DMZ Inteno DG301AL modeemissa

  • 11 December 2014
  • 11 kommenttia
  • 10 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Moro! En löytänyt Inteno DG301AL modeemin asetuksista DMZ ominaisuutta. Onkohan sellaista tässä modeemissa?

11 kommenttia

Hei naksu007

Inteno DG301 laitteesta ei löydy DMZ-ominaisuutta. Intenossa voi kuitenkin tehdä normaaleja porttiohjauksia ohjelmia / pelejä varten.
nyt tarttis kovasti apua pelaaan aina kaverin kanssa semmosta pelia ku warframe ps4 pelikoneella ja olen aina pystynyt hyvin pelaamaan kunnes vanha zyxelini leipoi sähkökatkossa ja vaihdoin tähän kyseiseen intenoon. noh kaikki pelit toimi niinkuin pitikin mutta warframe väittää strict nat typeä ja en voi enään kaverin kans tykittään ja dmz on ainut tapa korjata asia...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Tombba kirjoitti:
nyt tarttis kovasti apua pelaaan aina kaverin kanssa semmosta pelia ku warframe ps4 pelikoneella ja olen aina pystynyt hyvin pelaamaan kunnes vanha zyxelini leipoi sähkökatkossa ja vaihdoin tähän kyseiseen intenoon. noh kaikki pelit toimi niinkuin pitikin mutta warframe väittää strict nat typeä ja en voi enään kaverin kans tykittään ja dmz on ainut tapa korjata asia...


Inteno DG301AL voi Soneran asiakaspalvelun kautta sillata LAN 4 portti, niin ei ole ongelmia pelien kanssa.

DMZ ei ole ainut tapa korjata asiaa, porttiohjaukset oikeille porteille niin myös saat toimimaan.

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Inteno/DG301AL/Warframe.htm
Joo o oon koittanu portforwardaa jo monta kertaa, mutta aina pelissä mäysää että forwardaa tämä ja tämä vaikka olisikin jo laittanut eli mitenkäs se siltaus juttu toimis.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Tombba kirjoitti:
Joo o oon koittanu portforwardaa jo monta kertaa, mutta aina pelissä mäysää että forwardaa tämä ja tämä vaikka olisikin jo laittanut eli mitenkäs se siltaus juttu toimis.


Siltauksen saat Soneran asiakaspalvelusta 4. portille. Varmistithan että porttiohjaus on UDP portille (Pelit käyttää UDP porttia).
Moi Tombba,

Voidaan laittaa 4. portin siltauksesta tätä kautta pyyntöä eteenpäin. Laita tätä ennen asiakasnumerosi vielä näkyviin Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero -reittiä pitkin.
Jos tuo siltaus on ilmainen niin minullekkin voisi sen laittaa 🙂
Viesti poistettu
Moi naksu007,

Laitoin siltauksesta pyynnön eteenpäin. Saat ilmoituksen tekstiviestinä, kun 4. portti on siltaavassa tilassa.
Noniin sain etsittyä käsiini sen asiakas numeron joten jos sais siltauksen nii se ois jees : )
Moi Tombba,

Laitoin siltauksesta pyynnön eteenpäin. Ilmoittelemme tekstiviestillä, kun siltaus on tehty.

Vastaa