Kirjoitettu
28-04-2019
22:02
Muokattu
01-05-2019
13:34
SaJoonas
Hei, huomasin kaverin DNA hudilla että tallennetut ohjelmat oli tallennettu eri luokkiin (urheilu, lapset, ajankohtais. jne. Tosi helppoA etsimä oma ohjelma lisäksi oli haku palkista hakeaa tallennettavaa ohj
Edit NikoNo: korjattu otsikosta kirjoitusvirhe
Kirjoitettu
29-04-2019
08:39
Muokattu
01-05-2019
13:34
SaJoonas
Morjesta @Karde72 ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!
Meidän Telia TV -palvelua ja tallennuspalvelua kehitetään jatkuvasti, joten voin välittää tämänkin idean eteenpäin kehitysporukalle. Tiedotetaan myös uudistuksista aina täällä Yhteisössäkin, jotta porukka pysyy kärryillä mitä tapahtuu.
Olisiko muita, kenen mielestä tällainen kansiointi olisi hyvä juttu?
Kirjoitettu
29-04-2019
13:41
Muokattu
01-05-2019
13:35
SaJoonas
@NikoNo kirjoitti:
Morjesta @Karde72 ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!
Meidän Telia TV -palvelua ja tallennuspalvelua kehitetään jatkuvasti, joten voin välittää tämänkin idean eteenpäin kehitysporukalle. Tiedotetaan myös uudistuksista aina täällä Yhteisössäkin, jotta porukka pysyy kärryillä mitä tapahtuu.
Olisiko muita, kenen mielestä tällainen kansiointi olisi hyvä juttu?
Olisko parempi kysyä kuka vastustaa kansioita? Silloin kannattajien joukko näyttäisi suuremmalta. Nyt käy päinvastoin. 🙂
Kirjoitettu
29-04-2019
13:54
Muokattu
01-05-2019
13:35
SaJoonas
Kannatetaan kansiointia! Automaattinen lajittelu (ohjelmaluokittain ja sarjoittain) olisi kyllä hyvä, mutta tuskin joku koodari osaa tehdä siitä juuri sellaisen kuin jokainen käyttäjä toivoisi. Käyttäjän määrittämä kansiointi vaatii vähän enemmän töitä, mutta silloin jokainen saa tehtyä siitä haluamansa. Joka tapauksessa molemmat vaihtoehdot ovat parempi kuin pelkkä tallennelista aikajärjestyksessä. Siitä kun on aika hankalaa alkaa etsimään, mikä oli se tietyn sarjan vanhin katsomaton jakso...
Kansiointiin liittyy olennaisesti hakusanatallennus. Koskakohan se ollaan tuomassa myös TeliaTV:lle ilman Telian laajakaistaa ja mobiiliin?
Kirjoitettu
30-04-2019
17:17
Muokattu
01-05-2019
13:35
SaJoonas
Hakusanatallennuksesta laitoin juuri kyselyä eteenpäin, joten palaillaan siihen heti kun saadaan tarkempaa infoa.
01-05-2019
16:49
Muokattu
01-05-2019
16:57
@NikoNo kirjoitti:Morjesta @Karde72 ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!
Meidän Telia TV -palvelua ja tallennuspalvelua kehitetään jatkuvasti, joten voin välittää tämänkin idean eteenpäin kehitysporukalle. Tiedotetaan myös uudistuksista aina täällä Yhteisössäkin, jotta porukka pysyy kärryillä mitä tapahtuu.
Olisiko muita, kenen mielestä tällainen kansiointi olisi hyvä juttu?
Voisko täällä yhteisön puolella puhua asiakkaille niin kuin asia on, eikä aina toistaa samaa mantraa 'välitetään idea kehitysporukalle'.
Olen ollut Telia-TV-asiakas ainakin vuodesta 2010 lähtien ja tämä kansiointi on ollut täällä yhteisössä joka vuosi esillä. Voisko edes joskus sieltä kehittäjäporukalta saada jotain vastauksia näihin joka vuosi toistuviin kysymyksiin?
01-05-2019 17:04
Viemme tätä kautta viestiä eteenpäin tuotekehityksen suuntaan ja sieltä puolestaan saadaan lisätietoja, kun jotain uusia ominaisuuksia tai toiveita ollaan toteuttamassa. Usein voi olla niin, että tietyn ominaisuuden osalta ei ole tehty esimerkiksi suunnitelmaa tai on epävarmaa onko ominaisuus tulossa palveluun, joten emme uskalla luvata sen enempää. Välitämme kuitenkin aidosti meille tulleista palautteista ja haluamme tottakai kehittää palvelua siihen suuntaan, mitä asiakkaat toivovat palvelulta.
Kirjoitettu
01-05-2019
23:21
Muokattu
02-05-2019
13:24
EssiJn
Vaikka itse en enää Telia TV sovellusta käytä, enkä tule mitään Telian palveluita käyttämäänkään, tämä vastaus nosti taas hyvin esiin sen turhautuneisuuden tunteen, joka lopulta nousi liian korkeaksi. Avoimempaa viestintää asiakkaille.
Edellä luettavissa oleva @SaJoonas:in viesti ei vastannut kertakaikkiaan millään tapaa esillä olevaan asiaan. Uskoakseni tuossakin haluttaisiin avoimempaa kommunikaatiota siitä, MIKSI joku pitkään pyydetty ominaisuus ei ole vielä tehtynä tai jätetään kokonaan tekemättä. Sen pystyy jokainen käyttäjä itse toteamaan, onko kyseinen ominaisuus/toiminto sovelluksessa vai ei. Ei sen kertomiseen tarvita asiakaspalvelua, yhteisöä tai mitään muutakaan kanavaa.
Aivan samaa *******aa oli keskustelu, kun yritti kysellä Android TV sovelluksesta. Ei ole kehitteillä tällä hetkellä, ilmoitetaan kyllä jos/kun ilmestyy. Syytä ei avattu, joskin sen helposti ymmärtää, koska se on vähän turhan raadollinen julkisesti kerrottavaksi - olkoonkin, että sen jokainen vallan mainiosti sanomattakin osaa päätellä.
Omalla kohdallani tällainen räikeä asiakkaan aliarviointi johti siihen, että Liiga-passin lopetin kesken pudotudpelien. En vain halunnut enää senttiäkään maksaa Telialle.
Edit EssiJn: tägätty nimimerkki tekstiin
02-05-2019 09:18
Kuten on huomattu, tässä yhteisössä puuttuu aito keskusteluyhteys päättäjien kanssa. Kun tällä foorumilla Telian edustaja vastaa asiakkaan huoliin: " haluamme tottakai kehittää palvelua siihen suuntaan, mitä asiakkaat toivovat palvelulta." niin kokeneemmalla asiakkaalla ei enää ilmekään värähdä. Yhtä paljon painoarvoa näiden edustajien sanomisilla, kuin kysyisi Telian konttorin talonmieheltä miksi joku uudistus ei etene. Sori vaan..
02-05-2019 13:58
Yhteisö on ensisijaisesti keskustelualusta ja digitaalisen elämän yhteisö, jossa keskustellaan kaikista digitaaliseen elämään liittyvistä asioista ja ilmiöistä. Me moderaattorit autamme toki parhaamme mukaan kysymyksissä ja pulmissa muiden joukossa, ja sen lisäksi nappaamme täältä erilaisia toiveita talteen ja kuunnellaan korvat höröllä, mitkä asiat tällä hetkellä puhututtavat.