Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MaxPayne
Vakiokalustoa
  • 46 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Eikö sitä kovalevytallennusta jo saisi aIPTV palveluun?

Olisi tosi hienoa saada ko. palvelu toimimaan myös tässä aIPTV palvelussa. Joskus on ohjelmia mitä haluaisi tallentaa ja myös pidemmäksi aikaa kuin tämä 90 päivää. Maksukanavien tallentamattomuus on myös suuri ero palveluun digiboksi ja netti telian kautta. Hinta on kuitenkin kaikille sama. "Toiset vaan ajaa mersulla ja maksaa siitä hinnan.. Me aIPTV boksin omistajat maksamme mersun hinnan ja ajelemme ladalla."

3 vastausta
MaxPayne
Vakiokalustoa
  • 46 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@MaxPayne  kirjoitti:

Olisi tosi hienoa saada ko. palvelu toimimaan myös tässä aIPTV palvelussa. Joskus on ohjelmia mitä haluaisi tallentaa ja myös pidemmäksi aikaa kuin tämä 90 päivää. Maksukanavien tallentamattomuus on myös suuri ero palveluun digiboksi ja netti telian kautta. Hinta on kuitenkin kaikille sama. "Toiset vaan ajaa mersulla ja maksaa siitä hinnan.. Me aIPTV boksin omistajat maksamme mersun hinnan ja ajelemme ladalla."


Ja käsittääkseni ns. teknisiin asioihin vedoten taas kerran ei todellakaan anna sitä oikeaa syytä miksi ominaisuutta ei voisi olla. Jos kanavaa pystyy katsomaan niin sitä pystyy myös tallentamaan samalla.

MaxPayne
Vakiokalustoa
  • 46 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Se on niin kiva kun telian asiantuntijat ottavat aiheesta kiinni ja antavat vastauksia täällä...(se oli sarkasmia jos ei joku vielä tajunnut). Aina kun on jokin palvelun kehityksestä kysyvä kysymys niin vastaus on "palvelua kehitetään koko ajan mutta nyt ei ole mitään kerrottavaa" tai sitten ei tule vastausta ollenkaan...

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 367 custom-general.kudos
  • 576 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions


@MaxPayne  kirjoitti:

Se on niin kiva kun telian asiantuntijat ottavat aiheesta kiinni ja antavat vastauksia täällä...(se oli sarkasmia jos ei joku vielä tajunnut). Aina kun on jokin palvelun kehityksestä kysyvä kysymys niin vastaus on "palvelua kehitetään koko ajan mutta nyt ei ole mitään kerrottavaa" tai sitten ei tule vastausta ollenkaan...


Pahoittelut että tämä keskusteluketju on jäänyt kokonaan huomioimatta! Ei ole ollut tietenkään tarkoitus. Otamme mielellämme toiveita ja kehitysideoita täällä vastaan, ja tästä kovalevytallennuksesta Telia TV -boksille on myös laitettu viestiä eteenpäin, ja asia on tiedostettu. Meillä ei vielä tällä hetkellä ole tukea kovalevytallennukseen tuohon kyseiseen boksiin, ja aiheesta olikin vastailtu jo tänne toiseen ketjuun. Ilmoitamme varmasti heti kun saadaan tähän muutosta, mutta tässä kohtaa tilanne on tämä.