Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kilroy56
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei yhteyttä multicast-ryhmään (virhekoodi 712)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuommoista herjaa, oltiin paripäivää reissussa, on resetoitu Thompsonia on käynnistelty *******nmontakertaa digiboksit ja reittittimet. Eikä mikään auta! Noihin vikoihin ei vaan totu vaikka niitä ois kuinka paljon. Joskus kun pistän nauhotuksen päälle niin kanavat eivät näy kunnolla...jne..

5 vastausta
MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kilroy56@  kirjoitti:

Tuommoista herjaa, oltiin paripäivää reissussa, on resetoitu Thompsonia on käynnistelty *******nmontakertaa digiboksit ja reittittimet. Eikä mikään auta! Noihin vikoihin ei vaan totu vaikka niitä ois kuinka paljon. Joskus kun pistän nauhotuksen päälle niin kanavat eivät näy kunnolla...jne..


Toimiiko netti muilla laitteilla täysin normaalisti? Lähtisin näillä tiedoilla arvioimaan että tämä johtuu tuosta Thompsonista. Kyseessä on varmastikin jo useamman vuoden vanha modeemi. Siinä voisi kokeilla vielä tällaista: Digiboksista virtajohto irti - modeemi resetoiminen reset-napin kautta - odotella että modeemi käynnistyy - virtajohto takaisin digiboksista paikalleen. Jos olet tämänkin kaavan jo testannut niin sitten pyytäisin ottaamaan yhteyttä meihin niin päästään katsomaan tilannetta tarkemmin.

Mija007
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sama vaiva. Multicast ja koodi 712. Boksi päivitti itsensä ja sitten tuli tämä. Ei jaksaisi jatkuvasti kun haluaa katsoa tv:tä ensin resetoida reititintä ja sitten boksia. Vaikeaa on tv:n katselu..

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 270 custom-general.kudos
  • 635 custom-general.replies
  • 34 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Mija007@  kirjoitti:

Sama vaiva. Multicast ja koodi 712. Boksi päivitti itsensä ja sitten tuli tämä. Ei jaksaisi jatkuvasti kun haluaa katsoa tv:tä ensin resetoida reititintä ja sitten boksia. Vaikeaa on tv:n katselu..


Olitko myös testannut tuota @MikaelMu vinkkaamaa resettiä? Jos olit, eikä se tuottanut tulosta, niin asiakaspalvelumme kautta voidaan selvitellä tätä tarkemmin.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Seppovaah
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sama vika langattomasti. Vaikka mitä tekisi herjaa samaa vaan.Modeemi on Tecnicolor TG 799 Xtreme ja digiiboxri Aries viimeisin malli

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 133 custom-general.kudos
  • 733 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Seppovaah  kirjoitti:

Sama vika langattomasti. Vaikka mitä tekisi herjaa samaa vaan.Modeemi on Tecnicolor TG 799 Xtreme ja digiiboxri Aries viimeisin malli


Moikka @Seppovaah ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Oletko resetoinut ja käynnistänyt digiboksin uudelleen @MikaelMu ohjeiden mukaisesti ja oikeassa järjestyksessä? Tuolla järjestyksellä on suuri merkitys, varsinkin tuon TG 799 Xtreme modeemin käynnistymisen odottamisessa. Sen täytyy olla täysin käynnistynyt ja valmis, ennen kuin digiboksi kytketään takaisin virtoihin. Tunnistat TG 799 Xtreme modeemin olevan toimintavalmis, kun sen i -valo palaa kiinteästi vihreänä. Laitteesi valojen toiminta on avattu tarkemmin asiakastuessamme.

Jos olet jo tuon toimenpiteen tehnyt ja ongelma jatkuu, otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun, jotta ongelmaa päästään selvittämään ja korjaamaan.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.