Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63817
Kirjoituksia 173800

DNA:lla parempi tv-sovellus.



Highlighted

DNA:lla parempi tv-sovellus.

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

DNA:lla parempi tv-sovellus.

1/16

Hei, huomasin kaverin DNA hudilla että tallennetut ohjelmat oli tallennettu eri luokkiin (urheilu, lapset, ajankohtais. jne. Tosi helppoA etsimä oma ohjelma lisäksi oli haku palkista hakeaa tallennettavaa ohj

 

Edit NikoNo: korjattu otsikosta kirjoitusvirhe

15 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 243 kpl

11/16

@EssiJn  kirjoitti:

Yhteisö on ensisijaisesti keskustelualusta ja digitaalisen elämän yhteisö, jossa keskustellaan kaikista digitaaliseen elämään liittyvistä asioista ja ilmiöistä. Me moderaattorit autamme toki parhaamme mukaan kysymyksissä ja pulmissa muiden joukossa, ja sen lisäksi nappaamme täältä erilaisia toiveita talteen ja kuunnellaan korvat höröllä, mitkä asiat tällä hetkellä puhututtavat. Hymiö Onnellinen


Öööö... Täällä yhteisössä on kuitenkin esim. yhteisömanagerin avaama ketju Telia TV sovelluksen ominaisuuksista, ja avausviestissä pyydetään laittamaan ideoita jne. Se ehkä kannattaisi sitten mainita, että ei kannata sen syvällisempää keskustelua täällä odottaa.

 

Olihan vastaus taas kerran...

Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 369 kpl

12/16

Tuosta olisi kieltämättä mielenkiintoista saada edes joksus suoraa kommenttia näkymättömyyden verhon takana olevalta kehittäjätiimiltä. Muistaakseni on tutkittu, että esimerkiksi jonottamisessa jos on jokin nappi josta voi painaa, jotta saa tietoa vuoronumerostaan tai ihan vain siitä, että voi vaikuttaa, tuo positiivisia ajatuksia ja jaksamista odotteluun. Ei siinä, etteikö täällä olisi vastattu kysymyksiin, mutta ehkäpä jonkinlaisen selkeämmän keskusteluväylän avaaminen olisi hyödyllistä.

Highlighted

Telialainen
Viestejä 130 kpl

13/16

@mikkooks  kirjoitti:


Öööö... Täällä yhteisössä on kuitenkin esim. yhteisömanagerin avaama ketju Telia TV sovelluksen ominaisuuksista, ja avausviestissä pyydetään laittamaan ideoita jne. Se ehkä kannattaisi sitten mainita, että ei kannata sen syvällisempää keskustelua täällä odottaa.


Mainitsinkin tuossa, että olemme täällä vastaanottavaisiana palautteen osalta - keräämme sitä jatkuvasti talteen ja toimitamme eteenpäin Hymiö Onnellinen Muutoksista ja uutisista tiedotamme myös täällä ensimmäisten joukossa, kun asioista aletaan hiiskua. Toki väliaikatietoja ja kehitystiimiläisiä olisi hienoa saada entistä aktiivisemmin mukaan, kuten @Purnipsi tuossa ehdottikin!

Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 243 kpl

14/16

@EssiJn  kirjoitti:

@mikkooks  kirjoitti:


Öööö... Täällä yhteisössä on kuitenkin esim. yhteisömanagerin avaama ketju Telia TV sovelluksen ominaisuuksista, ja avausviestissä pyydetään laittamaan ideoita jne. Se ehkä kannattaisi sitten mainita, että ei kannata sen syvällisempää keskustelua täällä odottaa.


Mainitsinkin tuossa, että olemme täällä vastaanottavaisiana palautteen osalta - keräämme sitä jatkuvasti talteen ja toimitamme eteenpäin Hymiö Onnellinen Muutoksista ja uutisista tiedotamme myös täällä ensimmäisten joukossa, kun asioista aletaan hiiskua. Toki väliaikatietoja ja kehitystiimiläisiä olisi hienoa saada entistä aktiivisemmin mukaan, kuten @Purnipsi tuossa ehdottikin!


Vastaanottavaisia palautteen osalta, mutta kun tässä ketjussakin on mainittu, että melko pientä pyyntöä on pidetty esillä viisi vuotta, eikä mitään ole tapahtunut... Tämä oli itseltäni oikeastaan ihan ilmainen neuvo, että asiakas ei välttämättä koe itseään kovin kunnioitetuksi, kun toimitaan niin kuin on toimittu. Ainakin yhdellä kilpailijoistanne käy kehitystiimin päällikkö (lähes) viikottain vastailemassa kysymyksiin. Vieläkin aktiivisempi ote olisi paitsi heillä, etenkin Telialla todella tervetullut lisä.

 

Usein pyydetyt asiat ovat kuitenkin sellaisia, että niiden koodaamiseen kuluva aika on jotain täysin marginaalista. Silloin asiakkaalla olisi mielestäni oikeus tietää, miksi tällaista ei lähdetä toteuttamaan. Esimerkkinä juuri vaikka nuo mainitut kansiot.

 

Ylipäätään itse ainakin yritän hankinnoissani suosia tahoja, joiden toiminta on mahdollisimman läpinäkyvää. Kun itse jankkasin siitä Android TV sovelluksesta, niin miksei sitä voi vaan suoraan kertoa, että tavoitteena on myydä omia digibokseja ja se vaikuttaisi 100% varmuudella niiden myyntiin. Kyse ei todellakaan ole mistään resurssien keskittämisestä muille alustoille, kyseessä olisi - jälleen kerran - todella nopeasti tehtävissä oleva suorite.

 

Telian osalta tosiaan "äänestin jo lompakollani". Jaksan silti aina vaan ihmetellä, miksi on niin vaikeaa saada asiallisia kommentteja. Ei itselleni ainakaan asiakkaana ollessani ollut mitään hyötyä lueskella hymynaamoilla kuorrutettuja "viedään eteenpäin" jne. kommentteja - eikä ole kyllä muillekaan.

Vakiokalustoa
Viestejä 102 kpl

15/16

Tämä "palautteen välittäminen eteenpäin" oli valitettavasti yleistä myös muilla operaattoreilla ja kehitystä tuntuu ainoastaan tapahtuvan matkapuhelinverkkojen osalta. Syy tähänkin on selvä: on kilpailua ja asiakas äänestää lompakolla heti jos jokin ei miellytä. Tv-puolella taas operaattoreilla on monopolit omilla alueillaan eikä tarvetta minkäänlaiseen kehitykseen ole. Esimerkiksi kuvanlaatu nettipuolella on muuta maailmaa noin kymmenen vuotta jäljessä eikä mitään kehitystä ole tapahtunut vuosiin. Onneksi vuokraamot voi kuitenkin valita ulkomailtakin. Minulla on DNA:n digiboksi ja se on aivan hirveä kapistus mutta se tuli pakkosyöttönä netin mukana 🙂

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 50 kpl

16/16

vai dna parempi?mulla oli dna hubi kokeilussa ja parin tunnin päästä olin valmis heittämään vempaimen ikkunasta ja melkein heitinkin,en ole koskaan käyttänyt p#######paa systeemiä..,pakko antaa pojot telialle...

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.