Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hyvintoimiitaas
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Digiboksin uusin päivitys 2.6.

Saimme näköjään uuden digiboksin ohjelmaversion. Tietysti missää ei lue mitä se sisältää. Ainoa muutos minkä heti huomasin on että Kuukausi on muuttunut Juneta;ksi.

Eli tänään on 2. Juneta.

No onhan se muutos tämäkin. En tiedä onko tämä muutos se tärkein sieltä muutosten toivomuslistalta mikä on varmaan jo piiiiitkän käsivarren mittainen 🙂

 

Sama kuukausinimen sähläys kävi myös viimekerralla. Ehkä ensi kerralla sen joku tarkistaa, ennen tuotantoon viemistä.

 

 

 

 

13 vastausta
juhuri
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ruotsin puolella ollaan pienen hitusen edellä tiedottamisessa:

 

Idag kom det ett nytt gui och image.

 

Inte särskilt mycket nytt som ni märker av kan man väl förenklat säga.

 

Markus Johansson

Telia Kundservice

 

Ei paljon, mutta kerrottiin sentään päivityksestä 🙂

 

Linkki:

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=56c883ca7a4cc00510da7a967cda072d&showtopic=87235&page=483

 

naur1s
Vakiokalustoa
  • 16 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Tuo juneta luki jo ennen eilistä päivitystä.
janij73
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mulle tuli tänään päivitys VIP1853 boksiin. Käynnistyksen yhteydessä se valitti mahdollisesta kiintolevyongelmasta ja antoi virheen 702. Yritin myös aloittaa laajemman kiintolevytarkistuksen, mutta valitti että palveluun ei saada yhteyttä. Ilmeisesti se ei saa kiintolevyyn nyt jostain syystä yhteyttä. Myöskään tallennuksia ei näy ja tallennus lähtee käyntiin, mutta se menee verkkoon. En ole vielä ollut asiakaspalveluun yhteydessä.

janij73
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

No ei saatu asiakaspalvelunkaan laitetta toimimaan, eli meni vikaselvitykseen. 

janij73
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nyt toimii. Vikapalvelu soitti ja ihmettelin mun modeemia. En muistanut että mulla oli käytössä joku Telewellin modeemi. No Thomsonin vaihto paikalleen, factory reset ja kaikki toimii taas. 🙂

DigiHate
Vakiokalustoa ☆
  • 82 custom-general.kudos
  • 187 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Kaikenmaailman ö-luokan uudistuksia piirroksineen ja kuvineen ja hipsuineen säädellään sivuille joka toinen päivä, mutta yksi on ja pysyy: Viihdeboxin päivityksen sisältöinfoa ei sivuille saada kirveelläkään! 

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Olen teidän kanssa ehdottomasti samaa mieltä, että tuo listaus Viihdepaketin päivityksistä olisi ihan paikallaan. Tästä on välitetty pyyntöä ja toivetta eteenpäin talon sisällä aiemminkin, mutta toimitin myös tämän viestiketjun eteenpäin. Tuotepäällikkö ja Viihdepaketin kimpussa työskentelevät ovat siis tietoisia näistä teidän kommenteista.

Toivotaan, että tällainen listaus saataisiin jakoon aina kun päivityksiä tulee. Tiedotetaan tästä tarkemmin, kunhan asiaan saadaan selvyyttä.

abesimpson
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mitä uudistuksia tämä päivitys on tuonut?

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Päivitys sisälsi käyttöliittymän suorituskyvyn parannuksia ja kohdistuivat ohjelmakirjaston sarjanäkymään sekä muistilistaan. Päivitykset olivat siis tällaisia pieniä käytettävyyteen liittyviä parannuksia. Tämä "Juneta" ongelma, mistä mainitsitte, niin sekin on jo korjauksessa ja tulee kenties seuraavan päivityksen yhteydessä kuntoon 🙂