Spotify tunnuksia ei kuulu, jo 2 asiakaspalvelupuhelua alla!


Moi,

En enää viitsisi soitella asiakaspalveluun ja maksaa itseään kipeäksi. Olin varannut soittoajan tälle päivälle ja soitto tulikin ja spotify premium tunnukset piti lähettää sähköpostiini.

Postiin ilmestyikin vain uusi spotify salasana ennestään jo muinoin invitenä saadulle Spotify Free palvelutunnukselle.

Nooh uuden salasanan vaihdettua ei siltikään tullut premium toimintaan vaan sama vanha free. Ja salasana tuli siis vanhalle tunnukselleni, jota en ole edes Soneralle ikinä antanut.

Saisinko mahdollisimman pian tähän asiaan selvyyden?! Pari viikkoa on jo vierähtänyt ilman tunnuksia, alkaa jo kiristeleen hermoja tämä jatkuva säätö.

Kiitos!

EDIT: Lisäsin profiiliini tuon asiakasnumeron jos helpottaisi käsittelyä.

24 kommenttia

Ei ole tullut Spotify-tunnuksia edelleenkään.

Saisinko ystävällisesti asiantuntevaa vastausta tilanteeseen, miksi tunnuksia ei kuulu eikä näy? Kahdesti jo Soneran asiakaspalvelu luvannut ne minulle lähettää.

Aaiakaspalvelu haloo? Mikä ihme tässä nyt kiikastaa?
Ei ole tullut Spotify-tunnuksia edelleenkään.

Saisinko ystävällisesti asiantuntevaa vastausta tilanteeseen, miksi tunnuksia ei kuulu eikä näy? Kahdesti jo Soneran asiakaspalvelu luvannut ne minulle lähettää.

Aaiakaspalvelu haloo? Mikä ihme tässä nyt kiikastaa?


Lainaan hieman luomaasi keskustelua koska itselläni sama tilanne - TUNNUKSIA EI OLE KUULUNUT.

Mutta asiakaspalveluun en kyllä p*rkele soita enää ikinä. Aikoinaan kun huhtikuussa vaihdoin soneran laajakaistaan niin sain varmaan 5 kertaa eri viikkoina soitella ja roikkua ensin tunnin linjoilla kuunnellen hissimusiikkia ja sen jälkeen kysellä että mikä siellä on ongelmana kun ei saada tilausta eteenpäin. Aina kun lopetin puhelun niin asiat piti olla kunnossa ja siihen uskoon jäin, mutta V*tut aina vaan ongelmia ongelmien perään.

Nyt elokuulla tuli yhtäkkiä "muikkari" -lasku laajakaistan kuukausimaksusta. Ei vaan ollut koskaan löytänyt se alkuperäinen perille niin oli hiukan vaikea maksaa ajoissa. Siitä taas soitto (tunti hissimusiikkia) ja sitten sieltä miesääni iloisesti ilmoittaa kun asiasta kysyn, että laskutusosoite on eri kuin toimitusosoite! Ja JUURI TÄMÄN ONGELMAN TAKIA OLIN KEVÄÄLLÄ SOITELLUT TUNTITOLKULLA HEILLE JA ASIA EI JUMANV*TTU OLLUT VIELÄKÄÄN KUNNOSSA!

Siinä kohtaa annoin jo tulla niin pirusti rumia sanoja ja toki sanoin, että asia ei ollut henkilökohtaista, mutta jossain se sietokyvyn raja minullakin menee kun mikään ei tunnu toimivan ja mitään ei ilmoiteta! Pitää itse soitella perään ja kysellä miksi en saa rahoilleni vastinetta!

Jotenkin en ole yhtään yllättynyt nyt tilattuani Koti Tv-paketin, että kaikki ei taaskaan toimi. Melkeen jo säikähdin että kaikki toimii mut ehei...
Huhhuh, onpa sullakin ollut kestettävää.

Arvon asiakaspalvelijat. Saisinko ystävällisesti vastauksen spotify-tunnuksista. Minkä takia ne eivät saavu sähköpostiini?! Kertokaa edes joku syy miksi tunnuksia ei kuulu? Vastatkaa edes jotakin 🙂 Asiakastunnukseni löytyy profiilista.
Itsekkin odottelin Spotify-tunnuksia...

Ensimmäisellä kerralla soitin siis asiakaspalveluun että tarvis tunnarit. Noh, sieltä tuli heti vahvistus että tunnarit tulee 24h sisällä. Noo, seuraava päivä oli lauantai, eikä tunnareita kuulunut. Maanantaina sitten soitin uudemman kerran, että missähän mahtaa olla? Asiakaspalvelussa ei ilmeisesti heti ymmärretty, etten ole saanut mitään tunnuksia, vaan että olen hukannut salasanani... "Eli sen salasanan pystyy kyllä itsekkin sieltä Spotifyn sivuilta tilaamaan..." No, asiakaspalvelu sitten nollasi sieltä salasanan jo olemassa oleville ilmais-tunnuksille. Ei muuta kuin seuraavana päivänä uusi soitto, sen jälkeen tuli ensin oman sähköpostin tunnukset tekstiviestiin, ja muistaakseni sitten keskiviikkona oli tullut Spotifyn tunnukset sähköpostiin. Eli hieman pitkän kaavan ja ainakin 3 soittokerran jälkeen asiakaspalveluun... :)

Nyt tässä jonotetaan toista päivää asiakaspalveluun KotiTV:n ongelmista. ❤
SPI: Selvitän asiaa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tää alkaa kyllä jo olla aika uskomatonta skeidaa koko meininki. Kävin eilen paikallisessa sonera-pisteessä kysymässä, että missähän spotify-tunnukset luuraa ja he selvittivät kyllä asiaa oikein asiantuntevasti soittelemalla pari puhelua.

Ongelmaksi oli kuulemma muodostunut sähköpostiosoitteeni joka oli ilmeisesti ilman sukunimeni väliviivaa. Hauskaa tässä on, että Sonera saa sössittyä sähköpostin lähettämisen osoitteeseen jonka se on itse luonut?!

No minulle kerrottiin, että tämän illan (siis eilisen) aikana tulee tunnukset sähköpostiin. Mutta mutta, EI EDELLEENKÄÄN OLE SAAPUNUT TUNNUKSIA!

Kyllä kohta loppuu kärsivällisyys. Voiko tämän 2 vuoden "pakkosopimuksen" soneran kanssa jotenkin purkaa? Kai kuluttajallakin on joku oikeus toimiviin palveluihin?

Kuten jo aikaisemmassa viestissä kerroin niin jo pelkän laajakaistan toimittamiseen minulle kesti toista kuukautta ja piti soittaa 5 kertaa tunnin puheluita asiakaspalveluun ja he eivät silti saaneet edes tilausosoitetta oikein...
SPI: Spotify Premium - tunnukset toimittavan tahon mukaan ne on lähetetty sinulle @jippii.fi-loppuiseen sähköpostiosoitteeseen.

Saat sähköpostiosoitteseen liitetyn käyttäjätunnuksen ja samalla linkin salasanan vaihtoon osoitteesta https://www.spotify.com/int/password-reset/. Kyseessä on Spotifyn palvelu ja se lähettää englanninkielisen ohjeen salasanan vaihtoa varten sähköpostiisi, mutta ei vielä vaihda salasanaa. Näin saat selville käyttäjätunnuksen ja voit tarvittaessa tilata sille uuden salasanan viestissä olevan linkin kautta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
SPI: Spotify Premium - tunnukset toimittavan tahon mukaan ne on lähetetty sinulle @jippii.fi-loppuiseen sähköpostiosoitteeseen.

Saat sähköpostiosoitteseen liitetyn käyttäjätunnuksen ja samalla linkin salasanan vaihtoon osoitteesta https://www.spotify.com/int/password-reset/. Kyseessä on Spotifyn palvelu ja se lähettää englanninkielisen ohjeen salasanan vaihtoa varten sähköpostiisi, mutta ei vielä vaihda salasanaa. Näin saat selville käyttäjätunnuksen ja voit tarvittaessa tilata sille uuden salasanan viestissä olevan linkin kautta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Hei Tapio!

Voisitko ystävällisesti tarkastaa missä minun spotify tunnukset luuraavat? Kun ei Sonera-pisteessäkään vierailu auttanut niin voisitko sinä? Sähköposti tullut pari päivää sitten jossa annetaan "vinkkejä" kuinka saat enemmän irti Spotify Premium -palvelustasi... Aika ironista. Jos saisin ne tunnukset niin kyllä käyttäisin sitä Spotify palvelua kyllä kyllä.

Käyttäjätunnukseni on hautpe-29.
Spotify Premium-tunnukset on lähetetty laajakaistaliittymäsi pääpostilaatikkoon etunimi.sukunimi@pp.inet.fi.
Tunnukset on lähetetty 2.9.2010.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei Tapio ja kiitos vastauksesta. TÄmä viesti meni myös tuonne TV-puolelle mutta laitetaan nyt tännekin.

Olen tosiaan saanut viestin ja ohjeet salasanan vaihtoa varten e-mailiin. Käyttäjätunnus tässä viestissä oli vanha spotify free käyttäjänimeni. En ymmärrä miksi. Vaikka aiemmassa viestissä sanoit että "lähettävän tahon mukaan" on premium tunnukset lähetetty. Tämmöistä veistiä en ole saanut. Noh kuitenkin salasanan vaihdoin ja palvelu on edelleen sama vanha spotify free. Premiumista ei tietoakaan.

Asiakaspalveluun soitin tämän jälkeen ja siellä luvattiin lähettää tunnukset uudelleen gmail.com loppuiseen spostiini. No sinne ei ole tullut mitään spotify viestiä.

Miten asiassa pitäisi edetä?
SPI: Tilauksen yhteydessä tunnus lähetetään automaattisesti Soneran tarjoamaan @pp.inet.fi loppuiseen sähköpostiosoitteeseen joihin kirjaudutaan laajakaistaliittymän käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Suosittelisin tarkistamaan vielä tuon sähköpostiosoitteen siltävaralta, että tunnukset olisivat jostain syystä sinne ohjautuneet eikä tuohon @jippii.fi loppuiseen.

Teknisissä ongelmissa Spotifyn osalta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme jota kautta tunnuksiasi voidaan tarkistaa.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Sähköpostiin tuli viesti että saan spotify tunnukset 24 tunnin kuluttua. Missähän ne mahtaa viipyä, aikaa kulunut pian 72 tuntia???????? tunnun on xxx-x

Moderoitu käyttäjätunnus pois viestistä.

T. Sonera asiantuntijat
Eipä ole tullut tunnuksia tännekään.. Enkä ehdi noita odotusaikoja puhelimessa istumaan..Viimeksi meni 40 minuuttia rimputusta kuunnellessani ja aivan turhaan..
Spotify olis kiva vaan kun ei auta jollen saa tunnuksia s-postiini...Minkäs teet??
Alkaa oleen kärsivällisyys koetuksella.
annetamminen: Jos tunnukset ovat vielä saapumatta on syytä olla yhteydessä asiakaspalveluun. Spotifyn osalta asiakaspalvelu hoidetaan numerossa 0600 100 100 ark 8-21 ja la 9-17. Puhelun hinta 0.95€ min + pvm/mpm.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
annetamminen: Jos tunnukset ovat vielä saapumatta on syytä olla yhteydessä asiakaspalveluun. Spotifyn osalta asiakaspalvelu hoidetaan numerossa 0600 100 100 ark 8-21 ja la 9-17. Puhelun hinta 0.95€ min + pvm/mpm.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu


On kyllä hyvän hintasta tää tunnuksien saaminen.. itellä jo yhen ilmasen spotify kuukauden maksut jo menny Soneran palvelunumeroihin rimpautellessa. Niin, ja ei niitä toimivia tunnuksia mulla vieläkään ole...
hulkki: Näyttäisi siltä, että tilausvahvistus Spotify tunnuksesta on lähetetty @pp1.inet.fi päätteiseen sähköpostiisi. Samaan sähköpostiin tulee myös itse Spotify tunnus ja salasana.
eipä ole tullut tännekkään vaikka ensimmäisessä sähköpostissa luki että tunnukset toimitetaan 24 tunnin SISÄLLÄ siihen sähköpostiin mutta eipä ole tullut.. missä kiikastaa?
ukleee: Jos et ole vieläkään saanut Spotify tunnusta suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Spotifyn osalta asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Sama vika täällä. Tunnuksia ei ole vieläkään tullut ja tänään lupasivat myyntipalvelussa selvittää tilannetta. Lisäksi kovaa vääntöä tuli tuosta Spotify tarjouksesta sillä omilla sivuilla ollut tarjous "Päivitä laajakaistasi, saat Spotify Premiumin 3 kk:n ajaksi maksutta käyttöösi" ei kuulemma päde myyntipalvelun kautta. Hieman huolestuttaa tuo Soneran myyntipalvelun toiminta - mihinköhän Soneralle voisi lähettää palautetta, jotta toimintaa saadaan parannettua?
ihis66: Tarjouksen sisällöt voivat vaihdella tilaustavan mukaan eivätkä tarjoukset ole sisällöltään aina samat itsepalveluna tai Myyntipalvelusta tilattuna. Näin ollen Myyntipalvelusta saamasi tarjous Spotifysta oli oikea.

Jos haluaa hyödyntää edun joka on itsepalvelutilaajalle tulee tilaus tehdä itsepalveluna.
Katja kirjoitti:
ihis66: Tarjouksen sisällöt voivat vaihdella tilaustavan mukaan eivätkä tarjoukset ole sisällöltään aina samat itsepalveluna tai Myyntipalvelusta tilattuna. Näin ollen Myyntipalvelusta saamasi tarjous Spotifysta oli oikea.

Jos haluaa hyödyntää edun joka on itsepalvelutilaajalle tulee tilaus tehdä itsepalveluna.



Eikö tuo ole hieman harhaan johtavaa, jos netissä lukee että ota yhteys myyntipalveluun ja tilaus onnistuu vain sieltä. Ei ole muuten vieläkään noita spotify tunnuksia tullut vaikka nekin on luvattu puhelimessa jo useaan otteeseen...se ensimmäinen kuukausikin alkaa olla jo kohta ohi.
ihis66: Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) liittymänumeron tilalle ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
kannataa soittaa sonera kodinpalvelut 0600100100.
minulla unlimited:din vaihto premiumiin oli helppoa,puhelu kesti 3-5min ja palvelu toimii.
ainoina moittimisena puhelinumeron kallis minuutti hinta.asiakaspalvelu voisi jatkossa ohjata spotify neuvonnan sinne.(puhelin numeron hinta ehdottomasti halvemaksi) asiakaspalvelulla ei tietämystä spotifystä kuten kodinpalveluilla.ennen soittoa täytyy varmistaa omilta sivuilta että tilaus on hyväksytty.

Vastaa