Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Borgia123
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Digiboxin ohjelmakirjasto ei päivity

Morjesta,

 

Onkos kenelläkään muulla tällaista ongelmaa:

 

  1. Katselen tiettyjä HBO:n sarjoja viikottain, esim. Bitten ja Black Sails
  2. Kun uuden jakson julkaisupäivä koittaa, käynnistän television ja digiboxin
  3. Digiboxin ohjelmakirjastossa ei näy uusia jaksoja
  4. Käynnistän tietokoneelta Sonera Viihde Mobiilin ja totean että uudet jaksot ovat katsottavissa
  5. Menen ja resetoin digiboxin, uudet jaksot tulevat näkyviin ohjelmakirjastoon

Onko tämä aivan normaalia? Mielestäni ei. Modeemia ei missään vaiheessa resetoitu, pelkkä digiboxi, eli digiboxi ei jostain syystä saa viimeisimpiä päivityksiä palvelimelta ilman jatkuvaa resetointia. Tämä resetointi on ihan jatkuvaa, joka viikko, uusien jaksojen tultua jakeluun, saa tämän toimen tehdä.

 

Kun tästä tekee vikailmoituksen, niin Sonera käy etänä resetoimassa modeemin, josta häviää mm. määrittelemäni WLAN salausavaimineen. On aika turhauttavaa toistaa WLAN-asetuksien asettaminen näissä tapauksissa, koska korjaus on vain hetkellinen.

 

Onko kenelläkään ideoita, mistä tämä voi johtua?

4 vastausta
JoonasHa
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 72 custom-general.kudos
  • 139 custom-general.replies
  • 13 custom-general.solutions

Ei ole kyllä tiedossa mistä tämä yleensä voisi johtua mutta yritetään selvittää. Osaatko sanoa mikä ohjelmistoversio sinulla on Palvelureitittimessä? Entä mikä malli sinulla on Digiboksista käytössä? Esim VIP1903, VIP1003, VIP2853?

Jos löysit hyvän viestin, paina tykkää. Jos sait apua, voit merkata viestin ratkaisuksi.
JKVA
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

samat ongelmat täälläkin lähes kaikilla kanavilla välillä

esim. kultakuumeen jaksot näkyy ja hetken päästä kun yrität katsoa niin, eipäs olekkaan kuin pari vanhaa jaksoa?

Tällä hetkellä ei yhtään jaksoa katsottavissa??

boksin resetointi ei auta kuin hetkeksi.

 

aika turhaan mihinkään soitella kun aina neuvotaan resetoimaan ja pahoitellaan

Borgia123
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Moi JoonasHa,

VIP 1003 on digiboxin malli.

Thompsonista nämä riittänevät:
1.2 Software Version: 10.5.1.Q
1.3 Device Name: TG789vn
1.5 DSL Firmware Version : A2pv6C037e.d24h
Borgia123
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Joops, tänään Digiboxin kanssa tilanne päällä. Sarja: Bitten, digibixissa näkyy jakso E06S02, Viihde Mobiilissa E09S02, resetoin tässä jälleen digiboxia ja toivon parasta.

 

Tilanne näyttää korjaantuvan aina Digiboxin resetoinnin jälkeen, joten ongelma ei ole Thompsonin modeemissa. Epäilen että tämä meillä asuva boxi on rikki, se ei "tuoresta" itseään palvelimelta kuten pitäisi.