Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mannonen63
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

CMore Telian kautta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi. Tiedä sitten onko oikea palsta, mutta minulla olisi CMorea aika kurkkia vielä jokunen päivä. Oli katkennut pääsy, no nyt pääsisi, vaan salasanani ei jostain syystä kelpaakaan, enää. Edellispäivänä toimi vielä Telian chat, nyt en sitäkään mistään löydä.... Eli tarvitsisin uuden salasanan cmoreen. Olen yrittänyt siis television kautta (Telian kaapeli).

4 vastausta
AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 393 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mannonen63, onko sinulla unohtunut digiboksin salasana vai oletko ottomassa C Moren suoratoistopalvelua katseluun? Jos kyse digiboksin salasanasta, niin tässä linkissä ohje sen vaihtamiseen otsikon "Telia TV digiboksilla: salasanan vaihto" alla. 

 

Jos puolestaan kyse C Moren suoratoistopalvelusta, niin sen saat käyttöön Telia TV -sovelluksen tunnuksilla. Jos sinulla ei vielä ole maksutonta sovellusta ladattuna, niin saat sen tämän ohjesivun kautta. Siellä on nyt myös apuna chat sivun oikeassa laidassa violetissa palkissa, jos tarvitset asiakaspalvelun apua. 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
mannonen63
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos AaTanja. Kyse on ihan mistä hyvänsä asiasta mistä nyt pääsisin tuota katsomaan. TeliaTv:ssä ei tunnuksilla mielestäni tuohon pääse. Taloyhtiössä on Telian kaapelitv ja sieltä olen yrittänyt, ei toimi tunnuksillani. Jonotin eilen kaksi tuntia telian chatissä kysyäkseni asiasta ja sitten se menikin "epäkuntoon" - tai ainakin niin siellä väitettiin. Omissa tiedoissani Telian sivuilla ei ole mitään tietoa, että minulla on tuo käytettävissä - saati että olisi koskaan ollutkaan. Vaikka olen ollut asiasta yhteydessä... Kun tuo chatti lakkasi toimimasta, niin siellä oli vain viesti: voitte soittaa myös numeroon.... maksulliseen tietty.

mannonen63
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jäi mainitsematta, että erillistä digiboksia ei ole, koska tv toimii ilman ulkoista digiboksia

mannonen63
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No nyt asia lienee ratkennut. Eli lopetan tämän.