Ja ei ole toiminut missään vaiheessa.
Olen niin hiilenä, että asiakkuus soneraan JA MYÖS (lähitapiola/s-pankki) pankkiin on vaakalaudalla. Tätä samaa asiaa on vatvottu puoli vuotta ja taas tuli paperilasku 2,90 euron laskutuslisällä. Minä sitten makselen näitä iloisena.
Soneralta käsketään olemaan yhteydessä pankkiin ja pankista soneraan. Kaikki kertoo, että riippuu toisesta. No jollei KUKAAN kummassakaan puljussa voi tätä asiaa korjata, niin miksi olen asiakas? Vastaus alkaa olemaan ilmeinen.
Tässä linkki kuvaruutukaappaukseen valtuutuksesta joka on VÄÄRÄ.
https://drive.google.com/file/d/0B4Cu0I ... sp=sharingPankki tarjoaa tätä linkistä jossa lukee suunnilleen "voit lisätä e-laskuihin", kun on maksanut laskun. Jos menee erikseen tekemään valtuutuksen, niin sieltä löytyy tämä Kaapeli-TV valtuutus, jossa pyydetään viitenumero. Olen sen tehnyt ja sen jälkeen lasku tulee paperisena, kun sitä ennen olin sen saanut paperisesta sähköpostiin tulevaksi soittelemalla soneralle.
Mikä perkele tässä nyt oikein on ongelmana? Minä teen valtuutuksia ja odotan kaksi kuukautta kun eihän se heti vaikuta... samalla laskuja pukkaa milloin sähköpostista ja milloin paperisena mutta ei e-laskuna. Oikeasti... miten voi olla, että ei ehdi heti seuraavaan ajoon, jos jo ennen EDELLISEN laskun eräpäivää koittaa SEURAAVAA laskua e-laskulle?
Seuraava laskutuslisä saattaapi poistaa soneralta kahden asiakkaan puhelinliittymät, nettiliittymän ja kaapeli-tv liittymän. Vuodessa vajaat 2000€. Olen aivan kurkkuani myöten täynnä ratkaisemaan tätä asiaa. Miksi hommaa ei saada soneran ja pankin yhteistyöllä hoidettua. Osoittakaa halua ja hoitakaa se homma. Itse en tule tekemään tämän asian eteen enää yhtään retkeä pankkiin tai soneran tiskille tai tekemään valtuutuksia. Olen todella pettynyt siihen, että olen kaapeli-tv sopimuksen aikana maksellut myöhästymismaksuja ja laskutuslisiä toistakymmentä euroa kun en tiedä missä foorumissa milloinkin lasku luuraa tai se tulee tahtomattani paperisena.
Surkeaa.