Copyright Telia Company 2020
Kirjoitettu
26-02-2020
14:56
Muokattu
08-03-2020
17:30
ReOlivia
Discoveryn maksukanavat saattavat poistua jakelusta toistaiseksi 2.–3.3. välisenä yönä... Tulee aina nää tiedot "HYVISSÄ AJOIN". Mix-paketissa kaikki nämä tärkeimmät kanavat. Sana juttu oli pari vuotta sitten. Mikä näissä neuvotteluissa on niin vaikeaa...? Yrittäkäähän saada sopimus kuntoon
Edit NikoNo: muokattu otsikkoa (6.3.)
Edit ReOlivia 8.3:
"Kanavat ovat palautuneet katseluun
06-03-2020 08:26
@MinnaLN kirjoitti:
@Asiakas01 kirjoitti:Tämä Discovery-casehan ei teidän Telian asiakaspalvelijoiden vika ole, ja henk. koht. jopa harmittaa, että te joudutte tästäkin asiasta vihaisten asiakkaiden hampaisiin.
Eikö tätä koko viestiketjua voisi vaikka toimittaa sinne suurten sadanpäämiesten pöydälle, voisivat lukea asiakkaiden närkästystä asiaan ja opetella edes vähän asiakaslähtöistä ajattelua niiden omien bonusten tavoittelujen sijaan.
Lähtisin kuitenkin veikkaamaan, että vaikka asiakas ei läheskään aina oikeassa ole, niin tärkeä jokainen maksava asiakas ainakin firmalle on.
Juuri Discoveryn ja Eurosportin kanavien takia näitä paketteja kuitenkin aika moni tilaa, itsekin, joten aika järjetöntä värkkäämistä on asiasta päättävien tahojen toimesta päästää tilanne tähän pisteeseen. Tässä kuitenkin meikäläinenkin on täysin Telian kaapelikortin armoilla, muita operaattoreita ei meilläpäin ole vaihtoehtona ja Canalin lautastakin on aikanaan kokeiltu, mutta katvealueella olevan sijainnin vuoksi ei signaalia useista yrityksistä huolimatta 😕
Kiitos sympatiasta! Harmittaa myös toki, että itsekin tulee normaalisti Discoveryn sisältöä ahkerasti seurattua. Täältä asiakasrajapinnasta pidetään huolta, että myös se niin sanottu sikariporras tietää mikä on meidän asiakkaiden fiilis tästä. Jokainen asiakas on meille tärkeä.
Vaikkakaan ei ole sama asia kuin Discovery, huomasithan, että kaapelikortin käyttäjänä saat tuon C More Hits -kanavan vapaaseen katseluun. Löytyy kanavapaikalta 141 (HD) ja 131 (SD).
Jos on jo tilattuna C MORE Total, saako alennusta tuohon kk-maksuun HITS-kanavan verran?
Kirjoitettu
06-03-2020
09:30
Muokattu
06-03-2020
15:27
NikoNo
Dplayn kanssa käytävien neuvottelujen tilanteen päivittymistä kaipailen. TV-ruudun info-sivulla edelleen tieto "kanavat vaarassa poistua" (!); kanavatiedote-sivulle viimeisin info päivätty: TIEDOTE 3.3.2020 KLO 9.15. Tapahtuuko neuvotteluissa ylipäätään siis mitään vai onko lyöty lopullisesti hanskat tiskiin? Epätietoisuus on todella kiusallista.
06-03-2020
11:08
Muokattu
06-03-2020
15:27
@ericrose kirjoitti:
Dplayn kanssa käytävien neuvottelujen tilanteen päivittymistä kaipailen. TV-ruudun info-sivulla edelleen tieto "kanavat vaarassa poistua" (!); kanavatiedote-sivulle viimeisin info päivätty: TIEDOTE 3.3.2020 KLO 9.15. Tapahtuuko neuvotteluissa ylipäätään siis mitään vai onko lyöty lopullisesti hanskat tiskiin? Epätietoisuus on todella kiusallista.
Ymmärrän, että epätietoisuus on kiusallista. Tällä hetkellä ei ole vain ollut mitään uutta viestittävää tästä tilanteesta. Neuvotteluja kuitenkin käydään jatkuvasti ja tavoite on saada asiaan pikaisesti ratkaisuja. Kerrotaan toki heti, kun ratkaisu saadaan.
Kirjoitettu
06-03-2020
12:56
Muokattu
06-03-2020
15:28
NikoNo
@NikoNo kirjoitti:
@ericrose kirjoitti:
Dplayn kanssa käytävien neuvottelujen tilanteen päivittymistä kaipailen. TV-ruudun info-sivulla edelleen tieto "kanavat vaarassa poistua" (!); kanavatiedote-sivulle viimeisin info päivätty: TIEDOTE 3.3.2020 KLO 9.15. Tapahtuuko neuvotteluissa ylipäätään siis mitään vai onko lyöty lopullisesti hanskat tiskiin? Epätietoisuus on todella kiusallista.
Ymmärrän, että epätietoisuus on kiusallista. Tällä hetkellä ei ole vain ollut mitään uutta viestittävää tästä tilanteesta. Neuvotteluja kuitenkin käydään jatkuvasti ja tavoite on saada asiaan pikaisesti ratkaisuja. Kerrotaan toki heti, kun ratkaisu saadaan.
Tottakai on uutta viestittävää. Ensiksi tuo "vaarassa poistua" korvattava uudella viestillä.
Seuraavaksi viestitte mikä on se kiistakysymys.
06-03-2020
15:26
Muokattu
06-03-2020
15:29
@Baron kirjoitti:
Tottakai on uutta viestittävää. Ensiksi tuo "vaarassa poistua" korvattava uudella viestillä.
Seuraavaksi viestitte mikä on se kiistakysymys.
Tarkennatko vielä, että missä kohtaa oli tuo vaarassa poistua viesti?
Tämän keskusteluketjun otsikkoa voisin ruuvailla toki nyt kuvaavammaksi.
Sopimusteknisiä yksityiskohtia ei tietenkään voi julkisesti lähteä avaamaan. Tietyt asiat ovat liikesalaisuuksia. Tässä kohdassa pitäisi riittää, kun on julkaistu tilanne ja kerrottu miten kanavia on korvattu joissain paketeissa, sekä tiedotettu neuvotteluiden jatkuvan tiiviisti. Tiedotamme myös heti, kun tilanne ratkeaa.
06-03-2020 15:39
"Vaarassa poistua" -viesti. Luulin kirjoittaneeni selvästi, mutta otetaan sitten rautalangasta: kaukosäädin: Menu --> TV-ruudulta valikko Info --> Palvelutiedotteet.
06-03-2020
16:11
Muokattu
06-03-2020
16:12
@ericrose kirjoitti:
"Vaarassa poistua" -viesti. Luulin kirjoittaneeni selvästi, mutta otetaan sitten rautalangasta: kaukosäädin: Menu --> TV-ruudulta valikko Info --> Palvelutiedotteet.
Päivitämme aivan piakkoin palvelutiedotetta siten, että se vastaa nykytilannetta.
06-03-2020 17:37
joo kanavat poistu ja tilalle tuli c more kanavat ...kuka haluaa kattoa ruotsalaisia lasten elokuvia tai ranskalaisa höpö elokuvia ...pissatusta ??????????? ei kiinosta pitää vaihtaa toiseen operaattoriin
06-03-2020 17:38
@ericrose kirjoitti:Dplayn kanssa käytävien neuvottelujen tilanteen päivittymistä kaipailen. TV-ruudun info-sivulla edelleen tieto "kanavat vaarassa poistua" (!); kanavatiedote-sivulle viimeisin info päivätty: TIEDOTE 3.3.2020 KLO 9.15. Tapahtuuko neuvotteluissa ylipäätään siis mitään vai onko lyöty lopullisesti hanskat tiskiin? Epätietoisuus on todella kiusallista.
Tuossa tuo "vaarassa poistua"
Kirjoitettu
06-03-2020
17:41
Muokattu
06-03-2020
19:06
SaJoonas
Jahas @ericrose jos selvitti "Vaarassa poistua kohdan" Ei lainkaan vaikea nähdä.
Edit SaJoonas: lisätty tägi