Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Orvokki29
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

CMore play

Viime viikolla alkoi Kardashianien uusi kausi. Ensimmäisessä jaksossa ei näkynyt ollenkaan suomenkielinen tekstitys eikä CMorella osattu sanoa mistä johtuu. Pyysivät vaan ottamaan töpseliä pois yms. Katson CMorea langattomasti telkkarista modeemin välityksellä. Eilen sitten tuli uusi jakso ko. sarjasta ja nyt tekstitykset näkyy. Näkyy myös viime viikon jaksossa. Muissa ohjelmissa ei tätä ongelmaa ole ollut. Ja esim. Netflix toimii ihan loistavasti. Lisäksi CMoressa on nyt viime aikoina ollut kuvassa pätkimistä, ja onko tapahtunut jopa niin että kuva jämähtää ja siirtyy sitten seuraavan jakson alkuun. No tietty vika vissiin on jotenkin hitaassa nettiyhteydessä; näin sanoivat. Mutta kuten sanottua Netflixin kanssa ei ole ongelmia. Netflix aukeaa paljon nopeammin kuin CMore, joka on tosi hidas aukeamaan. Onkohan tämä ongelma vain minulla? Telkkarini on Samsung ja katson siis "smart hub" toiminnan kautta.

 

3 vastausta
Orvokki29
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Orvokki29@  kirjoitti:

Viime viikolla alkoi Kardashianien uusi kausi. Ensimmäisessä jaksossa ei näkynyt ollenkaan suomenkielinen tekstitys eikä CMorella osattu sanoa mistä johtuu. Pyysivät vaan ottamaan töpseliä pois yms. Katson CMorea langattomasti telkkarista modeemin välityksellä. Eilen sitten tuli uusi jakso ko. sarjasta ja nyt tekstitykset näkyy. Näkyy myös viime viikon jaksossa. Muissa ohjelmissa ei tätä ongelmaa ole ollut. Ja esim. Netflix toimii ihan loistavasti. Lisäksi CMoressa on nyt viime aikoina ollut kuvassa pätkimistä, ja onko tapahtunut jopa niin että kuva jämähtää ja siirtyy sitten seuraavan jakson alkuun. No tietty vika vissiin on jotenkin hitaassa nettiyhteydessä; näin sanoivat. Mutta kuten sanottua Netflixin kanssa ei ole ongelmia. Netflix aukeaa paljon nopeammin kuin CMore, joka on tosi hidas aukeamaan. Onkohan tämä ongelma vain minulla? Telkkarini on Samsung ja katson siis "smart hub" toiminnan kautta.

 



CMoren sivuilla sanotaan että "nopeudeksi suosittelemme vähintään 10 Mbts"; mistä näen mikä nopeus omassa modeemissa on?

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2364 custom-general.kudos
  • 3668 custom-general.replies
  • 330 custom-general.solutions

Hei @Orvokki29!

Netin nopeus testejä on monenlaisia. Tässä Telian nopeus testi : https://www.telia.fi/kauppa/kodin-netti/tee-nopeustesti

Netflix tosiaan toimii hitaammallakin yhteydellä.

Nopeus testejä voi mitata tietokoneen selaimessa tai puhelimen selaimessa, puhelimeen/tablettiin voi ladata Speedtest by Ookla -sovelluksen.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 145 custom-general.kudos
  • 501 custom-general.replies
  • 48 custom-general.solutions

@kiisseli67 tuossa antoikin jo hyviä vinkkejä yhteyden testaamiseen.

 

On myös mahdollista että ongelma on itse siinä c moren sovelluksessa jos netflix toimii moitteetta ja hyvällä kuvanlaadulla aina. Lisäksi ihan tavalliselta ei kuulosta että jos itse c more sovellus toimii tahmaisesti, eikä se että kuvan pysähtymisen jälkeen hyppää seuraavan jakson alkuun. 

Oletko tarkistanut tv:stä että laitteen ja sovelluksen päivitykset ovat ajantasalla?