Hei @masterfinn!
Oletko tehnyt e-laskun kytkennän seuraavan ohjeen mukaan:
LAAJAKAISTA-, KOTIPUHELIN- JA YHTEISLASKU
- Tarvitset viimeisimmän laskusi viitenumeron ja yksilöintitiedon. Huom! Yhteislaskun yksilöintitieto saatetaan ilmoittaa laskulla muodossa 1234567/1/1. Yksilöintitieto kirjataan kuitenkin muodossa 1234567. Yksilöintitiedon sijaan laskustasi voi löytyä asiakastunnus, jota voit käyttää yksilöintitiedon sijaan..
- Kytke e-lasku omassa verkkopankissasi valitsemalla laskuttajalistasta Telia Finland Oyj ja laskutusaihe Laajakaista, -lanka- ja yhteislasku.
- Anna e-laskun kytkentäikkunassa viitenumero ja yksilöintitieto. Syötä viitenumero ilman välilyöntejä.
EN SAANUT E-LASKUA, VAIKKA TEIN SOPIMUKSEN
E-laskun kytkentä on ikävästi osunut liian lähelle seuraavan laskun muodostumista ja siksi olet saanut laskun vielä entisellä laskutustavalla (paperilaskuna tai sähköpostilaskuna).
Jos saat vielä toisenkin laskun vanhalla laskutustavalla, on e-laskun kytkentä verkkopankissasi jostain syystä epäonnistunut. Kytke e-lasku verkkopankissasi uudelleen ohjeiden mukaan. Jos haluat poistaa alkuperäisen kytkennän verkkopankistasi, tee uusi kytkentä vasta poistoa seuraavana päivänä.