Chat ei toimi


  • Uusi jäsen
  • 39 kommenttia

 

onko chat lomalla kun ei ilmesty kun menee omille sivulle?

pitäisi saada kanava paketti peruttua, ei onnistu itse tulee virehe ilmoitus yritä myöhemmin uudelleen!

eikä onnistu lomakkeen kautta herjaa- ilmoita henkilö tunnus oikeassa muodossa, eli missä muodossa?


7 kommenttia

Eilisellä oli Chatissa vikatilanne, nyt näyttäis toimivan ihan okei. :) 

Mikähän on, kun ei tuo chat tule mulle näkyviin? Voiko koneellani olla joku esto sen esiin pomppaamiselle?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@anile99 kirjoitti:

Mikähän on, kun ei tuo chat tule mulle näkyviin? Voiko koneellani olla joku esto sen esiin pomppaamiselle?


Hei @anile99 ja tervetuloa!

 

Käytätkö mainosten estäjää esimerkiksi selaimen AdBlock-liitännäistä?

Jos käytät, niin kannattaa lisätä Soneran sivusto "valkoiselle listalle" :)

 

Mikäli et käytä mainosten estäjä sovellusta, niin kannattaa kokeilla toisella selaimella. Toivottavasti tästä oli apua :)

Kunniamerkki +14

Itsellä ainakin näkyy toimivan ihan normaalisti tällä hetkellä.


Olethan kirjautunut Sonera Tunnuksella etkä esim puhelinnumerolla, chat tulee näkyviin vain Sonera Tunnuksella kirjautuessa.


 


Normaaliasetuksilla esim. ABP:n ei pitäisi estää chattia, mutta jos sinulla on joku tosi tiukka mainos/skripti-esto, niin se voi estää tuon.

Ei minulla mitään mainosten estoa ole. Epäilin tätä siksi, kun sivu sillain välähtää, ikään kuin yrittäisi avata chatin. Mutta joku muu ongelma on. No, koitin tuota toista selainta ja sainkin Mozillalla chatin näkyviin. Kiitos. Mutta ihme homma kuitenkin, kun chattasin viime sunnuntaina tuolla Chromella ihan sujuvasti ja nyt se ei aukea. Mitään säätöjä ei ole välissä tehty.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Voit tarkistaa Chromen uusimmat päivitykset kohdasta Asetukset > Tietoja Asetuksista

 

 Google Chrome -selaimen versio

Vau!

Kyllä muuten auttoi päivitys 🙂 Taas sitä oppi uutta, kiitos!

Vastaa