28-09-2018 10:11
Voinko tilata liigapassin laskun e-laskuna? Mihin näistä se kuuluu, kun ei ole Telian kaapeli-TV, eikä Telian laajakaista?
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
28-09-2018 10:23
Moikka @Noppajojo ja tervetuloa tänne Yhteisöön!
Pystyt myös Liigan valita e-laskuksi. Jos se on sinulla Telia TV -sovelluksella, niin silloin se menee laajakaistatuotteena. Pystyt kytkemään e-laskun omassa verkkopankissasi. Tässä vielä varmuudeksi ohjeistusta e-laskutuksesta.
27-11-2018 15:28
Olen tehnyt omasta liigapassistani e-laskusopimuksen 10.11.2018, mutta en ole saanut e-laskua pankkiini. Seuraava lasku tuli 22.11. sähköpostitse. Missä mättää???
27-11-2018 15:58
@masterfinn Voi olla, että tuossa välissä lasku on ehtinyt jo muodostua vanhan laskutustavan mukaan ja siksi ei ole lähtenyt e-laskuna. Seuraavan laskun pitäisi tulla suoraan verkkopankkiisi, voit myös tarkistaa telia.fi -sivuilta kirjautumalla, mikä laskutustapa sinulla on käytössä.
27-11-2018 17:11
E-laskusopimus on siis tehty jo 10.11. ja seuraava lasku on päivätty ja lähetetty sähköpostitse 22.11. eli 12 päivää e-laskusopimuksen tekemisen jälkeen. Voisi kuvitella, että laskutustavan muutos olisi jo ehtinyt päivittyä?
Omilla sivuillani laskutustapana lukee "Sähköinen" + sähköpostiosoite laskua varten. Muita laskutusvaihtoehtoja ei tarjota, "Muokkaa" -kohdassa voi muokata vain sähköpostiosoitetta.
27-11-2018 17:32
12 päivää on siinä välissä, mutta laskut kirjataan järjestelmästä ennenkuin ne lähtevät sinulle postiin. Joten lasku on todellisuudessa luotu jo ennen tuota 22.11. päivää. Nyt vielä kannattaa tarkistaa e-laskutus tiedot verkkopankista, että olet valinnut e-laskuttaja vaihtoehdoista: Telia laajakaistalaskutus, muutoin e-lasku ei kytkeydy Liigapaketille oikein.
27-11-2018 19:08
Laajakaistalaskutus oli valittuna e-laskusopimukseen täältä saadun ohjeen mukaisesti.
28-12-2018 12:09
Eipä tullut seuraavakaan lasku verkkopankkiin vaan sähköpostitse. Verkkopankissani näkyy tehdyt e-laskusopimukset, e-laskusopimus on tehty 10.11.2018, e-laskuttaja on Telia Finland Oyj ja maksun aihe on laajakaista-, lanka- ja yhteislasku.
Miksi ei toimi?
28-12-2018 12:40
Hei @masterfinn!
Oletko tehnyt e-laskun kytkennän seuraavan ohjeen mukaan:
E-laskun kytkentä on ikävästi osunut liian lähelle seuraavan laskun muodostumista ja siksi olet saanut laskun vielä entisellä laskutustavalla (paperilaskuna tai sähköpostilaskuna).
Jos saat vielä toisenkin laskun vanhalla laskutustavalla, on e-laskun kytkentä verkkopankissasi jostain syystä epäonnistunut. Kytke e-lasku verkkopankissasi uudelleen ohjeiden mukaan. Jos haluat poistaa alkuperäisen kytkennän verkkopankistasi, tee uusi kytkentä vasta poistoa seuraavana päivänä.
17-12-2019
16:57
Muokattu
17-12-2019
16:59
@masterfinn kirjoitti:Eipä tullut seuraavakaan lasku verkkopankkiin vaan sähköpostitse. Verkkopankissani näkyy tehdyt e-laskusopimukset, e-laskusopimus on tehty 10.11.2018, e-laskuttaja on Telia Finland Oyj ja maksun aihe on laajakaista-, lanka- ja yhteislasku.
Miksi ei toimi?
Saitko ratkaistua e-laskutuksen? Minulla ihan sama ongelma. Olen viime keväänä muuttanut e-laskuksi, mutta niinpä vain taas tuli spostiin.