Cmore total ja virhekoodi 1414

  • 17 September 2017
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Minulla oli Cmore, päivitin sen Totaliksi. Nyt sitten en pysty katsomaan sarjoja Cmorelta, antaa virhekoodin 1414. Miten ton saa kuntoon?. Laite buutattu.


 


Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Osku!


Mikäs laite sinulla on kyseessä, jolla katsot Telia TV:tä? Onhan siinä viimeiset päivitykset? Olethan myös kokeillut kirjautua uudelleen Telia TV:hen?

Sama ongelma täälläkin. Ensin sai korjailla myyjän kytkemät väärät kanavapaketit oikeiksi ja sitten kokonaiset kaksi päivää tuo cmore-kanavapaketti toimi kunnes ensimmäinen virhekoodi tuli. Muuten Telia TV toimii, tallennukset toimii, kirjastot ei. Buutattu on boxi ja reititin ilman vaikutusta. Boxissa uusin softa päivitettynä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Uuris kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin. Ensin sai korjailla myyjän kytkemät väärät kanavapaketit oikeiksi ja sitten kokonaiset kaksi päivää tuo cmore-kanavapaketti toimi kunnes ensimmäinen virhekoodi tuli. Muuten Telia TV toimii, tallennukset toimii, kirjastot ei. Buutattu on boxi ja reititin ilman vaikutusta. Boxissa uusin softa päivitettynä.




Moikka @Uuris :)


 


Kyseinen vikatilanne voi liittyä tämän päiväiseen häiriötiedotteeseen:


https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1508698227487


 


 Aika nopsasti nuo korjaantuvat.


@Sekunti kirjoitti:

@Uuris kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin. Ensin sai korjailla myyjän kytkemät väärät kanavapaketit oikeiksi ja sitten kokonaiset kaksi päivää tuo cmore-kanavapaketti toimi kunnes ensimmäinen virhekoodi tuli. Muuten Telia TV toimii, tallennukset toimii, kirjastot ei. Buutattu on boxi ja reititin ilman vaikutusta. Boxissa uusin softa päivitettynä.


Moikka @Uuris :)

 

Kyseinen vikatilanne voi liittyä tämän päiväiseen häiriötiedotteeseen:

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1508698227487

 

 Aika nopsasti nuo korjaantuvat.



Ja todennäköisesti liityikin. Eipä vain osunut tuo häiriöilmoitus silloin kohdalle. Monesti nuo häiriöilmot saisi tulla hieman nopeammin, edes silloin kun vika on akuutti. Jälkeenpäin niistä harvoin on mitään hyötyä. Ja kyllä sillä hetkellä ottaa päähän, kun olis just aikaa katsoa joku ohjelma tai jakso ja laite huutaa vain millon mitäkin virhekoodia ja ohjeena on kokeilla hetken päästä uudelleen tai buutata sitä ja resetoida tätä...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Uuris kirjoitti:


@Sekunti kirjoitti:


@Uuris kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin. Ensin sai korjailla myyjän kytkemät väärät kanavapaketit oikeiksi ja sitten kokonaiset kaksi päivää tuo cmore-kanavapaketti toimi kunnes ensimmäinen virhekoodi tuli. Muuten Telia TV toimii, tallennukset toimii, kirjastot ei. Buutattu on boxi ja reititin ilman vaikutusta. Boxissa uusin softa päivitettynä.




Moikka @Uuris :)


 


Kyseinen vikatilanne voi liittyä tämän päiväiseen häiriötiedotteeseen:


https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1508698227487


 


 Aika nopsasti nuo korjaantuvat.





Ja todennäköisesti liityikin. Eipä vain osunut tuo häiriöilmoitus silloin kohdalle. Monesti nuo häiriöilmot saisi tulla hieman nopeammin, edes silloin kun vika on akuutti. Jälkeenpäin niistä harvoin on mitään hyötyä. Ja kyllä sillä hetkellä ottaa päähän, kun olis just aikaa katsoa joku ohjelma tai jakso ja laite huutaa vain millon mitäkin virhekoodia ja ohjeena on kokeilla hetken päästä uudelleen tai buutata sitä ja resetoida tätä...




Niinpä, mutta ainakin se on korjattu eilen klo 23.38.Toimiiko nyt @Uuris?

@Sekunti kyllä se lähti puolilta öin rokkaamaan

Vastaa