Vaikka itse en enää Telia TV sovellusta käytä, enkä tule mitään Telian palveluita käyttämäänkään, tämä vastaus nosti taas hyvin esiin sen turhautuneisuuden tunteen, joka lopulta nousi liian korkeaksi. Avoimempaa viestintää asiakkaille.
Edellä luettavissa oleva @SaJoonas:in viesti ei vastannut kertakaikkiaan millään tapaa esillä olevaan asiaan. Uskoakseni tuossakin haluttaisiin avoimempaa kommunikaatiota siitä, MIKSI joku pitkään pyydetty ominaisuus ei ole vielä tehtynä tai jätetään kokonaan tekemättä. Sen pystyy jokainen käyttäjä itse toteamaan, onko kyseinen ominaisuus/toiminto sovelluksessa vai ei. Ei sen kertomiseen tarvita asiakaspalvelua, yhteisöä tai mitään muutakaan kanavaa.
Aivan samaa *******aa oli keskustelu, kun yritti kysellä Android TV sovelluksesta. Ei ole kehitteillä tällä hetkellä, ilmoitetaan kyllä jos/kun ilmestyy. Syytä ei avattu, joskin sen helposti ymmärtää, koska se on vähän turhan raadollinen julkisesti kerrottavaksi - olkoonkin, että sen jokainen vallan mainiosti sanomattakin osaa päätellä.
Omalla kohdallani tällainen räikeä asiakkaan aliarviointi johti siihen, että Liiga-passin lopetin kesken pudotudpelien. En vain halunnut enää senttiäkään maksaa Telialle.
Edit EssiJn: tägätty nimimerkki tekstiin