Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Makelel3
Kommentaattori
  • 22 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Discoveryn maksukanavat poistuneet jakelusta toistaiseksi

Discoveryn maksukanavat saattavat poistua jakelusta toistaiseksi 2.–3.3. välisenä yönä... Tulee aina nää tiedot "HYVISSÄ AJOIN". Mix-paketissa kaikki nämä tärkeimmät kanavat. Sana juttu oli pari vuotta sitten. Mikä näissä neuvotteluissa on niin vaikeaa...? Yrittäkäähän saada sopimus kuntoon

 

Edit NikoNo: muokattu otsikkoa (6.3.)

Edit ReOlivia 8.3:

"Kanavat ovat palautuneet katseluun Hymiö Onnellinen

Kanavatiedote telia.fi:llä"

55 vastausta
Sasuu65
Uusi keskustelija
  • 11 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mielenkiinnolla odotan kanavapakettilaskua, minkä pitäisi kohta ilmestyä sähköpostiin. Toivotaan ettei tyhjästä tarvitse maksaa. Vähintään puolet hyvitystä. Tuo kanavakortin hyvityskanava C more hits on ihan yhtä tyhjän kanssa. Itse en ainakaan löydä sieltä mitään katsottavaa, enkä myöskään mix m-paketin muista kanavista, eli vaihto aivan turha. Mutta hyvitystä ilman muuta, parempi ettei laskua edes laiteta, sillä niin paljon mieliharmia tästä on aiheutunut. Voisiko joku Telian asiakaspalvelija kertoa, onko hyvityksestä puhuttu ja kuinka toimitaan, kun lasku kohta tulee?

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 289 custom-general.kudos
  • 623 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions


@Sasuu65  kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan kanavapakettilaskua, minkä pitäisi kohta ilmestyä sähköpostiin. Toivotaan ettei tyhjästä tarvitse maksaa. Vähintään puolet hyvitystä. Tuo kanavakortin hyvityskanava C more hits on ihan yhtä tyhjän kanssa. Itse en ainakaan löydä sieltä mitään katsottavaa, enkä myöskään mix m-paketin muista kanavista, eli vaihto aivan turha. Mutta hyvitystä ilman muuta, parempi ettei laskua edes laiteta, sillä niin paljon mieliharmia tästä on aiheutunut. Voisiko joku Telian asiakaspalvelija kertoa, onko hyvityksestä puhuttu ja kuinka toimitaan, kun lasku kohta tulee?


Emme laskuta Discovery-kanavapaketista 3.3 alkaen siltä ajalta, kun kanavat ovat katkolla. MIX M -kanavapaketin laskutus ei mene tauolle, vaan MIX-kanavapaketin asiakkaat voivat vaihtaa poistuvien kanavien tilalle uudet kanavat. Maaliskuun ajan MIX -pakettiin on mahdollista vaihtaa kanavia useamman kerran. Normaalisti kanavat ovat vaihdettavissa kerran kuukaudessa. Avasimme myös kaikille kaapelikorttiasiakkaille tuon C More Hits -kanavan vapaaseen katseluun, mistä jo mainitsitkin.

Moderaattori | Salirotta | Esports | Apple |
Sasuu65
Uusi keskustelija
  • 11 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@SaJoonas  kirjoitti:

@Sasuu65  kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan kanavapakettilaskua, minkä pitäisi kohta ilmestyä sähköpostiin. Toivotaan ettei tyhjästä tarvitse maksaa. Vähintään puolet hyvitystä. Tuo kanavakortin hyvityskanava C more hits on ihan yhtä tyhjän kanssa. Itse en ainakaan löydä sieltä mitään katsottavaa, enkä myöskään mix m-paketin muista kanavista, eli vaihto aivan turha. Mutta hyvitystä ilman muuta, parempi ettei laskua edes laiteta, sillä niin paljon mieliharmia tästä on aiheutunut. Voisiko joku Telian asiakaspalvelija kertoa, onko hyvityksestä puhuttu ja kuinka toimitaan, kun lasku kohta tulee?


Emme laskuta Discovery-kanavapaketista 3.3 alkaen siltä ajalta, kun kanavat ovat katkolla. MIX M -kanavapaketin laskutus ei mene tauolle, vaan MIX-kanavapaketin asiakkaat voivat vaihtaa poistuvien kanavien tilalle uudet kanavat. Maaliskuun ajan MIX -pakettiin on mahdollista vaihtaa kanavia useamman kerran. Normaalisti kanavat ovat vaihdettavissa kerran kuukaudessa. Avasimme myös kaikille kaapelikorttiasiakkaille tuon C More Hits -kanavan vapaaseen katseluun, mistä jo mainitsitkin.


Mmmmm..Ei se kyllä noin voi mennä, koska paketti tilattu tiettyjen kanavien vuoksi, ja nyt niitä ei ole. Ei voi joutua maksaa sellaisesta mitä ei ole tilannut. Täytyy tarkistaa asia kuluttajaneuvojalta. Ihmettelen Telian toimintaa, ettei edes tässä tulla vastaan, vaikka asiakas tässä on ihan syytön. Kannattaisiko vielä miettiä tätä hyvitysjuttua 😀 edes se ei korvaa sitä mieliharmia, että tietyt ohjelmat jää näkemättä😞

te3hpurp
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Samaa mieltä. Jos parhaat kanavat poistuu mix paketista, ei lohduta mahdollisuus vaihtaa kurakanavia toisiin. Irtisanon paketin. Eipä muuta. Otan Elisalta, jos hyvitystä ei laskussa ole.

timpekka
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

samaa mieltä eihän telia voi laskuttaa siitä mitä tilaaja ei saa ...onko elisalla hyvät kanavapaketit

jorda
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Olisiko kaikkien niiden joilla on mix paketti tilattuna syytä lopettaa palvelun tilaus? Jos tarjottavien kanavien sopivuus/laatu suomalaiseen käyttöön paranee, tai ainakin nyt pois tippuneet kanavat palaavat niin sitten mahdollisesti tilata uudelleen. Tämä on itsellänikin harkinnassa,  ellei Telia lähipäivinä pääse sopimukseen Discoveryn kanssa.

Antsa92
Kommentaattori
  • 29 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tästä jutusta tuli itselleni mieleen että Spotifyl kesti lähes vuosi et se sai tehtyä lisenssisopimuksen Warnerin kans Intiassa. Toivottavasti Telian ja Discoveryn neuvottelut ei kestä kauaa.

zahadum
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tulipas mieleen että Telia voisi tarjota neuvotteluissa Discoverylle mahdollisuutta että saisivat Eurosport Playerin digiboksiin. Olisi mielestäni hyvä lisä.

ReOlivia
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 295 custom-general.kudos
  • 471 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Kanavat ovat palautuneet katseluun Hymiö Onnellinen

 

Kanavatiedote telia.fi:llä

Makelel3
Kommentaattori
  • 22 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Hyvä. Hienoa duunia, kiitokset Telialle ja ahkeralle neuvotteluryhmälle. Iso 👍🏻