Digiboksien vertailua

  • 6 March 2022
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

mulla on elisa viihde premium digipoxsi ja olen siihen tosi tyytyväinen no nythän on tullut telialta uusi parannettu digipoxsi ja dna myös parannettu digipoxsi niin miettinyt tuota kun vaikka elisa viihde premium ominaisuuksilta voittaa jopa telian ja dna uudet digipoxsit niin mahollinen syy kuitenkin miksi voisin rinnalle harkita jopa telian digipoxsin hankitaa on mobiilinetti elisa toimii mun osoitteessa paljon hitaammin ja epävakaammin kuin telian mobiilinetti tiiän tämän kun isosisko maksaa telian mobiilinettiä ja edunvalvoja elisan mobiilinettiä ja olen tehnyt molemmilla nopeus testejä useampana aikana ja päivänä ja telian mobiilinetti on nopeampi ja vakaampi niin eikö tämä olisi tosi tärkeää jos haluaa vaikka katsoa elokuvia 4k laatulla täytyy netin olla nopea ja vakaa ja sitä telian mobiilinetti on ja nyt siihen on vielä tulossa 1-2 vuoden sisällä tai jo tämän vuoden sisällä parannuksia jotka parantaa sitä entisestään  mutta ainakin tuo elisan digipoxsi niin siinä pitäisi olla määräaikainen sopimus mutta jos keskustelen isosiskon kanssa voisin ehkä saaha sen maksaan telian digipoxsia koska telia on isompi firma vielä kuin elisa niin vaikka jotkut haukkuu telian ja dna digipoxseja niin eikös se teliakin kokoajan niitä paranna dna on vähän vaikeampaa niilä ne ei ole niin iso firma kuin telia ja elisa mutta olen kuullut ettei telian digipoxsi pääse vielä aivan elisan tasolle mutta yrittävät kovasti  mutta jos tosiaan saisin isosiskon maksaan tuota telia digipoxsia niin sitten mulla olisi elisan digipoxsin lisäksi telian digipoxsi mutta mitä te olette telialla mieltä kun elisan viihde premium mulla käytössä ja se on tosi hyvä niin en kovin tarkasti teidän digipoxsin tarjonnasta ja kuvanlaatusta ja tekniikasta tiiä niin suosittelisitteko te mua hankkiin myös telian boxsin ja onko myös telian boxsissa hieno käyttöliittymä ja useita valikoita joista voi muuttaa digipoxsin kuva ja ääni ja muita asetuksia ja paljon tallennus tilaa näin ainakin elisassa kaikkea näitä on ja vähän enempikin


 


Edit SannaMKoo: Siirretty Telia TV -keskusteluihin ja otsikkoa hieman tarkennettu


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@tero812  kirjoitti:

mitä te olette telialla mieltä kun elisan viihde premium mulla käytössä ja se on tosi hyvä niin en kovin tarkasti teidän digipoxsin tarjonnasta ja kuvanlaatusta ja tekniikasta tiiä niin suosittelisitteko te mua hankkiin myös telian boxsin ja onko myös telian boxsissa hieno käyttöliittymä ja useita valikoita joista voi muuttaa digipoxsin kuva ja ääni ja muita asetuksia ja paljon tallennus tilaa näin ainakin elisassa kaikkea näitä on ja vähän enempikin


 




Itselläni ei ole toisten palveluntarjoajien bokseista kokemuksia, eli voin vain puhua tästä meiltä saatavilla olevasta boksista. 😁> Oliko sinulla siis ajatuksena pitää nämä kumpikin, eli ottaa mahdollisesti lisäksi myös Telia TV -boksi? 


Käyttöliittymä Telia TV -boksissa on mielestäni hyvä ja helppokäyttöinen. Päävalikko on selkeä ja siitä pääsee hyvin asetuksiin tai erilaisiin sisältöihin käsiksi. Kuva-ja ääniasetukset ovat pitkälti automaattiset. Näytön tilaa yms. voit toki muokata, mutta muuten asetuksia ei tarvitse muokkailla tai määritellä vaan kaikki on jo valmiina. 


Ohjelmia pystyt tallentamaan tallennuspalvelulla, jossa on loputtomasti tallennustilaa. Ohjelmat säilyvät katsottavana 3kk. 


 


Täältä näet myös vielä näppärästi meiltä saatavilla olevia kanavapaketteja Telia TV -palveluun


 


Lisää infoa uudesta boksista on tässä Yhteisön artikkelissa. Tarkemmista ominaisuuksista käydään keskustelua tässä ketjussa

Vastaa