Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66691
Kirjoituksia 180068

Digiboksin päivitys tänään, mitä uutta?



Digiboksin päivitys tänään, mitä uutta?

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 498 kpl

Digiboksin päivitys tänään, mitä uutta?

1/16

Tänään tuli Telia tv:n digiboksiin uusi päivitys, mitä se sisälsi? Itse en huomannut mitään eroa vanhaan. Olisin toivonut tässä päivityksessä digiboksille Yle Areena ja Netflix- sovelluksia... onko tulossa jossain vaiheessa? Myös Tallennukset- valikkoon toivoisin "Jatka katsomista"- listaa... olisiko mahdollista toteuttaa?

Vastaa
0 tykkäystä
15 vastausta

Juuso1980
Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

11/16

@Eeros  kirjoitti:

Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA

Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.NOPPEUS.jpg

 

Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.


Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää

 

Vastaa
0 tykkäystä

HenriLie
Telialainen
Viestejä 567 kpl

12/16

@Juuso1980  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA

Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.NOPPEUS.jpg

 

Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.


Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää

 


Tarkoitatko jumituksella tätä samaa ongelmaa, että kanavien vaihto on hidasta? Vai esiintyykö boksilla muutakin ongelmaa? Selvitämme kanavanvaihdon häiriön syytä ja korjaamme sen mahdollisimman pian sen ilmoittamasi häiriöilmoituksen perusteella.

Tätä häiriötä ei ole havaittu laajemmin, eli kyse on joko paikallisista häiriöistä tai jostain muusta, mutta häiriöilmoituksen perusteella ne korjataan. Jos jollakulla muulla on vielä tätä häiriötä, niin pyytäisin ottamaan yhteyttä meihin häiriön korjaamiseksi.

Vastaa
0 tykkäystä

Eeros
Vakiokalustoa
Viestejä 87 kpl

13/16

@HenriLie  kirjoitti:

@Juuso1980  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA

Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.NOPPEUS.jpg

 

Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.


Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää

 


Tarkoitatko jumituksella tätä samaa ongelmaa, että kanavien vaihto on hidasta? Vai esiintyykö boksilla muutakin ongelmaa? Selvitämme kanavanvaihdon häiriön syytä ja korjaamme sen mahdollisimman pian sen ilmoittamasi häiriöilmoituksen perusteella.

Tätä häiriötä ei ole havaittu laajemmin, eli kyse on joko paikallisista häiriöistä tai jostain muusta, mutta häiriöilmoituksen perusteella ne korjataan. Jos jollakulla muulla on vielä tätä häiriötä, niin pyytäisin ottamaan yhteyttä meihin häiriön korjaamiseksi.


Jos käyt katsomassa tuon videon eiliseltä niin varmaat näet itsekkin että ei tuo television kuva ole kovin sujuvaa.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzqZYw2hOSl-FC5w

Tuo vika on ajoittain, mutta joka ilta se tulee jossain kohtaa.

Vastaa
0 tykkäystä

Merja_J
Moderaattori
Viestejä 1 021 kpl

14/16

@Eeros  kirjoitti:

@HenriLie  kirjoitti:

@Juuso1980  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA

Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.NOPPEUS.jpg

 

Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.


Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää

 


Tarkoitatko jumituksella tätä samaa ongelmaa, että kanavien vaihto on hidasta? Vai esiintyykö boksilla muutakin ongelmaa? Selvitämme kanavanvaihdon häiriön syytä ja korjaamme sen mahdollisimman pian sen ilmoittamasi häiriöilmoituksen perusteella.

Tätä häiriötä ei ole havaittu laajemmin, eli kyse on joko paikallisista häiriöistä tai jostain muusta, mutta häiriöilmoituksen perusteella ne korjataan. Jos jollakulla muulla on vielä tätä häiriötä, niin pyytäisin ottamaan yhteyttä meihin häiriön korjaamiseksi.


Jos käyt katsomassa tuon videon eiliseltä niin varmaat näet itsekkin että ei tuo television kuva ole kovin sujuvaa.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzqZYw2hOSl-FC5w

Tuo vika on ajoittain, mutta joka ilta se tulee jossain kohtaa.


Kiitos näistä tiedoista. Kannattaa kertoa noista huomioista myös vikailmoituksessa niin pääsemme tarkemmin selvittämään mistä kaikki johtuu. 

Vastaa

Jarrau
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

15/16

@HenriLie  kirjoitti:

@Juuso1980  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA

Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.NOPPEUS.jpg

 

Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.


Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää

 


Tarkoitatko jumituksella tätä samaa ongelmaa, että kanavien vaihto on hidasta? Vai esiintyykö boksilla muutakin ongelmaa? Selvitämme kanavanvaihdon häiriön syytä ja korjaamme sen mahdollisimman pian sen ilmoittamasi häiriöilmoituksen perusteella.

Tätä häiriötä ei ole havaittu laajemmin, eli kyse on joko paikallisista häiriöistä tai jostain muusta, mutta häiriöilmoituksen perusteella ne korjataan. Jos jollakulla muulla on vielä tätä häiriötä, niin pyytäisin ottamaan yhteyttä meihin häiriön korjaamiseksi.


Ihan samaa vikaa täälläkin, joten kyseessä ei todellakaan ole mikään paikallinen häiriö.

Vastaa

JuhoOlliLo
Telialainen
Viestejä 477 kpl

16/16

@Jarrau  kirjoitti:
Ihan samaa vikaa täälläkin, joten kyseessä ei todellakaan ole mikään paikallinen häiriö.

Kyseinen ongelma on meillä tutkinnassa ja korjauksessa.

Asiasta ei tarvitse tehdä häiriöilmoitusta, mutta mikäli haluat kuittauksen kun tämä on korjattu, niin silloin häiriöilmoitus kannattaa tehdä.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.