Decryption error Telia tv:ssä

  • 30 December 2018
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

En tiedä onko tätä muilla, mutta jos katson jotain sarjaa tai elokuvaa Telia tv-sovelluksella reissussa ollessa, ja kotiin tullessa yritän jatkaa katselua Telia tv:n digiboksilla, niin toisto ei onnistu. Tulee ilmoitus decryption error. Todella tympeä vika. Eikö tätä saa korjattua. Katselun pitäisi onnistua saumattomasti sovelluksen ja digiboksin välillä.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei! Olethan kokeillut resetoida tv-boksin? Kannattaa tehdä asiasta häiriöilmoitus, sillä muuten Telia ei mitenkään voi ongelmaa selvittää.

Vaikka tuossa hyvin ehdotus tulikin häiriöilmoituksen tekoon niin koetan vielä rajata ongelmaa lisää tässä keskustelussa.

 

Koskeeko ongelma nyt pelkästään itse tallentamiasi sarjoja tai elokuvia vai Kirjastosta (esim. HBO) katsottuja ohjelmia ? Kotona sinulla on ilmeisesti käytössä Telia TV-digiboksi mutta onko palvelu nyt Telian kiinteän kaistan kautta vai operaattoririippumaton boksi, eli yhteys tulee esim. 4G-yhteyttä pitkin digiboksille Telian palvelureitittimen sijasta?

 

Operaattorivapaan Telia TV digiboksin osalta on muutamia ilmoituksia tullut ettei verkkoon tallennetut lähetykset jatku saumattomasti ja virheilmoitusta saattaa tulla. Nämä sitten tutkitaan tottakai yksityiskohtaisemmin aina häiriöilmoituksen kautta.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Minulla on Telia tv digiboksi laajakaistalla- palvelu, sekä käytössä myös Telia tv-sovellus. Viimeksi tänään katsoin sovelluksen kautta C Moren ohjelmakirjastosta elokuvaa Three Billboards outside ebbing, missouri. Myöhemmin jatkoin katselua kotona Telia tv:n digiboksilla - elokuva näkyy jatka katsomista- listalla, eli on ilmestynyt myös digiboksin katselulistalle niinkuin pitääkin, mutta tallenne ei käynnisty. Tulee tuo "decryption error"- teksti. Tätä on esiintynyt myös muissa C Moren elokuvissa sekä sarjoissa, eli katselu tökkii sovelluksen sekä digiboksin kesken.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Niin, ja ongelmahan ei millään edes voisi koskea itse tallentamiani sarjoja sekä elokuvia, kun eihän niiden katselua edes voi jatkaa samasta kohdasta sovelluksen sekä digiboksin kesken! Näinkö vähän itse tiedätte Telia tv- palvelusta? Olisi mahtavaa jos Telia tv kehittyisi niin, että omat tallennukset toimisivat digiboksin sekä sovelluksen kesken niin, että tallenteita voisi jatkaa siitä kohdasta mihin on jäänyt vaikka katselua jatkaisi eri laitteella!


@jarkko35@  kirjoitti:

Niin, ja ongelmahan ei millään edes voisi koskea itse tallentamiani sarjoja sekä elokuvia, kun eihän niiden katselua edes voi jatkaa samasta kohdasta sovelluksen sekä digiboksin kesken! Näinkö vähän itse tiedätte Telia tv- palvelusta? Olisi mahtavaa jos Telia tv kehittyisi niin, että omat tallennukset toimisivat digiboksin sekä sovelluksen kesken niin, että tallenteita voisi jatkaa siitä kohdasta mihin on jäänyt vaikka katselua jatkaisi eri laitteella!


Pahoittelut huonosta sanavalinnasta, saumattomalla tallennuksella tarkoitin sitä että tekemäsi tallennukset ovat katsottavissa sekä mobiililaitteella että digiboksilla ja niiden osalta on virheilmoitusta myös tullut.

 

Nyt kun ongelmassa on kyse pelkästään nuiden kirjastojen jatka katselua -toiminnon osalta, verkkotallennukset sinulla näkyy OK? Tuosta esimerkkitiedon kanssa olisi hyvä nyt laittaa häiriöilmoitus tulemaan niin saadaan tarkemmin asia selvitykseen asiakastietojen kera tottakai. Saadaan sitten myös infot sinullepäin kulkemaan suoraan txt-viestitse.

Vastaa