Cisco EPC3825:n viimeisin firmware

  • 1 April 2016
  • 1 kommentti
  • 15 katselukertaa

Kunniamerkki

Voiko tuon firmwaren itse päivitää, päivittyykö se itsestään aina uuden firmwaren ilmestyessä, vai pitääkö se edelleenkin käydä täältä "ruikuttamassa?

 

Jos hoituu tämän viestin avulla, kiitos, tuupatkaa sisään...se päivitys siis. Toivottavasti en saa vastaukseksi, jotta pyydä omien sivujen kautta, olen sitä kautta roikkunut odottamassa, jotta joku haluaisi minua kuunnella, mutta siellä se vain roikkui ja roikkui, pyyntöni joten please, jokin järki tähän päivitysjuttuun. Olisi oivallista saada, mieluiten ilmoitus spostiin, jotta "tuuppaa ethernet kiinni koneeseesi ja ala päivittää, mikäli piuha jo ei ole siinä kiinni, ja mikäli ymmärät edes jotain näistä kapineista".

 

Jaa juu, mikä on viimeisimmän firmuksen numero?


1 kommentti

Nykyään kyseiselle modeemille tulee päivitykset automaattisesti suoraan verkosta eli toimenpiteille ei ole tarvetta. Itse näitä ei voi päivittää. Viimeisin firmis on 405c.

 

Omilta sivuilta lähetetyt palvelupyynnöt/vikailmoitukset käsitellään yleenä parin arkipäivän kuluessa ja vähintään tekstiviestillä pitäisi tulla tieto, kun asia on kunnossa.

Vastaa