Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kilroy56
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei yhteyttä multicast-ryhmään (virhekoodi 712)

Tuommoista herjaa, oltiin paripäivää reissussa, on resetoitu Thompsonia on käynnistelty *******nmontakertaa digiboksit ja reittittimet. Eikä mikään auta! Noihin vikoihin ei vaan totu vaikka niitä ois kuinka paljon. Joskus kun pistän nauhotuksen päälle niin kanavat eivät näy kunnolla...jne..

1 vastaus
MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 109 custom-general.kudos
  • 481 custom-general.replies
  • 40 custom-general.solutions


@kilroy56  kirjoitti:

Tuommoista herjaa, oltiin paripäivää reissussa, on resetoitu Thompsonia on käynnistelty *******nmontakertaa digiboksit ja reittittimet. Eikä mikään auta! Noihin vikoihin ei vaan totu vaikka niitä ois kuinka paljon. Joskus kun pistän nauhotuksen päälle niin kanavat eivät näy kunnolla...jne..


Toimiiko netti muilla laitteilla täysin normaalisti? Lähtisin näillä tiedoilla arvioimaan että tämä johtuu tuosta Thompsonista. Kyseessä on varmastikin jo useamman vuoden vanha modeemi. Siinä voisi kokeilla vielä tällaista: Digiboksista virtajohto irti - modeemi resetoiminen reset-napin kautta - odotella että modeemi käynnistyy - virtajohto takaisin digiboksista paikalleen. Jos olet tämänkin kaavan jo testannut niin sitten pyytäisin ottaamaan yhteyttä meihin niin päästään katsomaan tilannetta tarkemmin.