Telian palvelut ne vaan huononevat. Siis C more on nykyään osa Teliaa jos kaikki eivät sitä vielä tiedä.

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1787 custom-general.kudos
  • 2273 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jokin aikakatkaisu järjestelmässä on, kun tänään jouduin uudelleen sisäänkirjautumaan C More -sovellukseen teleoperaattorin tunnuksilla. En ole sen tarkemmin miettinyt mutta sama tilanne toistunut jo muutamia kertoja kuukauden aikana Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35@  kirjoitti:

Aika outo vastaus C Morelta, kun juuri viime viikolla C Moren nettisivuilla luki, että palvelussa suoritetaan "huoltotöitä", jotka saattavat vaikuttaa katseluun. Siellä on siis tehty joitakin toimenpiteitä. Itsekin huomasin palvelun huonontuneen, ennen kun C Moreen kirjautua Telia tunnuksilla, pysyi kirjautumistiedot järjestelmässä reilusti yli viikon ajan vaikka selaimen ja koneen sammutti päivittäin usempaan kertaan. Nyt kirjautuminen pitää tehdä monta kertaa päivässä. Telian palvelut ne vaan huononevat. Siis C more on nykyään osa Teliaa jos kaikki eivät sitä vielä tiedä.


Tässä tapauksessa kannattaa melkeinpä ottaa yhteyttä suoraan C Moren asiakaspalveluun / tekniseen tukeen, niin voivat selvittää asiaa tarkemmin, kun asiakastiedot ja tunnukset ovat tiedossa. Sieltä tuli tosiaan info, ettei vastaavia tapauksia ole tullut ainakaan heidän tietoonsa.

Kapinallinen
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itsellä tosiaan tuli tuossa muistaakseni vähän aika sitten ilmoitusta että cmore on osa teliaa tai jotain sinnepäin ja sitten tuntui että palvelu oli jotenkin huonommalla kuvalla tai vastaava. Ajattelin että kai tämäkin sitten jotain korona juttua oli kun monet huonontaa kuvaa ja sitä rataa. Mutta tuskin nyt sentään pitäisi kirjautumiseen vaikuttaa tiedä häntä 🙂 Ja tosiaan ei ole nyt muita millä voisi kokeilla vaikka sama se todennäköisesti olisi.

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En tiedä liittyykö aiheeseen mutta  kyllä mulla  cmore pysyy kirjautuneena niin  kännykässä kuin tietokoneella   palvelu on ostettu   cmoren nettisivuilta ei operaattorin kautta .

Kapinallinen
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laittelin ma viestiä cmorelle. Tiistaina tuli viestiä onko päivitetty selain sun muuta millä laitteella katsoit onko evästeet poistettu ja sitä rataa. Vastailin näihin ja eilen keskiviikkona tuli vain että ovat tehneet vikailmoituksen asiasta antamillani vastauksilla ja kirjautuminen pitäisi tapahtua vain kerran viikossa. Ottavat yhteyttä joskus tulevaisuudessa jos tulee tarvetta eli tämä jäi vielä roikkumaan ilmaan todennäköisesti pitkään jos vanhat merkit pitää paikkansa 😞

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1787 custom-general.kudos
  • 2273 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain nopeasti tähän vastauksen C Moren asiakaspalvelusta sähköpostitse:

 

"Moikka!

Sisäänkirjautumisessa ollaan havaittu ongelma ja vika on meidän tekniikalla korjauksessa. Toivon mukaan saadaan tämä korjaus vietyä läpi pikimmiten, niin kirjautumista ei joka päivä tarvitse uudelleen tehdä. Lähtökohtaisesti kirjautuminen operaattoritunnuksilla on kerrallaan aina voimassa 7 päivän ajan, silloin kun tämä kirjautuminen toimii oikein..."

 

Lihavoidun tekstin kohta on se pullonkaula tässä tapauksessa, että uloskirjautuminen tapahtuu viikottain. 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich