@Kapuli68 kirjoitti:
Hei ! Olen kolme kertaa tehny e-lasku sopimuksen, ja poistanu entisen, ja telialta on tullut toisen e-lasku sopimuksen jälkeen viesti, että näkyy heillä, josta mulla kopio.
Jokin siinä on kuitenkin mennyt pieleen, kun paperilaskua pukkaa edelleen. E-lasku on kuitenkin pankkien palvelu, joten sitä ei meidän toimesta voida kytkeä. Tämä saadaan ratkaistua varmasti kuntoon kun kytketään e-lasku sinun verkkopankista uudelleen.
1. Poista nykyinen e-laskusopimus verkkopankista ja odota seuraavaan vuorokauteen
2. Valitse oikea laskuttaja ja oikea tuote
3. Kytke e-lasku uusimman laskun viitteellä ja yksilöintitiedolla (tarkat ohjeet yllä)
Näiden toimenpiteiden jälkeen e-lasku näkyy meidän järjestelmässä noin viikon kuluessa, jolloin seuraava lasku tulee e-laskuna suoraan verkkopankkiin.